Armitage2 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 I går bestemte Telenor seg for å stenge linja mi, på grunn av at jeg ikke hadde betalt regninga.. Noe som selvfølgelig var helt feil. De hadde fått alle pengene de hadde krav på, så i dag ringte jeg å klaget, og fikk åpnet linja igjen. Trasige var at det skulle de absolutt gjøre midt i kampen, og etter at kundebehandlerene var gått hjem, så jeg måtte vente til i dag. Så da var dere til slutt 4 mot 6? Ikke bra.. Asj, så jævli kjipt med telenot altså. Godt du fikk ordna opp da. Var tilslutt 4 stk ja, så Loffa og jeg ble med. Ikke at det hjalp noe særlig, men vi klarte ihvertfall å bli uavgjort i gravelpit. Ganske jevnt der ja. Ble liksom litt kjipt med inn og utbytting av folk..var ikke akkurat det som skulle til for å vinne. Men, det var jo igjen øving. Og var jo faktisk gøy til tider også. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Må bare poste opp et bilde fra i dag... -BreLett Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har to "nye" morsomme screenshots: Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Har to "nye" morsomme screenshots: Haha xD Endret 29. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det var faen meg en morsomm publickveld Lenke til kommentar
Bata Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jess, jeg har vært inaktiv i det siste som dere kanskje har lagt merke til, dette p.g.a. særemne i engelsk, skal leveres i morgen. Så håper jeg fremdeles er velkommen til å spille Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bra koordinert av Maxx idag, tror vi må takke ham noe for at det gikk som det gikk (positivt) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) I dag har degen min gått i dass. Strømbrudd og nettproblemer. Synd jeg ikke kunne spille i dag Hvordan har dagen vært for resten av QA? -BreLett Endret 30. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vi spillte et par pcw's. Fikk likt på gravelpit så vitt jeg husker, og vi tapte dessverre på granary.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 I dag har degen min gått i dass. Strømbrudd og nettproblemer. Synd jeg ikke kunne spille i dag Hvordan har dagen vært for resten av QA? -BreLett Synd :/ Vi fikk6-6 på Gravelpit, og (nesten) 2-5 på Well.. PC-en min oppfører seg rart :S eneste jeg gjør nå er å sitte i Firefox, men PC-en går tregere enn en pc med 192 MB ram, 1 GHz Cpu og ikkeeksisterende grafikkort fra 1998... Den henger seg opp når jeg kjører task manager ffs! Lenke til kommentar
realnils Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sjekk dette!! Medic achievements klare! (Link) Gleder meg som en unge... Bra spilt i dag gutter.. tror nok vi kan takke maxx en god del for det. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nais Ja, max er flink som tacleader, bari vi andre kunne holdt litt kjeft (Inkludert mæ) så hadde vi nok spillt litt bedre. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jess, jeg har vært inaktiv i det siste som dere kanskje har lagt merke til, dette p.g.a. særemne i engelsk, skal leveres i morgen. Så håper jeg fremdeles er velkommen til å spille Særemne ja, lykke til med det. Bare å bli med, mange som spiller om dage, så trangt om plassene på pcw, men vi fikk faktisk til en 8on8 i går. Var litt uvant, men det ble veldig gøy. Nais Ja, max er flink som tacleader, bari vi andre kunne holdt litt kjeft (Inkludert mæ) så hadde vi nok spillt litt bedre. Ja, maxx gjorde en veldig god jobb i går, godt å holde hodet kaldt. Syns det var veldig gøy at etterhvert som vi ble varme i trøya fikk til mer og mer samspill. Vi var nok taktisk overlegen på well i går, selv om vi tapte. Jeg følte til og med at jeg gjorde en god jobb som medic i går. Har faktisk satt en liten test av selvbeherskelsen test til meg selv i dag, skal se om jeg klarer å holde meg fra å spille i hele dag..tror kanskje det ikke går, men skal prøve å klare det. Så hvis jeg kommer på i kveld har jeg tapt. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du gjorde en god jobb som medic i går Synes vi bruke multiuber litt oftere enn det vi gjorde i går da. =) Lenke til kommentar
Bata Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skal ha dem alle, medics er beste klasse after all Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 En tacc vi må bruke på well senere er å poppe opp en über med en heavy/soldier så de drar til seg all oppmerksomheten, så kan en scout cappe og en springe til neste cp. Det vi må først gjøre, er å finne ut hvilken side de fleste andre er på, så går demoman og med/hw dit, demo sender noen granater over og legger "landminer" (Som leiz sa i går :!:)ved deres inngang og medicen og heavyen går og blokker inngangen med en finfin über. Noe den scouten som skal springe videre kan gjøre er at han går ned i vannet og kommer opp når portene opner seg, så springer han bare rett over midthuset og ned i deres vann og kommer seg til neste cp. Kansje litt rotete skrevet men vi må prøve dette en gang Lenke til kommentar
realnils Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Viktig for de som skal spesialisere seg på medic her i klanen: Endret 1. februar 2008 av realnils Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Så den der, ganske mange nyttige tips ^^ Tror også det var en som var for spy, skal lete den fram senere. Endret 1. februar 2008 av FF63 Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg klarte å holde meg unna i går, fantastisk deilig å vite at man har litt selvkontroll. Gikk jeg glipp av noen fantastiske pcw-er? Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg klarte å holde meg unna i går, fantastisk deilig å vite at man har litt selvkontroll. Gikk jeg glipp av noen fantastiske pcw-er? Ikke såvidt jeg vet, men du gikk glipp av møte våre alter-egoer: [QA]Reinkjøtt,[QA]Trønderfår,[QA]Harry potter,[QA]Kinobillett,[QA]Majonestube,[QA]Pølsemakern etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå