Brass_Monkey Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg tenkte bare at det kunne være greit å få det unna siden vi likevel skulle samles på onsdag. Det er helt greit for meg å spille den på en annen dag, så null stress. Å bytte nick nå tror jeg kun vil forvirre oss og gjøre oss enda verre til å kommunisere. Derfor synes jeg det er en dårlig ide foreløpig, selv om det unektelig hadde vært litt moro. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hvem hoster i morgen klokka 22.00? Vi i [P*K]kan gjerne ta på oss den oppgaven.. Endret 5. november 2010 av Barry White Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Herlig, vi kunne jo spillt pcw fast på onsdager mot hverande. Hvis dere gidder da.. Jeg har forresten sendt pm til AD kisen, verken vi eller de har server så det lukter litt muggent akkurat der Hvis vi finner ut at vi skal skaffe oss server så er Dette (linky)det billigste jeg har funnet.. Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Samles vi kl.8 da? Er tilgjengelig med mic på onsdag:P Lenke til kommentar
realnils Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Jepp.. Er nok på dataen leeeeenge før kl. 8.. Endelig mic! Eller låner du? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Herlig, vi kunne jo spillt pcw fast på onsdager mot hverande. Hvis dere gidder da..Jeg har forresten sendt pm til AD kisen, verken vi eller de har server så det lukter litt muggent akkurat der Hvis vi finner ut at vi skal skaffe oss server så er Dette (linky)det billigste jeg har funnet.. Det hadde ikke vært så dumt. Vil forøvrig nevne at vi hoster serveren og nettsiden selv 100% kostnadsfritt, så har dere tilgang på skikkelig linje er jo det noe å vurdere. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Samles vi kl.8 da? PCW'en er klokka 22.00, ikke sant? jeg kommer nok ikke på før rundt 21.00, må skrive ferdig en oppgave om norrøn mytologi først. Men det går nok raskt, er artig å jobbe med gleder meg ^^ Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Blir klokken 10 i kveld ja. Hvem skal få PM om passord til serveren? Jeg har forøvrig samme steamnavn som nick så det går an å kontakte meg der Endret 23. januar 2008 av foilltank Lenke til kommentar
realnils Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Blir klokken 10 i kveld ja. Hvem skal få PM om passord til serveren? Jeg har forøvrig samme steamnavn som nick så det går an å kontakte meg der Har lagt deg til som venn på steam, så du kan sende det til meg der. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) server is up Btw, for å hoste en full server med 24 folk bør en ha minst 200 kB/s upload, dvs minst 1mbit upload. Endret 23. januar 2008 av foilltank Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Eh.. 1,6mbit mener du? 200kB/s er 1,6mb/s Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Det er da ikke så uvanlig å ha så kjapt nett. Jeg har 6000/6000 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Foilltank er skammelig dårlig i hoderegning ser jeg, vi hoster btw på 10Mb upload. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Fin kamp, hadde en sterk mistanke om at resultatet skulle bli som det ble, men vi lover å komme sterkere tilbake. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Takker for kampen, endelig så fikk vi vinne en pcw og. Gleder meg allt til neste onsdag. Btw, jeg kommer til å "henge" litt på forumet deres ... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Takk for kampen! Jeg hadde det kjempemorsomt ved å spille i kveld, helt annet enn public Gleder meg jeg og! Og til helga, håper det blir pcw da og ^^ Lenke til kommentar
guste Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 jepp, synd at det var litt problemer med serveren i starten, men det ordnet seg. noen som tok screenshots? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Tviler på at noen tok screenshots, jeg gjorde i hvertfall ikke det. Fin kamp ja.. Neste gang blir vi enige om regler før vi begynner da. Er så vanlig med class limit 1 på medic, og class limit 2 på alle andre, så fikk litt hetta da jeg så 3 soldiers.. Lenke til kommentar
guste Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Tviler på at noen tok screenshots, jeg gjorde i hvertfall ikke det. Fin kamp ja.. Neste gang blir vi enige om regler før vi begynner da. Er så vanlig med class limit 1 på medic, og class limit 2 på alle andre, så fikk litt hetta da jeg så 3 soldiers.. 3 soldiers var vel bare på granary etterpå vel? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Btw, for meg så passer det å spille pcw nesten hver kveld. Mye bedre det enn at vi sitter å jokker på public egentlig, men da må vi da ha 6 stk. inn på vt.. Så jeg foreslår at så fort vi har 6 stk. på vt finner vi en pcw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå