Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

I går bestemte Telenor seg for å stenge linja mi, på grunn av at jeg ikke hadde betalt regninga..

 

Noe som selvfølgelig var helt feil. De hadde fått alle pengene de hadde krav på, så i dag ringte jeg å klaget, og fikk åpnet linja igjen.

 

Trasige var at det skulle de absolutt gjøre midt i kampen, og etter at kundebehandlerene var gått hjem, så jeg måtte vente til i dag.

 

Så da var dere til slutt 4 mot 6? Ikke bra..

 

 

Asj, så jævli kjipt med telenot altså. Godt du fikk ordna opp da.

 

Var tilslutt 4 stk ja, så Loffa og jeg ble med. Ikke at det hjalp noe særlig, men vi klarte ihvertfall å bli uavgjort i gravelpit. Ganske jevnt der ja.

 

Ble liksom litt kjipt med inn og utbytting av folk..var ikke akkurat det som skulle til for å vinne. :D

 

Men, det var jo igjen øving. Og var jo faktisk gøy til tider også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag har degen min gått i dass. Strømbrudd og nettproblemer. Synd jeg ikke kunne spille i dag :(

 

Hvordan har dagen vært for resten av QA?

 

-BreLett

Synd :/ Vi fikk6-6 på Gravelpit, og (nesten) 2-5 på Well..

PC-en min oppfører seg rart :S eneste jeg gjør nå er å sitte i Firefox, men PC-en går tregere enn en pc med 192 MB ram, 1 GHz Cpu og ikkeeksisterende grafikkort fra 1998... Den henger seg opp når jeg kjører task manager ffs!

Lenke til kommentar
Jess, jeg har vært inaktiv i det siste som dere kanskje har lagt merke til, dette p.g.a. særemne i engelsk, skal leveres i morgen. Så håper jeg fremdeles er velkommen til å spille :)

Særemne ja, lykke til med det. Bare å bli med, mange som spiller om dage, så trangt om plassene på pcw, men vi fikk faktisk til en 8on8 i går. Var litt uvant, men det ble veldig gøy.

 

Nais :D

Ja, max er flink som tacleader, bari vi andre kunne holdt litt kjeft (Inkludert mæ) så hadde vi nok spillt litt bedre.

Ja, maxx gjorde en veldig god jobb i går, godt å holde hodet kaldt. Syns det var veldig gøy at etterhvert som vi ble varme i trøya fikk til mer og mer samspill. Vi var nok taktisk overlegen på well i går, selv om vi tapte.

 

Jeg følte til og med at jeg gjorde en god jobb som medic i går. :D

 

Har faktisk satt en liten test av selvbeherskelsen test til meg selv i dag, skal se om jeg klarer å holde meg fra å spille i hele dag..tror kanskje det ikke går, men skal prøve å klare det. :hmm:

 

Så hvis jeg kommer på i kveld har jeg tapt. :D

Lenke til kommentar

En tacc vi må bruke på well senere er å poppe opp en über med en heavy/soldier så de drar til seg all oppmerksomheten, så kan en scout cappe og en springe til neste cp. Det vi må først gjøre, er å finne ut hvilken side de fleste andre er på, så går demoman og med/hw dit, demo sender noen granater over og legger "landminer" (Som leiz sa i går :!:)ved deres inngang og medicen og heavyen går og blokker inngangen med en finfin über.

Noe den scouten som skal springe videre kan gjøre er at han går ned i vannet og kommer opp når portene opner seg, så springer han bare rett over midthuset og ned i deres vann og kommer seg til neste cp.

 

Kansje litt rotete skrevet men vi må prøve dette en gang :)

Lenke til kommentar
Jeg klarte å holde meg unna i går, fantastisk deilig å vite at man har litt selvkontroll. :w00t: Gikk jeg glipp av noen fantastiske pcw-er?

 

Ikke såvidt jeg vet, men du gikk glipp av møte våre alter-egoer: [QA]Reinkjøtt,[QA]Trønderfår,[QA]Harry potter,[QA]Kinobillett,[QA]Majonestube,[QA]Pølsemakern etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...