Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Haha, fett bilde :D

 

Sitter i kø på QA serveren faktisk. Folk vil ikke slippe meg inn :/

Synes egentlig vi skal kunne kicke folk for å få inn egne klan members på tross av at det er kjipt å bli kicka p.g.a. sånt. Meeeh.. Gidder ikke å krangle på det, får finne en annen server istedet :p

 

Joda, vi skal få til slot-reservations etterhvert. Men vi kan ikke ha 11 slots reservert, det blir bare tull, så det blir nok venting unasett. Bare kult det, at den er så populær altså :)

 

Fett bilde, skikkelig ninjitsu-style medic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Www.phproxy.org :) Så kommer du nok igjennom

Haha, den sida er og stengt! :p

 

MThis just in: Besteforeldrene mine har gått hen og kjøpt laptop med bredbånd, og jeg tror den er kapabel til å kjøre TF2, så kanskje jeg kan bli med noen runder i helga ;D men vil nyte frilufta mest mulig (for en gangs skyld) uansett! :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg vil gjerne være med i den clanen deres... Jeg kan stille opp med Pyro som jeg har 18 timers spilletid på.

 

Jeg kan kun spille annenhver onsdag da :( Håper at dette går greit?

Gi oss steam ID eller send pm, så sjekker vel Maci eller Leiz deg ut :)

 

ATM: jeg lærer meg å spille fløyte :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg vil gjerne være med i den clanen deres... Jeg kan stille opp med Pyro som jeg har 18 timers spilletid på.

 

Jeg kan kun spille annenhver onsdag da :( Håper at dette går greit?

Hei du :)

Jeg tror egentlig ikke at vi trenger flere, til clanen. Men jeg kan sekkert snakke med leiz :)

 

Medic acievements! :D Macho Macho Man! :love:

:p

Lenke til kommentar

Vi har ganske så fullt opp med medlemmer om dagen, så det blir nok ikke aktuelt nå, men kan jo sjekke innom en gang i fremtiden. Uansett så er det bare å legge til i vennelister, så spiller vi sammen en dag.

 

Har forøvrig litt for mye lagg på serveren våres altså. FF, jeg syns du virkelig bør skrive en klage til selskapet. Det skal ikke være sånn altså. Folk klager hele tiden. Har vi (les: foreløpig bare du :blush: ) betalt for 24-slots server så bør den takle det.

 

Det er skikkelig kjipt å spille på en server med lagg. Det er jo ikke hele tiden, så noe må det jo være...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...