Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sendt en pm til AD ja..

men vi har ikke avatlt noe nærmere foreløpig.

Kan jo høre om vi kan få til noe til helga kanskje? Er dere med på det?

Vi skal jo ha en pcw mot [P*k] eller hva de het kl 10 på onsdag.. jeg vet ikke om jeg takler to pcwer mot to forsjellige klaner på en dag.

Lenke til kommentar
Tjihiihi :p Artig med fysikk!

Fant forresten en morsom tråd på steamforumet.

Jeg lurer på når jeg får det endelige svaret, om jeg er med eller ei det?

Vi har fortsatt ikke avgjort lineupen. Det er antakelig mange som vil være med, og de som har vært med lengst bør få melde sin interesse først, ihvertfall for øyeblikket. Men vi vet jo ikke om alle kan spille i morra osv. Men vi finner vel ut i dag eller i morra. :)Tålmodighet er visstnok kult, har jeg hørt. :p

Nei, orker ikke 2 pcw på en kveld altså, da kan vi heller fordele godsakene utover i tid. :)

Lenke til kommentar

Tror jeg og har meldt om min interesse, er helt fri på onsdag klokka 20, siden da er jeg ferdig med muntlig prøve eksamen ^^

Fikk forresten en ide under PCW, at vi bytter navn til den karakteren vi bruker som bilde på TF2? :) Vis ikke dette høres for dumt ut da ^^

Lenke til kommentar
Tror jeg og har meldt om min interesse, er helt fri på onsdag klokka 20, siden da er jeg ferdig med muntlig prøve eksamen ^^

Fikk forresten en ide under PCW, at vi bytter navn til den karakteren vi bruker som bilde på TF2? :) Vis ikke dette høres for dumt ut da ^^

Tjaaaa..

For min del har jeg ikke noe problem med å hete Pluto. :p

Da bytter jeg sikkert over for godt i så fall, blir bare rot med å hete flere ting..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...