FF63 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Var litt rart at du ikke spillte med oss og var på VT i går ;P Lenke til kommentar
realnils Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Spilte kamp i hele går kveld så. Resultatet ble: FADER: 0, plan-B: 2 Flinke folk vi spilte mot så. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Tråden har fått 10 000 visninger! WOoo! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Spilte kamp i hele går kveld så. Resultatet ble: FADER: 0, plan-B: 2 Flinke folk vi spilte mot så. Godt du har fått nye utfordringer da. Tar sikkert litt tid å komme seg inn i team-dynamikken til Fader også, går seg helt sikkert til etterhvert. Tråden har fått 10 000 visninger! WOoo! Så det er public vi skal gå for først? Ja, kanskje like greit det, for å etablere oss litt og bli litt mer kjent i terrenget. Men ønsker gjerne å få til en match-server etterhvert. Hvordan skal vi ordne med spleisinga da? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Hvorfor pub først? Jeg syns det hadde vært kjekt med en priv som førsteprioritert, menmen, du som er sjefen over det FF, siden du kommer til å betale først.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hurr! Batabusa. Jeg har laget to, du får velge om du vil ha en av dem Arthalion. Endret 11. februar 2008 av Beges Lenke til kommentar
Bata Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 AAH, vakkert.. Takker, umulig å bestemme seg! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Take the øverst'n Lenke til kommentar
Beges Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Den nederste Petter'n var mest soldat-aktig, da Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Som sakt, jeg har lyst til å kjøpe public først, og det kommer jeg helt sikkert til å gjøre. Men dere kan jo spleise på en privat server samtidig. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Som sakt, jeg har lyst til å kjøpe public først, og det kommer jeg helt sikkert til å gjøre. Men dere kan jo spleise på en privat server samtidig. Hehe, greit det, men du vet at det er vanskelig å fylle opp public-servere ikke sant? Hvis vi ikke klarer å skape skikkelig furore rundt serveren våres da. Må ha en kurant rotering på maps. Ikke bare dustbowl og gravelpit, som så mange andre har. Vi kan henge på den så mye som mulig da, for å dra inn folk. Ikke at jeg har noe imot public altså, blir bare sinnsykt gøy det! Bare redd for at vi vikke får like mye moro for penga som med en pcw server vi konstant kunne ha kriga på. Edit: Jævli bra avatarer Jardar. Visste du var skikkelig flink på sånt, når man ser på deviantart siden din. Endret 12. februar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Blir ikke serveren populær, så kan vi fortsatt bruke den til forskjellig Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Blir ikke serveren populær, så kan vi fortsatt bruke den til forskjellig Ja, det er jo sant. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Da var det bare å begynne å øve! For dette skal jeg bruke ofte Lenke til kommentar
Beges Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Edit: Jævli bra avatarer Jardar. Visste du var skikkelig flink på sånt, når man ser på deviantart siden din. Tusen takk, Leiz Gleder meg til vi får server Hvor mye må hver enkelt spleise, ca? For clanserver? Hvis FF kjøper pub, så må jo alle spille der for å dra folk Gode maps, ryddig navn og lav ping pluss 14+- spillere (avhengig av map) er det som drar meg inn på pubservere Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ventrillo, eh? Vel... Jeg er ikke akkurat en Ventrillovenn jeg heller, hovedsaklig fordi jeg ikke fatter hvordan jeg skal installere det, fikk bare lasta ned noen merksnodige filer som ikke så ut til å funke noe spesielt. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ok, hvem er du ingame da? nicket ditt altså. Ventrilo er bare et vanlig program som man laster ned her og deretter installerer. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Blir 24 slot, ping blir et sted mellom 30-70 avhengig av hvor du bor i landet, siden serveren kommer til å bli stående i Amsterdam. Gode maps, da tenkte jeg på alle orginale maps? Eller har dere noen bedre ideer? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 "duel_duel_2" ftw! ;D NOT!!! Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Det var et ganske tøfft kart da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå