Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilte kamp i hele går kveld så.

 

Resultatet ble: FADER: 0, plan-B: 2

 

Flinke folk vi spilte mot så.

 

Godt du har fått nye utfordringer da. Tar sikkert litt tid å komme seg inn i team-dynamikken til Fader også, går seg helt sikkert til etterhvert. :)

 

Tråden har fått 10 000 visninger! WOoo!

 

:w00t:

 

 

Så det er public vi skal gå for først? Ja, kanskje like greit det, for å etablere oss litt og bli litt mer kjent i terrenget. Men ønsker gjerne å få til en match-server etterhvert. Hvordan skal vi ordne med spleisinga da?

Lenke til kommentar
Som sakt, jeg har lyst til å kjøpe public først, og det kommer jeg helt sikkert til å gjøre. Men dere kan jo spleise på en privat server samtidig. :)

 

Hehe, greit det, men du vet at det er vanskelig å fylle opp public-servere ikke sant? Hvis vi ikke klarer å skape skikkelig furore rundt serveren våres da. Må ha en kurant rotering på maps. Ikke bare dustbowl og gravelpit, som så mange andre har. Vi kan henge på den så mye som mulig da, for å dra inn folk.

 

Ikke at jeg har noe imot public altså, blir bare sinnsykt gøy det! Bare redd for at vi vikke får like mye moro for penga som med en pcw server vi konstant kunne ha kriga på. :D

 

Edit: Jævli bra avatarer Jardar. Visste du var skikkelig flink på sånt, når man ser på deviantart siden din. :)

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Edit: Jævli bra avatarer Jardar. Visste du var skikkelig flink på sånt, når man ser på deviantart siden din. :)

Tusen takk, Leiz :D

 

 

Gleder meg til vi får server :) Hvor mye må hver enkelt spleise, ca? For clanserver?

 

 

Hvis FF kjøper pub, så må jo alle spille der for å dra folk :)

Gode maps, ryddig navn og lav ping pluss 14+- spillere (avhengig av map) er det som drar meg inn på pubservere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...