Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og FF har allerede diskutert dette litt.

 

Men jeg vil si min mening her også.

 

Jeg mener at en public hadde vært veldig artig, men... Da kan vi ikke stille med server når vi skal spille pcw, vi kan selvfølgelig kicke alle fra serveren og fikse passord hver gang, men synes det blir litt feil. i tillegg hadde en egen clan server kunnet vært bra. kunnet øvet flere pcwer, til og med internt i klanen.

 

Det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Jeg og onlock tenkte vel på dette for en stund siden, men det ble liksom alldri noe mer av det..

Men jeg fant nå denne siden da, er veldig billig, men spørs da på kvaliteten :p

Men jeg kan sikker være med å spleise på en server, fattern kommer hjem på søndan så skal snakke med han da..

 

Btw, går det ikke an å skaffe en 19 slots da? så vi får inn hltv...

Btw x2 :p ville kansje vært like greit med en 24, så får vi plass til å spille litt større pcw's og highlanders osv.

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
Jeg og onlock tenkte vel på dette for en stund siden, men det ble liksom alldri noe mer av det..

Men jeg fant nå denne siden da, er veldig billig, men spørs da på kvaliteten :p

Men jeg kan sikker være med å spleise på en server, fattern kommer hjem på søndan så skal snakke med han da..

 

Btw, går det ikke an å skaffe en 19 slots da? så vi får inn hltv...

Btw x2 :p ville kansje vært like greit med en 24, så får vi plass til å spille litt større pcw's og highlanders osv.

 

 

CS klanen min har kjøpt klan server der, plassert i Nederland, perfekt ping og veldig billig. Vil heller anbefale 100 tick istedenfor 66. :)

Lenke til kommentar

Da hadde det jo kansje vært mulig å få tak i 2 servere? =x

Det jeg mener er kansje da at jeg betaler for public, så tar 2-3 av dere å betaler for privat? Siden det koster mindre for privat.

Kunne dette vært en løsning?

Endret av FF63
Lenke til kommentar

Angående public server vil jeg anbefale dere å leie en server i 1-2 uker med plass til 18 stk.

Dette er for å se om den er aktiv osv... Vil folk spille på den?

 

Blir serveren populær kan dere jo leie en i 3 måneder med plass til 24 stk..

Har hørt at det går ann å hacke så det blir plass til 32 :p

 

 

War serve er noe dere selv må velge, alt etter hvor aktiv i pcw dere er...

 

BTW: Jeg har spilt en del sammen med dere.

 

- V!tuX

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar

Takker for tips Vitux, tror jeg kan huske nicket ditt. Kansje ikke så dumt å leie en pub i 3 uker først, for å se hvordan det går..

Kommer til å sette opp en liste over hvem som er med å betaler, så kan vi se hvor mye vi må betale hver.

Og ff, skal du ta hele pub' servern alene? jeg syns du skal slippe å hive inn allt alene.

De som er med å spleiser vil vel få en "bonus" på serverne og i klanen, eller hva?

Si ifra her, eller på friends om du er villig til å være med å spleise. :)

 

 

Liste over hvem som kan være med på å spleise:

FF63

Macisum

Batabusa (?)

(Br)ass_monkey :p

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Det at jeg betaler for 3 første månedene for public er faktisk ikke noe problem. Bestemmer vi oss for å beholde serveren så er det jo bare for folk å hjelpe å betale ETTER de 3 månedene.

Forresten, trenger vi HLStatX? er mulig å bestille det, men synes det blir litt unødvendig ;P

Endret av FF63
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...