Mr. Fiskum Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Og du gikk glipp av Engi spam :!: Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ikke såvidt jeg vet, men du gikk glipp av møte våre alter-egoer: [QA]Reinkjøtt,[QA]Trønderfår,[QA]Harry potter,[QA]Kinobillett,[QA]Majonestube,[QA]Pølsemakern etc... Og du gikk glipp av Engi spam :!: LOL, hva pokker skjedde der, men virkelig noen smakebiter med andre ord. Hørtes jævli moro ut for å si det sånn. Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Må man ha mic for å joine clanen!!!! Lenke til kommentar
realnils Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 dessverre. Men klanen er egentlig ganske full for øyeblikket.. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 How to play the spy. Noen nyttige tips der ^^ Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Må man ha mic for å joine clanen!!!! Tror det skulle vært spørsmålstegn der? How to play the spy. Noen nyttige tips der ^^ Den har jeg nok sett for lenge siden, fine tips hvis det er noen som vil lukte litt på spy. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Medic lukter nok best tenker jeg Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Og hw lokter vel ikke så godt :!: Lenke til kommentar
realnils Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Skal vi diskutere hvordan alle klassene lukter nå? Høres morsomt ut.. Regner med at spionen lukter tungt parfymert, i et håpløst forsøk i å drepe røyklukta, og ånden. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Pyro lukter latex og lær. Og bensin! Yummy! Scout... axe, ser jeg for meg Endret 2. februar 2008 av Beges Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Er ganske sikker på at Engi lukter olje.... Edit: -BreLett Endret 2. februar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jadda, vi kunne vel tatt dette på vt, menmen Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Heavy, Vodkaånde lang vei! Medic, latexhansker og.. blod eller no sånt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Heeey, vi vet alle at det er demoman som lukter sprit på lang avstand.. Btw, vil anbefale dere å gå på www.pwnage.tv , mange spennende filmer der o.l Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kess gjekk pcw'en i går? Jeg formoder at det var det dere spilte, på serveren med passord og greier. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Gikk vel ikke så alt for bra, siden vi spillte med to step-ins og de andre faktisk var ganske gode, men vi fikk likt på Gravel Pit, noe som egentlig ikke er så vanskelig Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 vi fikk likt på Gravel Pit, noe som egentlig ikke er så vanskelig Hm, det er sant Resultatet blir som oftest likt når man spiller Gravelpit (ikke pub, da) Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Syns vi skal spille mer med Wu Ming ^^ Utrolig hvor mye han kan klage Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja, wu ming er nok ei dame med konstant PMS, tror jeg. Men bortsett fra det, så var det jævli mye moro i går. ff63: "en medic!!" Lol, så utrolig gøy Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det var ikke gøy å være den medicen XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå