Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vælkømmin, Arth. :)

 

MAci: Jeg skjønner ikke hvordan man spiller på munnspill :p Men fløyte er fett! :D Jeg øver nemlig til å kjøpe sekkepipe! For det er fett! Bare se her!Og

 

Arti med server og adminpowahs. Men også stort ansvar!

 

Gj av Brass og meg (og senere Batabusa) for å få inn folk etter hvert :wow:

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Velkommen Arthalion! gøy å ha deg på plass her og!

 

Menne, skal vi skaffe oss en priv. server? Jeg syns det hadde vært kjekt så kunne vi gått gjennom noen tacs osv..

 

Ja, jeg syns også vi bør skaffe oss en priv server. Det hadde vært så utrolig gøy. Men jeg vet ikke om jeg ville leid den fra samme som vi leier public på. Bør ihvertfall vente til vi ser om laggen blir borte. Merka ikke så mye til den i går, men den var der noen ganger, og vi kanke ha en pcw server som lagger whatsoever.

 

MAci: Jeg skjønner ikke hvordan man spiller på munnspill :p Men fløyte er fett! :D Jeg øver nemlig til å kjøpe sekkepipe! For det er fett! *snip*

 

Arti med server og adminpowahs. Men også stort ansvar!

 

Gj av Brass og meg (og senere Batabusa) for å få inn folk etter hvert :wow:

 

Så jævli kult! Skal du spille sekkepipe? Har du skotske aner eller fikk du bare lyst til å gjøre det?

 

Og var det fløytespilling som du lokket inn de uvitende folkene inn på serveren med? :!:

 

 

Og beklager Maci for at jeg kicka deg i går, mulig at jeg var litt drastisk der. men jeg mener seriøst at vi ikke bør tillate sånn exploitation på serveren våres, uansett hvem som gjør det. Vil man prøve det, så ta det på en av serverne som liker at folk tuller. Finns jævli mange av de i usa visstnok.

Lenke til kommentar

Etter det jeg har merket, har laggen bare vært der når serveren er så og si full, og veldig mange er på samme sted. Sendte en support ticket i går, fikk svar om at det var gjort forandringer på serveren som kansje trengte en restart, og siden det er tomt nå har jeg nettopp restartet, så får vi se hvordan det er over de neste 24 timene.

Lenke til kommentar
Så jævli kult! Skal du spille sekkepipe? Har du skotske aner eller fikk du bare lyst til å gjøre det?

 

Har ikke skotske aner jeg, selv om jeg gjerne skulle hatt det :p Men sekkepipa ble brukt nesten overalt i Europa før, og her i norden hadde vi en egen sekkepipetype, gjerne kalt svensk sekkepipe ;) Jeg har lyst til å begynne med den, eller øst-europeisk... Yeah! I'm a special kid!

 

Og var det fløytespilling som du lokket inn de uvitende folkene inn på serveren med? :!:

 

Fløytespilleren/Rottefangeren fra Diskusjon.no? :p

 

-------

Dette blir en post til ære for server-regler. Dette er mine forslag:

  1. Fornærmelser basert på rasisme eller legning medfører kicking fra server.
  2. Tillate språk: Engelsk, Skandinaviske språk, Trøngrish
  3. 140 ping limit.
  4. Griefing og/eller exploitation medfører kick fra server
  5. Overdreven spamming over mic av alle slags typer tull medfører muting.

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Dette blir en post til ære for server-regler. Dette er mine forslag:
  • Fornærmelser basert på rasisme eller legning medfører kicking fra server.
  • Tillate språk: Engelsk, Skandinaviske språk, Trøngrish
  • 100 ping limit.

Enig med listen din over og har noen tilføyelser:

 

*Griefing og/eller exploitation medfører kick fra server

*Spamming over teamspeak av synging eller musikk tolereres ikke og medfører muting

*ping 140 limit.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

dere har ikke hatt noen server crash etter siste updaten?

vi har hatt 2 nå, begge gangene har servern hengt seg ved mapchange, og det har vært minst 22 spillere på, veldig surt da ingen reconnecter igjen når jeg starter den opp igjen.

det sies at det er mange servere som fikk samme problem etter siste update, håper det fikses snart, for dette iriterer meg.

 

kjører dere sm eller mani på serveren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...