Bata Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dynamikken er i hvertfall mye bedre i Mumble.. slitsomt på VT med folk som har lav mic, og det omvendte... Amplify outbound + inbound. Jeez. Bra vi har verdensmestere! Takk Værsågod. Men det at jeg er flinkere enn deg gjør meg ikke til verdensmester Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Derfor jeg hater diskusjonsforumer egentlig... vi må ordne oss et slags utalesesalfabet . Slik at ironi, arroganse etc. kommer tydligere frem . Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1044359 gogo Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Eh.. Jeg bare lurte på noe.. Er dette på en måte forumet deres? Altså, denne tråden? Siden den har masse poster, og de fleste offtopic (?). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det skal ikke være så ille som det er nå(off-topic), men det er QA-Tråden=) Skal egentlig bare snakkes om TF2, kamper osv. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Eh.. Jeg bare lurte på noe.. Er dette på en måte forumet deres?Altså, denne tråden? Siden den har masse poster, og de fleste offtopic (?). Vi er oppløst nå, men vi har/hadde et forum Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 oppdelt som småstein Brelett sin skyld...ALT SAMMEN Nei da....JODA....Nei da Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Neida Med andre ord, ja, vi spammer her som faen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Neida Joda .... Og ikke spam... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Neida, spam? Hvor? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Over der vel:P Nei Brelett, ikke din skyld. Vi er voksne folk, var alles skyld. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Over der vel:PNei Brelett, ikke din skyld. Vi er voksne folk, var alles skyld. Jeg føler iallefall at det var min feil... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det som skjedde var at det toppet seg, så går en....og en til..osv. Det som skjedde da var ikke noe grunn tl at QA skulle oppløses, hvis noen bruker det som unnskyldning så er det mest idiotiske jeg har hørt. Hvis noen trengte en unnskyldning til og gå så fikk de det, men det var ikke den episoden som har skylda. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det var nok alle sin skyld ja. Jeg vet hvertfall at jeg gikk og tenkte leeeenge på å forlate QA. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Og der slapp FF katten ut av sekken Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 haha, vil ikke påstå alle siden det er fremdeles folk som ville ha QA..men det ble bare slik føler jeg det da=) Samme faen det, nå får vi proff-drømmere leve livet :!: Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det jeg mente var da at det var ikke en enkeltperson sin skyld, det var alle sin skyld til en viss grad, noen litt mer enn alle, men likevel Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Etter ønske fra clanens medlemmer gjenåpnes tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå