Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw, for meg så passer det å spille pcw nesten hver kveld.

Mye bedre det enn at vi sitter å jokker på public egentlig, men da må vi da ha 6 stk. inn på vt..

Så jeg foreslår at så fort vi har 6 stk. på vt finner vi en pcw. :)

 

Ja, jeg er også enig i dette. Blir mye mer utfordring av det, men er litt dumt hvis det da kommer på 1-2 litt senere, og så henger resten av klanen i en pcw. Da må man liksom spille for seg selv på public...

 

Godt å se at det fremdeles er liv QA :D

 

Hehe, fortsatt liv i QA ja. Litt mer Disneyorientert enn i starten da ;P

Lenke til kommentar

Ja, ikke ta det feil. Jeg vil veldig gjerne spille mer pcw! Og til vanlig så er vi vel uansett ikke mer enn 6 som spiller på kvelden. Og ikke verre enn at man kunne bytte på de som spilte på den kvelden.

 

Var så utrolig gøy i går, følte at jeg begynte å bli ordentlig varm i trøya mot slutten, bare synd det ble så sent for min del. Kanskje vi kan starte pcw kl. 21 neste gang? (for oss som må stå opp kl. 5..)

Lenke til kommentar

Leiz: Det blir litt kjipt for de som kommer etter at vi har startet pcw'n ja..

Men vi kan jo gjøre som jardar eller hvem det var foreslo på vt her om dagen, vi kan ha ett A lag og ett B lag, hvor de meste aktive kommer inn på A laget..

 

Bata: Skjønner at du er opptat i helgene, kommer nok ikke til å spille så mye om kveldene i helgene jeg heller, må være litt sosial og :p

 

Foilltank: Servern var perfekt :)

Lenke til kommentar

Ikke noe er som å høre klanen prate på VT ingame, spesielt ikke når jeg ikke er med selv :p Blir så jævlig lysten på å bli med selv! Gleder meg til neste pcw jeg blir med på.

 

Blir det noe av kampen mot AD i helgen?

 

 

Mozart, jeg ser deg aldri på servere med oss andre [QA]-medlemmer? :/

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Ja det var en flott kamp i dag! Mest spennede hittil..

 

Forresten, vi har et seriøst problem, alle snakker i munnen på hverandre, og ting blir oversett og ikke hørt.

 

Mitt forslag for å rette opp dette, er rett og slett og utnevne en kaptein på laget, det hørtes vel ikke for dumt ut? Kan byttes på selvfølgelig. men vi må ha en som kan ta beslutninger og ha et våkent øye over hva som skjer.

 

Vet at det er veldig vanlig på de bedre lagene i allefall.

 

Noen som vil fikse en poll, så vi kan stemme frem en. Kan ikke med det der...

 

Kan skrive en liste over de som er aktuell, de som ikke er aktiv nok, i mine øyne, kommer ikke på lista:

 

[QA] Brass_monkey

[QA] Leizureman

[QA] Macisum

[QA] Andreas

[QA] Jardar [TGB]

[QA] ONlock, Skriver meg selv opp... :p

 

Si i fra hvis jeg glemte noen spesielle.

 

BreLetts avatar:

post-145704-1201301132.jpg

Endret av realnils
Lenke til kommentar

nevoscript er Mozart...

 

Forresten nytt map på TF2 nå som alle burde sjekke ut.

 

Mappet er "Well" bare med capture the flag modus, likte det ganske godt faktisk, i allefall et map som sikkert kommer til å bli godt balansert og fint i PCW sammenheng.

 

Gleder meg til de andre mapsa også, og ikke minst achievements og opplåsbare(til forveksling med "oppblåsbare") våpen til alle klassene!

Lenke til kommentar
Kan skrive en liste over de som er aktuell, de som ikke er aktiv nok, i mine øyne, kommer ikke på lista:

Hurra, jeg kom på lista :) Glad for det, da jeg synes jeg er såpass lysten på å spille med dere. Det er jo sikkert andre og, men... Men jeg har ikke sett [QA] Andreas inne på så mye.. Det er vel fordi han har så mye trøbbel med nettet? Jeg ville kanskje foreslå FF63 pålista, han gjorde jo en kongejobb mot [P*K]-gutta.

 

 

Forresten nytt map på TF2 nå som alle burde sjekke ut.

 

Mappet er "Well" bare med capture the flag modus, likte det ganske godt faktisk, i allefall et map som sikkert kommer til å bli godt balansert og fint i PCW sammenheng.

 

Gleder meg til de andre mapsa også, og ikke minst achievements og opplåsbare(til forveksling med "oppblåsbare") våpen til alle klassene!

 

 

 

Skal teste ut CTF-Well nå ^^ Har sett frem til mappen!

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...