Scotty Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Er det fullt i denne klanen nå? Og er dette en veldig seriøs klan? Eller er det hovedsaklig for morro skyld? Spiller regelmessig(minimum 10 timer i uka), og har god mic Lenke til kommentar
Bata Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Tror det er fullt, men det er ikke opp til meg og bedømme Synes Wu Ming var koselig jeg. Ikke noe som bringer frem gamle CS minner som litt SKIKKELIG whine! Endret 4. februar 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Husker at vi snakket om å kansje skaffe server for QA, i såfall så fant jeg denne siden www.gameservers.com, som virker ganske så bra Dette er jo bare et forslag da i tilfelle vi skal skaffe server, som ikke er helt sikkert enda tipper jeg Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Er det fullt i denne klanen nå?Og er dette en veldig seriøs klan? Eller er det hovedsaklig for morro skyld? Spiller regelmessig(minimum 10 timer i uka), og har god mic Det er nok fullt i QA nå ja, men mulig vi kommer til å ta inn flere etterhvert, sånn at alle kan spille pcw. Vi er sånn middels seriøse. vi spiller mye pcw, og tar det alvorlig, men vi gjør det fordi vi syns det er gøy, ikke fordi vi skal bli verdensmestere. :!: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Skal vi ikke bli verdensmestere? Edit: Ooog for å være seriøs, er nok dessverre fullt som Armitage2 sier, kan hende jeg kontakter deg senere, men ikke forvent at det kommer til å skje Endret 5. februar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Beges Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Har og kommert il å være borte fra TF2 mesteparten av denne uka pga veldig tungt skolearbeid, men blir i alle fall med i morra ^^ Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Sorry for at jeg har vært lite aktiv i det siste. Men har hatt mye å gjøre... -BreLett Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Er ikke noe å unnskylde seg for, vi har alle ofte noe annet å gjøre enn å spille Lenke til kommentar
realnils Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Har vært syk de siste to dagene.. Har derfor ikke vært noe særlig pålogget. Men nå går det litt bedre, så jeg tror jeg er klar i kveld. Her er noe som er veldig koselig å høre på mens du spiller public alene: Team Fortress 2 Podcast Har snart hørt gjennom alle, det meste vet man, men noe har man jo å lære. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Har hørt på et par av dem. Episode 10 er helt genial. Favorittsangene mine er Dustbowl-sangen (alt de synger er så sant ) og den siste sangen. "FIVE HUNDRED PING!" Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor er alle? Vi skal vel spille mot P*K nå..? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg må melde avbud, om ikke noen vil ta en prøve om kvanter, atomer og kjernefysikk for meg i morgen... Vil mye heller spille, men må ta visse valg av og til. Endret 6. februar 2008 av Beges Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Choises, hate them Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Influensa har drept meg. Vel.. Slått ut.. Dessuten hoster jeg sånn at jeg ikke får sove og å svelge er et mareritt, så sitter her som en søvnløs retard og sikler. :/ Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Gikk det bra mot P*K i går? dessverre fikk jeg plutselig masse ærend å gjøre på en snøfyllt onsdag kveld. Alltid like morsomt. Skal spille mye i kveld fo rå ta igjen det tapte. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Faktisk så tror jeg det var seriøs mangel på folk i går.. Jeg kom meg ikke på, var like syk. Bedre i dag da. Men skal nok spille litt i dag ja, forhåpentligvis klarer vi å ta litt igjen for det tapte i dag. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Faktisk så tror jeg det var seriøs mangel på folk i går.. Jeg kom meg ikke på, var like syk. Bedre i dag da. Men skal nok spille litt i dag ja, forhåpentligvis klarer vi å ta litt igjen for det tapte i dag. Uffda, det var synd. Beklager P*K, hvis vi (antakeligvis) ikke stilte opp i går, men får vel til noe på et anna tidspunkt vel? Vi har jo uansett hatt det mye gøy på serveren deres de siste dagene. Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) I går var vi nøyaktig 4 på det meste:P Og vi gjorde vel heller ikke noe særlig fornuftig, vi drepte bl.a. en server den gikk fra 24 til 0 spillere i løpet av få runder (sansynligvis fordi vi eide så jævlig) Endret 7. februar 2008 av gitguru Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Ingen problemer med det, vi har jo som oftest problemer med å samle folk selv, og vi fikk jo spilt en del uansett. Har sett dere mye på serveren i det siste ja, morsomt at dere er med, blir så sliten av å spille kun mot randoms til tider. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Ble ganske seriøst mangel på folk ja, må beklage det der (for tredje gang ) Dere har fine servere, så kommer nok til å bruke de en del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå