Beges Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 I morgen vil jeg spille til fingrene blør! i alle fall en liten stund! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 i alle fall en liten stund :!: For en avslutning på setningen Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kommer mest sannsynlig til å betale for server tid i 3 måneder neste uke, men spørsmålet er vel, skal vi ha public eller private? 18 eller 24 slot? Selv har jeg lyst på en public 24 slot Lenke til kommentar
realnils Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg og FF har allerede diskutert dette litt. Men jeg vil si min mening her også. Jeg mener at en public hadde vært veldig artig, men... Da kan vi ikke stille med server når vi skal spille pcw, vi kan selvfølgelig kicke alle fra serveren og fikse passord hver gang, men synes det blir litt feil. i tillegg hadde en egen clan server kunnet vært bra. kunnet øvet flere pcwer, til og med internt i klanen. Det er nå min mening. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Public ville helt klart vært morsomt, men det vil både være dyrere og mer upraktisk, i og med at vi må kicke folk når vi skal spille pcw. Er litt i tvil, men jeg heller mot 16 eller 18 slots private. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg og onlock tenkte vel på dette for en stund siden, men det ble liksom alldri noe mer av det.. Men jeg fant nå denne siden da, er veldig billig, men spørs da på kvaliteten Men jeg kan sikker være med å spleise på en server, fattern kommer hjem på søndan så skal snakke med han da.. Btw, går det ikke an å skaffe en 19 slots da? så vi får inn hltv... Btw x2 ville kansje vært like greit med en 24, så får vi plass til å spille litt større pcw's og highlanders osv. Endret 8. februar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg og onlock tenkte vel på dette for en stund siden, men det ble liksom alldri noe mer av det..Men jeg fant nå denne siden da, er veldig billig, men spørs da på kvaliteten Men jeg kan sikker være med å spleise på en server, fattern kommer hjem på søndan så skal snakke med han da.. Btw, går det ikke an å skaffe en 19 slots da? så vi får inn hltv... Btw x2 ville kansje vært like greit med en 24, så får vi plass til å spille litt større pcw's og highlanders osv. CS klanen min har kjøpt klan server der, plassert i Nederland, perfekt ping og veldig billig. Vil heller anbefale 100 tick istedenfor 66. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Da hadde det jo kansje vært mulig å få tak i 2 servere? =x Det jeg mener er kansje da at jeg betaler for public, så tar 2-3 av dere å betaler for privat? Siden det koster mindre for privat. Kunne dette vært en løsning? Endret 8. februar 2008 av FF63 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg kan kanskje legge i noe, men ikke no stor sum, har inntekt lik null som student Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Angående public server vil jeg anbefale dere å leie en server i 1-2 uker med plass til 18 stk. Dette er for å se om den er aktiv osv... Vil folk spille på den? Blir serveren populær kan dere jo leie en i 3 måneder med plass til 24 stk.. Har hørt at det går ann å hacke så det blir plass til 32 War serve er noe dere selv må velge, alt etter hvor aktiv i pcw dere er... BTW: Jeg har spilt en del sammen med dere. - V!tuX Endret 8. februar 2008 av stiff-leet Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Takker for tips Vitux, tror jeg kan huske nicket ditt. Kansje ikke så dumt å leie en pub i 3 uker først, for å se hvordan det går.. Kommer til å sette opp en liste over hvem som er med å betaler, så kan vi se hvor mye vi må betale hver. Og ff, skal du ta hele pub' servern alene? jeg syns du skal slippe å hive inn allt alene. De som er med å spleiser vil vel få en "bonus" på serverne og i klanen, eller hva? Si ifra her, eller på friends om du er villig til å være med å spleise. Liste over hvem som kan være med på å spleise: FF63 Macisum Batabusa (?) (Br)ass_monkey Endret 8. februar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vi har spilt masse sammen med V!tuX. Han er jo min bror ffs... Husker der sat å klagde på VT en gang han var med. Vi hadde splitta laget, og de som var på hans lag whinet over et elller annet han gjorde. (Husker ikke hva) -BreLett Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vi har sikkert spillt mye med han, er så mange TF2 nicks som surrer i hodet mitt, så ikke bli sur? Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det at jeg betaler for 3 første månedene for public er faktisk ikke noe problem. Bestemmer vi oss for å beholde serveren så er det jo bare for folk å hjelpe å betale ETTER de 3 månedene. Forresten, trenger vi HLStatX? er mulig å bestille det, men synes det blir litt unødvendig ;P Endret 8. februar 2008 av FF63 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vi har sikkert spillt mye med han, er så mange TF2 nicks som surrer i hodet mitt, så ikke bli sur? Virker jeg sur? Jeg "loller" jo som bare det Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det bare virka som om du var sur, da missforsto jeg. FF: Koster det noe (eventuelt hvor mye?) for HLStatX ? Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 7.50$ måneden vis jeg kjøper via counter-strike.com Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vi finner ut av det senere, vi må tenkte først og fremst på server nå tror jeg Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg kan bli med på å spleise. Hva vi tar en prøvemåned først uten hlstatx, og så kan vi eventuelt se på om vi ønsker det senere? P.S: Beklager at jeg ikke har vært med å spille noe særlig denne uka, men jeg har vært veldig opptatt med diverse ting... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har lagt deg til lista brass, og skjønner at du har vært opptatt osv. nøu pråblem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå