Bata Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 JEss Da er det bare medic achievments og "gønnere" igjen da! Argh... Det blir ikke noe gøy :/ Men fin tid for å lære seg en ny klasse! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Testa serveren i morges og det kom inn en kis! Tror ikke det skal bli SÅ vanskelig å fylle serveren. Endret 14. februar 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
realnils Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Har ikke noe bedre å gjøre, så jeg kan jo prøve å få litt liv på serveren i mens. Så når dere kommer hjem fra jobb/skole, så kommer dere ikke inn, og må stå i kø. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 TEH SERVER ARES BEEN BUYD, i love you ff I love you too FF! Gikk dere for privat eller public? Vi gikk for public nå, fordi FF hadde mest lyst på det. Men vi kan jo selvsagt bruke den til privat når vi skal ha pcw. Vi skal også satse på en privat en etterhvert hvis vi føler for det. Testa serveren i morges og det kom inn en kis! Tror ikke det skal bli SÅ vanskelig å fylle serveren. Oi, så jævli kult! Ja, hvis vi klarer å holde den befolka, så er jo navnet såpass spesielt at folk liker det. Må få opp Badlands og da, når det kommer. Har ikke noe bedre å gjøre, så jeg kan jo prøve å få litt liv på serveren i mens. Så når dere kommer hjem fra jobb/skole, så kommer dere ikke inn, og må stå i kø. Wooot, det hadde vært kult det, men vi har jo reserverte slotter, så det blir ikke noe problem Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Vi har ikke reserverte slots enda, men kommer til å fikse det etterhvert. Serveren funker perfekt og sist jeg sjekket var det hele 12 spillere på serveren! Lenke til kommentar
realnils Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 All thanks to me, så er det nå 19 spillere på serveren.. Var helt oppi 23 en stund.. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Å dæven, så utrolig kult! Gleder meg til å komme meg inn.. Fikk lov til å spille i dag siden jeg kom hjem tidlig fra jobben Står det QA ett eller annet sted i servernavnet våres? Endret 14. februar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Nei, tok bare Duckburg, men det er lett å forandre. Tok bare noe raskt for å få opp serveren å sjekke at den funker, allt kan forandres på senere Lenke til kommentar
realnils Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Ser man det, ser man det... Endret 14. februar 2008 av realnils Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Meget bra!! Kanskje det blir en populær server? Who knows? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Ja, hvis vi kjører dette rett så blir det populært. Og det skal vi selvsagt gjøre. Kicker alle som greifer jeg! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Gleder meg sykt til å komme hjem fra skolen for å spille.... Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Det der var utrolig morsomt! Hadde aldri trodd vi skulle klare å fylle serveren så fort! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 I morges var det en god del! Godt jobba ONlock. Hvis vi greier å få folk til å besøke oss fast alá Lokalen blir dette dritbra Tre ganger tre for FF! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Tre ganger tre for FF! NIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Jess, Huzzaaaah for FF63!!!11one1!!1!1oene Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Zhiz iz bra. Nå er det bare priv igjen Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg foreslår at hvis serveren blir meget populær kan dere jo kjøpe en til public server etter hvert... - V!tuX Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg foreslår at hvis serveren blir meget populær kan dere jo kjøpe en til public server etter hvert... - V!tuX Det synes ikke jeg -Brelett Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Alle her kjenner meg kanskje ikke, men jeg spiller litt sammen med dere en gang i blant (selv om dere ikke vet det ). Går under navnet "il Duce [TeamKKN]". Tenkte bare jeg skulle poste et bilde av vår alles kjære Batabusa, som viser hans sanne -- aggressive -- natur. Kanskje har han glemt den hippokratiske ed? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Haha, fett bilde Sitter i kø på QA serveren faktisk. Folk vil ikke slippe meg inn :/ Synes egentlig vi skal kunne kicke folk for å få inn egne klan members på tross av at det er kjipt å bli kicka p.g.a. sånt. Meeeh.. Gidder ikke å krangle på det, får finne en annen server istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå