Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Skulle gjerne ha restartet, men har ikke passordet med meg her på skolen, og internettet hjemme er nede =X

 

EDIT: klarte å gjette passordet, serveren er restartet nå, men ikke forvent å se meg på før internettet hjemme er tilbake, forhåpentligvis i dag eller i morgen. Vertfall denne uken.

 

Forandret forresten også litt på admin tilgang, synes det blir litt dumt at ALLE skal ha tilgang til server config og rcon osv.

 

dessuten tror jeg at jeg har klart å fikse auto balance problemet. er ikke sikker men legg tilbakemelding her vis dere ikke ser meg på i løpet av dagen.

 

Enda en edit:

 

Angående PCW server, hvor skal vi bestille? skal vi bestille der jeg bestillte public? i så fall, lager noen en ny konto eller bruker vi min konto?

 

Er det enda lag på serveren når det er mye som skjer?

Endret av FF63
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FF63, ikke for å være tver,, men kan du være så snill å gi oss mapvote-rettigheter igjen? Verken jeg eller Brass har muligheter til å sette igang mapvote eller skifte map atm.

 

Hvilket map som spilles er tross alt en viktig faktor for hvor populær serveren er, og å være subadmin er veldig vanskelig når man ikke kan bestemme over denne faktoren.

 

Atm har vi ingen spillere, men jeg tror det ville hjulpet og skiftet til noe annet enn 2fort.. men det har vi ikke mulighet til annet enn ved å cappe 4 ganger osv...

 

---

 

Serveren funker for alle nå, i det minste :)

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Joda, men så er ikke alle studenter heller da. :tease: Selvsagt hadde det vært ideelt om alle kunne sette av 2 timer hver kveld som de visste de ikke hadde noe som helst annet å gjøre, men man kan jo ikke det. 1-2 pcw i uka må da holde vel?

 

Og seriøst, slutt å søke lov-mid, vi er low, og det blir for dumt å spille som i går. Selvsagt er vi ikke low, men de som tydligvis er mid-low, feilberegner og søker low-mid. Gøy å spille, men når motstandere er så overlegne er det bare kjedelig synes jeg. Blir noe å strekke seg etter, men litt for mye liksom.

 

Som jeg sa i går, har jeg funnet så mange gode public servere i det siste, hvor mange av oss har spilt mot en annen klan. At det har blitt mange casual pcw, pcw uten det alvorlige og stresset, men bare utfordrende moro.

 

Er gøy med pcw, er ikke det jeg prøver å si, men for min del holder det i lange baner med 2 i uka, så lenge public er så gøy. :)

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Nå har de altså klart å stenge oss ute fra internettet på skolen, så jeg har sendt Macisum en PM med instruksjoner om hvordan han restarter serveren.

å få internettet tilbake hjemme tar tydligvis lengre tid enn forventet, men maser såpass mye at jeg håper det er tilbake på mandag :)

 

EDIT: da var altså nettverket uforventet tilbake, heldigvis ^^

Endret av FF63
Lenke til kommentar

Grattis, FF.

 

Jeg er veldig enig med det leiz sier, og selv om jeg er student synes jeg det blir alt for mye med 3-4 pcw'er i uka. Men 2 burde vi absolutt få til, det tror jeg nok alle har tid til :) Vi burde være mange nok online uansett, slik at vi får ordnet det om noen ikke har mulighet.

Gleder meg til å spille igjen, haha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...