guste Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Blir serveren populær kan dere jo leie en i 3 måneder med plass til 24 stk.. Har hørt at det går ann å hacke så det blir plass til 32 det går ann ja, men jeg vil ikke anbefale det, 32 spillere er alt for mange imo, ødelegger gameplayet, tf2 var jo lagd for max 24 spillere, valva sier at 12v12 er slik spillet er ment å bli spilt Og ikke kjør fast respawn, det ødelegger gameplayet på f.eks. dustbowl fullstendig. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Såklart skal vi ikke ha instant respawn, it sucks.. Lenke til kommentar
guste Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Såklart skal vi ikke ha instant respawn, it sucks..qft Lenke til kommentar
Beges Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Max 24 og vanilla respawn plz.... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Såklart skal vi ikke ha instant respawn, it sucks..qft qft? wut? Lenke til kommentar
guste Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Såklart skal vi ikke ha instant respawn, it sucks..qft qft? wut? quoted for truth Endret 9. februar 2008 av guste Lenke til kommentar
realnils Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Skulle bare si at jeg har gått over til [FADER] klanen, og kommer til å spille for de fremover.. Så bye bye [QA], it was fun.. Kommer jo til å spille mye med dere uansett, har det jo veldig artig med dere på ventrilo. Men konkurransemessig er nok [FADER] "main priority". Endret 9. februar 2008 av realnils Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Skulle bare si at jeg har gått over til [FADER] klanen.... Vet ikke hva jeg skal si... GL HF Edit: leif Endret 9. februar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Skulle bare si at jeg har gått over til [FADER] klanen.... Vet ikke hva jeg skal si... GL HF Sellout? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Håper du kommer til å spille enda med oss rimi (), pub osv. Og du vil nok være den jeg spør først hvis vi trenger en step En ting er sikkert, vi må spille pcw en gang Endret 9. februar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
realnils Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Skulle bare si at jeg har gått over til [FADER] klanen.... Vet ikke hva jeg skal si... GL HF Sellout? Jeg er hva du kaller en EKTE "sellout"... Kommer til å spille like mye med dere som før, og er selvfølgelig step in hvis dere trenger meg. [FADER] trengte dedikerte medlemmer, derfor kan jeg ikke fortsatt være med dere. Skal være ærlig og si at jeg gikk over fordi jeg vat at [FADER] folka er gode, så "sellout" passer fint til meg. Synd at vi tapte mot TC i dag da, var surt. Fin avslutning tho. Redda meg fra en helt elendig finale med [QA]. [QA] vs. [FADER] skal vel ikke være umulig. Kommer til å bli rart å være mot dere. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jaja. Lykke til. Adieu! Endret 10. februar 2008 av Beges Lenke til kommentar
Bata Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 GL & HF med søta bror De har samer i nord-Sverige og Lenke til kommentar
realnils Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hehe.. Er faktisk ikke eneste norske i klanen, men hovedsaklig svensker ja. Og for siste gang: Jeg er ikke en same!!! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Er du ikke same? Endret 10. februar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Spleising må jo til, jeg kan godt spleise jeg. En match-server m 24 plasser. er enig m brass om at vi prøver uten hlstatx i starten, ekstrakostnader kan man klare seg uten til man vet om dette funker godt. Var forøvrig gøy å spille i går, godt å ha deg tilbake litt brass_monkey. var veldig gøy å gå på skikkelige crit-runder på DB-3. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvorfor er ingen av dere med og spiller 03:43 på søndagsmorgenene? Det er jo da ting skjer Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fint leiz. Her er da lista over de som er med, trenger vi flere? Liste over hvem som kan være med på å spleise: FF63 Macisum Batabusa (?) (Br)ass_monkey Leizureman Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nei, vi trenger vel ikke flere, siden vi ikke tvinge alle til å betale, men det er hyggelig hvis flere har lyst til å spleise. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hvordan skal betalingen foregå, da? Det emst rettferdige hadde jo vært om alle ble med, lissåm. Noen som vil spille noe? TF2, HL2DM etc etc Noen som blir med og spille PVK II? http://www.pvkii.com/ Endret 10. februar 2008 av Beges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå