Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

FF63 er veldig flink som spiller, noe som såklart er bra..

Men, han spiller ikke så ofte med oss, så jeg kan ikke si at han har fortjent en plass på lista. Og FF, ikke tro at jeg har noe i mot deg eller noe, når vi er så mange så må vi nesten kutte noen som helts ikke skulle vært det.

Men andreas? Har han spillt i det helte tatt? Veit at han har problemer med nettet, men kan vi ikke da sette han på B laget fordi han ikke får spillt så mye pga. nettet? :dontgetit: Da kunne vi heller satt in Bata eller FF der spør du meg..

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte ctf-well, og jeg ser frem til å spille pcw på mappet. Det var artig med alle antall spillere, fra 10 til 24. Det var ekstra morsomt da det var få på serveren og jeg gikk solo som medic :p Men det var helt latterlig at jeg klarte å hindre dere i å cappe, når intelen vår lå på deres capture zone.

 

Jeg skal ikke snakke for noen, men jeg tror ikke den lista består av de beste spillerne. Det er ikke alltid slik at den beste er den som best egnet til å være kaptein. Derimot skal kapteinen, slik som ONlock sa, "ta beslutninger og ha et våkent øye over hva som skjer." Denne personen må derfor bruke micen aktivt.

 

En ting til:

post-141065-1201312287.jpg

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke snakke for noen, men jeg tror ikke den lista består av de beste spillerne. Det er ikke alltid slik at den beste er den som best egnet til å være kaptein. Derimot skal kapteinen, slik som ONlock sa, "ta beslutninger og ha et våkent øye over hva som skjer." Denne personen må derfor bruke micen aktivt.

 

Akkurat det som gjelder ja. Et strategisk overblikk. Er nok en god ide dette ja, å ha en sånn lagleder.

 

Ser ihvertfall gang på gang hvem som er den harde kjernen når vi spiller. Det går jo ikke på hvem som er flinkest, men mer på hvem som har tid. Jeg lå nederst i går på poengskalaen på dustbowl, men mener ihvertfall selv at jeg bidrar allikevel. Hadde dog ikke så god form på spillinga i går..vanligvis gjør jeg det bedre. :D

 

Personlig har jeg nå(dessverre) fått "påbud" fra fruen om å begrense spillinga litt..har blitt litt mye med spilling i det siste. Har tross alt en liten gutt som vil kaste ball og sikle på meg. :D Jeg blir på ingen måte borte, men kommer ikke til å spille fra 17-21 hver dag. Ikke fordi jeg er lei, men fordi jeg bør.

 

A, gleder meg så sinnsykt til å spille nye well altså! Det blir nok gøy, akkurat det som trengs på et sånt map. Slipper man den evinnelige drakampen på midten. Wohoo, dritfett tror jeg det blir! :dribble:

Lenke til kommentar
Ja, jeg tror jeg har sett Andreas spille én gang eller noe.. som sniper. Han kunne jo blitt med på B-laget inntil videre, i alle fall? Ikke at jeg skal snakke for noen, jeg tar ikke beslutningene her.

 

Nå spilte jo jeg _veldig_ mye for inntill to-tre dager siden da PCen gikk litt til helvette, så hvis du ikke har sett meg er det nok bare du som ikke har et våkent øye, eller så har vi to spilt på forskjellige tidspunkt :)

Lenke til kommentar

Det kan nok godt være :) Det er uansett ikke jeg som styrer her.

 

 

 

 

Jeg tror kanskje ctf_well vil bli en stor suksess i clanmatcher! Jeg har følelsen av at mappet trenger _veldig_ mye samkjørt lagarbeid og kommunikasjon, og derfor funker det dårlig på public. Slik opplevde jeg det i går, i alle fall. Der vant lagene takket være én ekstremt god scout og et ikke-eksisterende forsvar hos motstående lag.

Lenke til kommentar

Jeg vil jo gjerne være med på A laget da, spiller så og si alltid når det er en PCW.

Og som jeg har nevnt til Onlock har jeg hatt det ganske travelt i det siste, men masse innleveringer og muntlig prøve eksamen.

Men hvem som kommer på hvilket lag må jo nesten dere bestemme.

Endret av FF63
Lenke til kommentar

Har alle de som er på lista lyst å være kaptein(lagleder)?

