Brass_Monkey Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Haha, det så skikkelig teit ut. Jeg kan bli med å spille det en annen gang, for jeg har dessverre neppe tid til det i dag. Må gjøre ferdig et skoleprosjekt EDIT: Laster det ned nå Endret 10. februar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Haha, det så skikkelig teit ut. Jeg kan bli med å spille det en annen gang, for jeg har dessverre neppe tid til det i dag. Må gjøre ferdig et skoleprosjekt kondolerer :/ Men hva med betalingen for server, hvordan foregår det? EDIT: Laster det ned nå Hahaha xD Det er rågøy. Si fra om du skal spille det Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) hvis vi bestiller via gameservers.com, de serverene står i de samme byene som de på counter-strike.com, så har de noe some heter "ClanPay", der andre kan komme å betale hvis de vil. Endret 10. februar 2008 av FF63 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Mulig å betale med paypal eller no sånt`?' Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Jepp, det er mulig. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har dessverre ikke tid til å spille noe særlig lenger, så jeg melder meg ut av klanen foreløpig Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har dessverre ikke tid til å spille noe særlig lenger, så jeg melder meg ut av klanen foreløpig Det var synd da, du var en jævli god sniper og ha med. Og synd at du går over til FADER, Onlock, men skjønner det jo. Du er jo på jakt etter ære, chicks og berømmelse. Blir som nevnt deilig å kunne si det senere at QA var liksom springbrettet ditt, og at vi kjente deg godt. Blir som Bundy var til Christina Applegate. Har forøvrig tatt deg av adminlista til QA, så ta DEN! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) You are a bad, BAD person leiz.. anyways, kostet det mye for 3 mnd. pub server og hvor mye for 3 mnd privat? anywats x 2, Arthalion skal trye for oss, jeg har spillt litt med han de siste dagen (pub) og virker som en hyggelig og flink kis Du må sende han invite leiz, noe er litt klikk til meg når det gjelder invites Endret 10. februar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Bata Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Er det mulig for meg å få "Petter Smart" som avatar eller? Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Public, 3 måneder, 24 slot med ventrilo er 800 kr. 3 måneder privat, 18 slot er 500 kr Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Skal nok gå bra det, finn et bilde du vil ha og spør Brass, eller the sellout (var jeg slem nå? ) om han gidder å mekke et bilde til deg. Public, 3 måneder, 24 slot med ventrilo er 800 kr.3 måneder privat, 18 slot er 500 kr Nice, hva koster det for 20 slot privat? Btw, må vi virkelig ha en teamspeak server? Endret 10. februar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg er egentlig skrot til å lage avatarer Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Ahh, da snakker du med ONlock bata.. Edit: Jeg fant ut at det ble 1,112.60 NOK for en privat 20 slot privat server + en ts 10 slot ... Du må huske å regne pund, ikke dollar.. Endret 10. februar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Gameservers er dollar og dessuten får man 5$ discount om man kjøper 3 måneder. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Oi, sorry.. Klarte å skrive gameservers.net Det var utrlolig billig, når skal vi leie? Endret 10. februar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Er det mulig for meg å få "Petter Smart" som avatar eller? Jeg kan koke i hop en avatar EDIT: Arthalion er en hyggelig og grei kar, det inntrykket har jeg fått av ham ut i fra å ha spilt en del pub Ser frem til å få ham på laget. Hadde det rågøy i dag, forresten Endret 10. februar 2008 av Beges Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjøper 3 måneder public på tirsdag/onsdag/torsdag, men orker ikke dere å vente så er det bare å kjøpe en private en i mellomtiden ^^ Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Syntes det var gøy å spille sammen med dere i kveld. Håper jeg kan komme på VT og spille sammen med dere flere ganger. - ([kua] ) V!tuX Lenke til kommentar
Bata Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Danke Jardar Lenke til kommentar
realnils Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Jau.. så er jo en viss Pluto ledig nå hvis noen skulle ville ha den. Bare sånn i tilfelle, så laster jeg den opp her. Ser frem til å prøve pubben deres. Dere kommer nok til å plages mye av meg der. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå