Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Blir serveren populær kan dere jo leie en i 3 måneder med plass til 24 stk..

Har hørt at det går ann å hacke så det blir plass til 32 :p

det går ann ja, men jeg vil ikke anbefale det, 32 spillere er alt for mange imo, ødelegger gameplayet, tf2 var jo lagd for max 24 spillere, valva sier at 12v12 er slik spillet er ment å bli spilt :)

 

Og ikke kjør fast respawn, det ødelegger gameplayet på f.eks. dustbowl fullstendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle bare si at jeg har gått over til [FADER] klanen, og kommer til å spille for de fremover..

 

Så bye bye [QA], it was fun..

 

Kommer jo til å spille mye med dere uansett, har det jo veldig artig med dere på ventrilo. Men konkurransemessig er nok [FADER] "main priority".

Endret av realnils
Lenke til kommentar
Skulle bare si at jeg har gått over til [FADER] klanen....

 

Vet ikke hva jeg skal si... :cry:

 

GL HF :thumbup:

Sellout?

 

Jeg er hva du kaller en EKTE "sellout"...

 

Kommer til å spille like mye med dere som før, og er selvfølgelig step in hvis dere trenger meg. [FADER] trengte dedikerte medlemmer, derfor kan jeg ikke fortsatt være med dere. Skal være ærlig og si at jeg gikk over fordi jeg vat at [FADER] folka er gode, så "sellout" passer fint til meg.

 

Synd at vi tapte mot TC i dag da, var surt. Fin avslutning tho. Redda meg fra en helt elendig finale med [QA].

 

[QA] vs. [FADER] skal vel ikke være umulig.

 

Kommer til å bli rart å være mot dere.

Lenke til kommentar

Spleising må jo til, jeg kan godt spleise jeg. En match-server m 24 plasser. er enig m brass om at vi prøver uten hlstatx i starten, ekstrakostnader kan man klare seg uten til man vet om dette funker godt.

 

Var forøvrig gøy å spille i går, godt å ha deg tilbake litt brass_monkey. var veldig gøy å gå på skikkelige crit-runder på DB-3. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...