Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver nå å laste opp demoene mine av dagens pcw. Veit ikke om det funker :p

 

Last ned her (26.56MB)

 

Hva gjør du med filene etter at du har lastet dem ned?

 

Unrar

Legg filene inn her: C:\Programfiler\Steam\steamapps\ditt_steam_nick\team fortress 2\tf

 

For å spille av demoene skriver du dette i consolle:

playdemo pcw1

playdemo pcw2

 

 

Tror det er slik man må gjøre det :p

 

____________________________________

Syntes jeg spilte sykt dårlig i dag. Elendig spilt av meg.

 

-BreLett

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Det er lettere å komme med forslag hvis jeg ser demoen først. Jeg prøvde å laste den ned, men siden nedlastingshastigheten var forferdelig lav orket jeg ikke å laste den ned ferdig. Hvis du kunne lastet den opp et annet sted ville det vært fint. Hvis ikke kan jeg prøve på nytt i morgen og se om det er bedre da.

 

Jeg kan her og nå si at du ikke var den eneste som spilte dårlig i dag. Jeg prøvde nok å være litt for mye "melee macho medic" tm i starten. Dessuten synes jeg at jeg døde alt for ofte, og mista et par ubers for mye, selv om dette til tider skyldes uflaks (crits). Noe jeg tror vi alle kan bli litt bedre på er å passe litt bedre på medicen :p Mange ganger kunne scoutene bare spasere bort og drepe meg uten at dere løfta en finger, siden dere var opptatt med en soldier, selv om jeg sa ifra om at det kom en scout bakfra. Men vi må huske at vi hadde tekniske problemer i dag, siden vi både opplevde lag og spilte med for få spillere...

Lenke til kommentar
Jeg kan her og nå si at du ikke var den eneste som spilte dårlig i dag. Jeg prøvde nok å være litt for mye "melee macho medic" tm i starten. Dessuten synes jeg at jeg døde alt for ofte, og mista et par ubers for mye, selv om dette til tider skyldes uflaks (crits). Noe jeg tror vi alle kan bli litt bedre på er å passe litt bedre på medicen :p Mange ganger kunne scoutene bare spasere bort og drepe meg uten at dere løfta en finger, siden dere var opptatt med en soldier, selv om jeg sa ifra om at det kom en scout bakfra. Men vi må huske at vi hadde tekniske problemer i dag, siden vi både opplevde lag og spilte med for få spillere...

 

Ja, det ble mye rart i går. Kom liksom ikke helt inn i det siden spillere falt fra og kom til. Men vi må bli flinkere til å passe på vår alles kjære medic. Vi gikk for mye solo i går, og kom ingen vei med det. Tror det ikke hjalp noe særlig at maxx sin mic var for lav. Var nesten litt skummelt og bare såvidt høre sånne spøkelsesaktige stemmer i bakgrunnen som ba om hjelp. :D

 

Det var også skikkelig merkelig med de store problemene jeg opplevde rundt spawn i well. Det var 5-6 fps og helt umulig å gjøre noe..veldig merkelig, har aldri opplevd det på noen annen server. Skrudde til og med ned på grafikken uten at det hjalp.

 

Noen som vet hva som skjedde med gitguru og onlock?

Lenke til kommentar

Trist å høre at det gikk så dårlig i går! Og beklager at jeg meldte avbud, men jeg sørget for å få tak i replacers, så håper det gikk bra :)

 

I morgen (onsdag) skal jeg være klar for å ta en støyt som medic igjen! Har meldt avbud på alle avtaler jeg vet om, så er klar som et egg for litt dugelig med QA-spilling i morgen ^^

Lenke til kommentar

Gikk det dårlig?

 

Noen som vet hva som skjedde med gitguru og onlock?

 

 

Jeg spilte 1.runde og den vant vi jo :p men så fikk jeg den forbanna blåskjermen for 1.gang!!, og etter oppstart av pcn så var internett tilgangen borte i flere timer.

 

Typisk min flaks, her sitter man flere timer og spiller public uten problemer, også skjer noe sånt når man spiller en pcw.

 

Så beklager at jeg ble borte:(

Endret av gitguru
Lenke til kommentar

I går bestemte Telenor seg for å stenge linja mi, på grunn av at jeg ikke hadde betalt regninga..

 

Noe som selvfølgelig var helt feil. De hadde fått alle pengene de hadde krav på, så i dag ringte jeg å klaget, og fikk åpnet linja igjen.

 

Trasige var at det skulle de absolutt gjøre midt i kampen, og etter at kundebehandlerene var gått hjem, så jeg måtte vente til i dag.

 

Så da var dere til slutt 4 mot 6? Ikke bra..

Lenke til kommentar
I går bestemte Telenor seg for å stenge linja mi, på grunn av at jeg ikke hadde betalt regninga..

 

Noe som selvfølgelig var helt feil. De hadde fått alle pengene de hadde krav på, så i dag ringte jeg å klaget, og fikk åpnet linja igjen.

 

Trasige var at det skulle de absolutt gjøre midt i kampen, og etter at kundebehandlerene var gått hjem, så jeg måtte vente til i dag.

 

Så da var dere til slutt 4 mot 6? Ikke bra..

 

Trodde de hadde kundbehandling hele døgnet? Men hva vet vell jeg? Jeg har nett fra 3net

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...