Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, men så er ikke alle studenter heller da. :tease: Selvsagt hadde det vært ideelt om alle kunne sette av 2 timer hver kveld som de visste de ikke hadde noe som helst annet å gjøre, men man kan jo ikke det. 1-2 pcw i uka må da holde vel?

Og seriøst, slutt å søke lov-mid, vi er low, og det blir for dumt å spille som i går. Selvsagt er vi ikke low, men de som tydligvis er mid-low, feilberegner og søker low-mid. Gøy å spille, men når motstandere er så overlegne er det bare kjedelig synes jeg. Blir noe å strekke seg etter, men litt for mye liksom.

Som jeg sa i går, har jeg funnet så mange gode public servere i det siste, hvor mange av oss har spilt mot en annen klan. At det har blitt mange casual pcw, pcw uten det alvorlige og stresset, men bare utfordrende moro.

Er gøy med pcw, er ikke det jeg prøver å si, men for min del holder det i lange baner med 2 i uka, så lenge public er så gøy. :)

Egentlig ikke.. Sprør du meg så skaffer vi oss en priv server og spiller helts en pcw hver kveld... Det blir som bata sier allt for mye pub. og jeg begynner å bli kraftig lei av det.

Lenke til kommentar
*snipp*

Egentlig ikke.. Sprør du meg så skaffer vi oss en priv server og spiller helts en pcw hver kveld... Det blir som bata sier allt for mye pub. og jeg begynner å bli kraftig lei av det.

Hver kveld? 7 pcw i uka? Det blir jo litt jobb/skoleaktig da. For meg kunne jeg spillt mer enn 2 i uka, men ikke mer enn 3-4 altså. Men, alle må jo ikke være med hver gang (er jo ikke plass til det heller), så lenge jeg får spillt mine 2 i uka så er jeg glad jeg. :)

Lenke til kommentar
*snipp*

Hver kveld? 7 pcw i uka? Det blir jo litt jobb/skoleaktig da. For meg kunne jeg spillt mer enn 2 i uka, men ikke mer enn 3-4 altså. Men, alle må jo ikke være med hver gang (er jo ikke plass til det heller), så lenge jeg får spillt mine 2 i uka så er jeg glad jeg. :)

Får slenge meg inn der. Jeg har en del annet å gjøre, så MAKS 3 ganger i uka.

En pcw tar ganske mye av dagen.. tre kvarter oppvarming, en halvtime med roting etter pcwserveren, 10 min med tull på klanserveren, en og en halv time+ pcwspilling... + ekstra :p Blir en del til slutt.

Lenke til kommentar

Drit i HlstatsX, tar heller å konser om priv, eller hur?

Og ang. pcw. Jeg skjønner hvis folk har lekser/jobb/familie å ta seg av, hakke sagt no på det. Det er bare at det er ofte vi heller spiller pub enn pcw, og jeg tror vi klarer å starte en nesten hver dag, siden vi mange ganger er 6+ på vt..

Btw. En dudleif fra Slackerz adda meg på friends og lurte på om vi ville være med på en cup/ladder eller hva det nå enn var. Er vi med på det? For min del er det gogo :p

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
Ja, la det skje noe før jeg gir opp TF2 :dontgetit:

Er så lei public at jeg snart finner meg noe nytt å spille.

Jeg skjønner hvordan det er. Det er ikke så veldig gøy å være medic når man spiller public. Utrolig kjedelig å heale når den du healer ikke får til noe :hmm: Men når det er sagt synes jeg vi bør spille flere pcw-er. Det er ofte vi er opp mot 6 spillere på hver kveld. Vi kunne evt. tatt opp en eller to aktive spillere til, slik at vi som oftest kunne fått til en pcw hver kveld.

Jeg synes vi burde melde oss på ladderen ONlock nevnte. Hvis vi ikke melder oss på der nå, er vi nødt til å vente til neste sesong før vi kan bli med. Hvis vi da melder oss på i 4. divisjon, er vi også sikret minst en pcw i uka mot folk som ikke er alt for gode.

Lenke til kommentar

Jeg synes det høres interessant ut, og selv om jeg nok ikke kan være med hver gang, er det jo -- som tidligere nevnt -- som regel nok spillere på Ventrilo uansett.

Om ikke for annet, så synes jeg vi skal engasjere oss litt for å redde ninja-medicen vår!

(For de som ikke har fått det med seg:)

Mvh,

il Duce

EDIT:

(Det var forresten en del drit jeg hadde tenkt å gjøre (og burde ha gjort) i vinterferien, men som falt helt ut av min noe dårlige "ting som må gjøres"-hukommelse. Dermed sitter jeg til ganske høyt over ørene i norsk-stiler og historieprøver, og må muligens droppe -- i alle fall første del av -- spillingen i kveld)

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...