Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill, ikke Lazytown. Det er det verste mappet i verden. Få tak i skikkelige, gode map som trenger alle klasser om du skal ha custom maps :) Jeg spiller så godt som bare VALVe-maps, dog, jeg har ennå til gode å finne gode cutsom maps. Men let og søk litt HER, da kan du nok få info til gode custom maps til serveren :)

 

 

Det blir vel slotreservasjon for [QA]-medlemmer? :p

 

 

- CTF_Badlands skal visst være et bra CTF-map, det hadde jo vært gøy :)

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Publicserveren vår må hete noe lignende "Duckburg-[QA]'s clan server" .

 

Jeg er ingen stor fan av custom maps jeg heller, men det er et par stykker jeg synes er litt artig. Jeg liker blant annet cp_shock, cp_rats, cp_castle og cp_labor. Har også lyst til å prøve cp_quarry, men har ikke orket å gjøre det ennå. Angående maprotasjon, synes jeg vi burde gjøre det på samme måte som på Dumb's server. Vi kan også utføre sudden death på samme måte :)

 

Hvordan skal vi ordne med betaling av private-serveren vår, og skal vi ha 18 eller 20 slots?

Lenke til kommentar
Publicserveren vår må hete noe lignende "Duckburg-[QA]'s clan server" .

 

Hvordan skal vi ordne med betaling av private-serveren vår, og skal vi ha 18 eller 20 slots?

20 slots? Highlander + SourceTV :D

 

Serveren må hete Duckburg, ja :p

 

---

 

Q3-lyrder bør i alle fall ikke være med. Men pub-serveren bør i alle fall ha votemap-funksjon :)

Lenke til kommentar
24 slot, kommer også til å legge til SourceMod, som rett å slett er en adminmod.

Forresten, INGEN Q3 lyder, skal det være noen lyder skal det være noen morsomme som admins kan spille av ^^

 

Det er godt å høre, hater de lydene.

 

Men jeg er veldig for å kun ha Valve-maps, og ett custom-map som roteres, forutsatt at det er et godt map da. Men veldig fint med et sånt system der man stemmer frem neste map. Gir spillerne litt flere muligheter til å tilpasse til stemningen. :)

 

Så er det blitt noen server enda? :O

 

Hvordan skal vi få overrakt deg penger FF?

Lenke til kommentar
Men et map bør være spilt i minst 20min før man kan stemme. Hvis ikke ender det bare med at serveren hele tiden bytter map.

Jeg har vært inne på slike servere med det prøblemet (Men det var på CSS)

 

Selvsagt, det er jo en forutsetning for at sånn mapvoting skal gå. En må jo få tid til å spille gjennom alle 3 stadiene av dustbowl f.eks.

Lenke til kommentar
Tenkte på maxround 4? Altså 4 runder, ikke noe max time, altså 4 runder på et kart, så bytter det.

Forslag til custom map, ctf_turbine eller cp_castle. synes begge to er relativt bra å spille på :)

Maxround_4 høres bra ut :)

 

Du kan forresten se litt i denne tråden vedrørende maps http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=652706

 

Serveren bør også ha tvungen én-klasse melee sudden death, synes jeg! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...