Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TEH SERVER ARES BEEN BUYD, i love you ff :love:

 

I love you too FF! :love:

 

Gikk dere for privat eller public?

 

Vi gikk for public nå, fordi FF hadde mest lyst på det. :D Men vi kan jo selvsagt bruke den til privat når vi skal ha pcw. Vi skal også satse på en privat en etterhvert hvis vi føler for det.

 

 

Testa serveren i morges og det kom inn en kis! :D

Tror ikke det skal bli SÅ vanskelig å fylle serveren.

 

Oi, så jævli kult! Ja, hvis vi klarer å holde den befolka, så er jo navnet såpass spesielt at folk liker det. Må få opp Badlands og da, når det kommer.

 

Har ikke noe bedre å gjøre, så jeg kan jo prøve å få litt liv på serveren i mens.

 

Så når dere kommer hjem fra jobb/skole, så kommer dere ikke inn, og må stå i kø. :p

 

Wooot, det hadde vært kult det, men vi har jo reserverte slotter, så det blir ikke noe problem ;)

Lenke til kommentar

Alle her kjenner meg kanskje ikke, men jeg spiller litt sammen med dere en gang i blant (selv om dere ikke vet det :p).

 

Går under navnet "il Duce [TeamKKN]".

 

Tenkte bare jeg skulle poste et bilde av vår alles kjære Batabusa, som viser hans sanne -- aggressive -- natur. Kanskje har han glemt den hippokratiske ed?

 

post-63785-1203016626_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Haha, fett bilde :D

 

Sitter i kø på QA serveren faktisk. Folk vil ikke slippe meg inn :/

Synes egentlig vi skal kunne kicke folk for å få inn egne klan members på tross av at det er kjipt å bli kicka p.g.a. sånt. Meeeh.. Gidder ikke å krangle på det, får finne en annen server istedet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...