 

Forresten så er det en ny kar som vil inn i klanen, har spilt en del med han, og han er FLINK asså. Han kaller seg "maxx"

 

Han er veldig aktiv og, så kan tenke meg å ha han på A laget. Hvor stort skal det være da, 6 spillere?

 

Har forresten funnet ut hvilke rates man skal ha når man spiller:

 

"rate 20000" på nett

"cl_cmdrate 80"

"cl_updaterate 80"

("rate 25000" når du spiller på lan)

 

Det der skrives inn i console.

 

Hvis du ikke har console, så kan du høyreklikke spillet i "my games list" og velge "properties", eller "egenskaper" som det står på norsk. Trykk så på "Set launch options" eller "Startalternativer" eller hva det nå heter på norsk, skriv deretter inn "-console" i feltet og trykk OK. Neste gang du starter opp spillet så skal det være console der.

Lenke til kommentar

Ok. Vi er tross alt mer enn 6 som er aktive. Dette er mer en prinsippsak. Maxx kommer inn akkurat nå. Jeg syns ikke han bør få en plass på A-laget. Selv om han er flink bør vi ikke hive ut folk som har vært med fra starten, bare så en ny en kan spille.

 

Men, når det er sagt, så passer det ypperlig for meg å gå over til B-laget. Jeg har ikke tid til å spille pcw hver dag. :( Derimot, neste gang det kommer en ny jævli flink spiller til på klanen, hvem er det da som vil byttes ut? Blir litt feil det der altså, ikke alltid noen som vil byttes ut.

 

Det går på det at vi skal ha det moro, la oss ha et skikkelig lag som kjenner hverandre og har det gøy, istedet for at vi er så jævla opptatt av å være best. Vi blir bedre for hver gang vi spiller, og sammen kan vi nok banke mange utfordrere

 

Jeg kan godt være kaptein for B-laget. Vi er vel ikke nok aktive folk til å ha 2 aktive lag, så da blir det mer et innbytterlag. Blir vi ikke mange nok, kan vi jo sikkert låne noen fra A-laget. :D

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Joda, kan selvsagt (og vil helst) være med på A-laget, men hvis det forlanges at man spiller hver dag kan jeg ikke. På den andre siden så bestemmer vi jo selv hva som "forlanges" og jeg mener det ikke bør være noe krav til å spille hver dag...

 

Jeg er muligens en smule schizofren i dag :wallbash::rofl:

Lenke til kommentar
Joda, kan selvsagt (og vil helst) være med på A-laget, men hvis det forlanges at man spiller hver dag kan jeg ikke. På den andre siden så bestemmer vi jo selv hva som "forlanges" og jeg mener det ikke bør være noe krav til å spille hver dag...

 

Jeg er muligens en smule schizofren i dag :wallbash::rofl:

Ingen her som har sagt hver dag, jeg sa nesten hver dag her tidligere, det er en finfin forskjel der. Så du kan sikkert være med på "a laget"

 

Det er vel egentlig ikke nødvendig å dele inn i et A lag og et B lag på dette tidspunktet. Med mindre vi har noen planer om å delta i en cup eller en ladder med det første, synes jeg ikke det er nødvendig å dele inn i to lag. Jeg synes alle burde få spille et par pcwer før vi gjør et slikt tiltak.

Jeg (kansje flere?) ser på a/b lag som om at hvis vi er for mange på for at alle kan spille pcw, så er de på "a laget" førsteprioritert, men hvis vi trenger noen til å spille så drar jeg gjerne med noen fra "b-laget".

Syns det kunne funket bra jeg.

Det er som den gode herremann leiz sier, vi gjør dette fordi vi skal ha det morsomt og kose oss med et spill :)

Lenke til kommentar

Jeg tror nesten vi skal glemme alt det der a, b lag tingene, det vi pleier å gjøre når vi skal spille er rett og slett og se hvem som er logget på..

 

Vi spiller jo stort sett bare på kvelden så alle har en sjangse å få spilt.

 

Altså, de som er logget på får være med å spille. er 7 logget på så prøver vi å finne en 8 on 8 game som alle kan være med på, men da gjelder det å finne den 8tennde spilleren, eller at en melder avbud.

 

Pleier å funke helt fint det. Tror stort sett de fleste som er i klanen nå er rimelig aktiv, så alle får spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...