FF63 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Trenger en avatar jeg og ^^ Ole, Dole eller Doffen hadde vært helt greit Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Trenger en avatar jeg og ^^Ole, Dole eller Doffen hadde vært helt greit Jeg kan prøve mekke i kveld, jeg! Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Moro at flere får seg QA-avatarer. BTW: Har noen sendt pm til AD-folka, angående pcw? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Må alle ha sånn donald greier ? Jeg vil ha et bilde av Mozart! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Må alle ha sånn donald greier ? Jeg vil ha et bilde av Mozart! MM, inegn som har QA-avatar får være med i klanen Man er ikke kul uten... Morro Snåle føtter, ONlock. Endret 21. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hahahaha... Hysterisk morsomt bilde :!: Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Beste jeg får til hittil, kan prøve igjen når det nærmer seg helg, om nødvendig Endret 21. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Helt grei den ^^ Bruker den nå Passer jo også egentlig siden jeg nesten alltid spiller Soldier! Endret 21. januar 2008 av FF63 Lenke til kommentar
realnils Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hahahahah!!! Har ikke sett noe så morsomt på lenge. Og når jeg så at det var meg i tillegg! Endret 21. januar 2008 av realnils Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Præhæ, føttene er bakvendt :!: Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tjihiihi Artig med fysikk! Fant forresten en morsom tråd på steamforumet. Jeg lurer på når jeg får det endelige svaret, om jeg er med eller ei det? Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg har et par fine screenshots jeg også Umm... Hvor er medicen? Optimist Homerun! That's gotta hurt! EDIT: Forresten, det var i den tråden du linka til jeg så det med redtards. Endret 21. januar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Præhæ, jeg hadde det dritgøy når jeg taunta når dere cappa xD Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Det var et episk øyeblikk Siden ingen gadd å svare, spør jeg igjen: Har noen sendt pm til AD-gutta? Vi må få til en pcw mot dem snart. Hva med klokka 20.00 på onsdag? Endret 22. januar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
realnils Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har sendt en pm til AD ja.. men vi har ikke avatlt noe nærmere foreløpig. Kan jo høre om vi kan få til noe til helga kanskje? Er dere med på det? Vi skal jo ha en pcw mot [P*k] eller hva de het kl 10 på onsdag.. jeg vet ikke om jeg takler to pcwer mot to forsjellige klaner på en dag. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tjihiihi Artig med fysikk! Fant forresten en morsom tråd på steamforumet. Jeg lurer på når jeg får det endelige svaret, om jeg er med eller ei det? Vi har fortsatt ikke avgjort lineupen. Det er antakelig mange som vil være med, og de som har vært med lengst bør få melde sin interesse først, ihvertfall for øyeblikket. Men vi vet jo ikke om alle kan spille i morra osv. Men vi finner vel ut i dag eller i morra. :)Tålmodighet er visstnok kult, har jeg hørt. Nei, orker ikke 2 pcw på en kveld altså, da kan vi heller fordele godsakene utover i tid. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har vel meldt fra om min interesse? Jeg kan godt spille klokka 22.00 i morgen Men spar den andre pcw'en til helga, da har i alle fall jeg mer tid, og mer å glede meg til Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror jeg og har meldt om min interesse, er helt fri på onsdag klokka 20, siden da er jeg ferdig med muntlig prøve eksamen ^^ Fikk forresten en ide under PCW, at vi bytter navn til den karakteren vi bruker som bilde på TF2? Vis ikke dette høres for dumt ut da ^^ Lenke til kommentar
realnils Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror jeg og har meldt om min interesse, er helt fri på onsdag klokka 20, siden da er jeg ferdig med muntlig prøve eksamen ^^ Fikk forresten en ide under PCW, at vi bytter navn til den karakteren vi bruker som bilde på TF2? Vis ikke dette høres for dumt ut da ^^ Tjaaaa.. For min del har jeg ikke noe problem med å hete Pluto. Da bytter jeg sikkert over for godt i så fall, blir bare rot med å hete flere ting.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Haha Vet ikke om jeg har så lyst til å hete Klodrik ingame.. Selv om det unektelig passer veldig godt xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå