Gaarulf Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Mumble er jo 30 ganger bedre enn ventrilo da! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bare 30? Det er for dårlig. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Programmet føles rett og slett lite tight... Med dårlige options-vinduer og enda dårligere oppsett, jeg gråter! Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Men sånn er det bare, ser ikke vits i å betale for vt når mumble er både raskere og har bedre lyd Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 "FF69 that's bullshit and you know it!" Raskere? Bedre lyd? Legger ikke merke til noen av delene jeg, legger dog merke til den dårlige UIen og sloppy oppsett av chat (send to channel må gjøres igjennom right click, ikke noe snarvei for mute binds etc. etc. triste saker. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Eneste jeg synes er bedre med mumble er at det er gratis og at lyden virker bedre Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Men misliker du Mumble så mye er det ingenting som stopper deg i å skaffe en egen vt server etter hvert ;P Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 JEg mener bare at VT er bedre. Men jeg sier ikke at det er så mye bedre at det er vits å betale for VT Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fyy faen, left4dad er sex Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Left 4 dad? Da vet jeg var dere gjør Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 left4dad ja :!: MÅ finne faren min Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Left 4 dad?Da vet jeg var dere gjør Nehehe Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fyy faen, left4dad er sex Du er "left for dad"? Etterlatt til far og har sex med han? Jeezes, dere er syke! SYKE! On a side-note: Sensation ble dyrt så jeg må vel nesten vente til neste lønning før jeg får kost meg med dinna perla av et spill Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) "FF69 that's bullshit and you know it!" Raskere? Bedre lyd? Legger ikke merke til noen av delene jeg, legger dog merke til den dårlige UIen og sloppy oppsett av chat (send to channel må gjøres igjennom right click, ikke noe snarvei for mute binds etc. etc. triste saker. Mute binds er da der, helt tydelig! Er jo den fjerde instillingen under shortcuts. Er dog enig i at chat funksjon mangler(hvem brukte egentlig den?), men det fungerer å sende lenker og slik. Dårlig UI? Smak og behag, jeg finner mumble mye bedre å se på enn ventrillo. Ble kvitt all voice lagg på mumble, sinnsykt digg! Bedre lyd, hvis du ikke hører det burde du vurdere å kjøpe deg nye hodetelefoner Eneste jeg føler er dumt med mumble er mangelen på lett admin funksjon, men er egentlig ikke et stort problem siden vi ikke har behov for det i klanen Endret 19. november 2008 av sakkosekken Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Føler at stemmene på mumble høres mer ekte ut enn på VT=) Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Syntes lyden er bedere på mumble ja :] Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Til informasjon er det mulig å endre kodek i VT, siden default gir dårlig lyd. Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dynamikken er i hvertfall mye bedre i Mumble.. slitsomt på VT med folk som har lav mic, og det omvendte... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dynamikken er i hvertfall mye bedre i Mumble.. slitsomt på VT med folk som har lav mic, og det omvendte... Amplify outbound + inbound. Jeez. Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dynamikken er i hvertfall mye bedre i Mumble.. slitsomt på VT med folk som har lav mic, og det omvendte... Amplify outbound + inbound. Jeez. Bra vi har verdensmestere! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå