Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 mag, hvem er det? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 mag, hvem er det? Var en skrivefeil. Mente meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg vil gjerne ha deg tilbake=) Men nå er ikke QA oppegående ser det ut som. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg vil gjerne ha deg tilbake=)Men nå er ikke QA oppegående ser det ut som. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 I den grad at vi ikke trenger server, som var et must for ikke lenge siden;) Jeg skulle ønske ting var sånn at man kunne fortsette med server. Men jeg tror desverre ikke det går. sa du. Dypere gidder jeg ikke og gå Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Da er det på tide å dele configen min: // # ___ // # <_*_> // # (o o) //<=------8---(_)--Ooo-----=> //<=--------Net&fps--------=> //<=-----------------------=> rate "25000" // Max bytes/sec recieved from the server net_graph "1" // Show net graph net_graphpos "2" // Positions net graph net_maxfragments "1280" // Max fragment bytes per packet cl_resend "6" // Delay in seconds before the client will resend the 'connect' attempt cl_cmdrate "101" // Max packets/sec sent to the server cl_updaterate "101" // Number of packets requested by the server per sec cl_allowdownload "0" // Client downloads customization files cl_allowupload "0" // Client uploads customization files cl_smooth "1" // Enable player position correction (Default=1) cl_smoothtime "0.1" // Smooth client's view after prediction error over this many seconds cl_lagcompensation "1" // Perform server side lag compensation of weapon firing events cl_lagcomp_errorcheck "0" // Checks for position errors cl_interpolate "1" // Smooths player positions cl_interp_ratio "1" // Sets the interpolation amount (final amount is cl_interp_ratio / cl_updaterate) (Default=1) cl_interp_all "0" // Disable all interpolate optimizations. When set to 0 the optimisation is run and only the set of entities that need interpolation are considered. When set to 1 (or any non zero value) the old behaviour is run, where every entity the client knows about is considered for interpolation cl_predictweapons "1" // Perform client side prediction of weapon effects cl_timeout "30" // After this many seconds without receiving a packet from the server, the client will disconnect itself cl_pred_optimize "2" // Optimize for not copying data if didn't receive a network update (1), and also for not repredicting if there were no errors (2) mat_queue_mode 1 // Dual Core mat_picmip -10 // Textur settings // ()_() // (o o) //<=-----ooO-->o<--Ooo-----=> //<=---------Mouse---------=> //<=-----------------------=> sensitivity "2" // Set mouse sensitivity // |"| // _|_|_ // (o o) //<=-----ooO--(_)--Ooo-----=> //<=--------Console--------=> //<=-----------------------=> con_enable "1" // Enable console "bind""/""toggleconsole" "bind""\""toggleconsole" // | // |.===. // {}o o{} //<=-----ooO--(_)--Ooo-----=> //<=---------Sound---------=> //<=-----------------------=> volume "0.1" // Sets the volume cl_downloadfilter "nosounds" // Disable downloading of sounds when connecting to a server // ()_() // (o o) //<=-----ooO-->o<--Ooo-----=> //<=---------Mouse---------=> //<=-----------------------=> sensitivity "2" // Set mouse sensitivity // ___ // /\#/\ // /(o o)\ //<=-----ooO--(_)--Ooo-----=> //<=-------Keyboard--------=> //<=-----------------------=> bind "ESCAPE" "cancelselect" bind "MOUSE5" "lastinv" bind "SHIFT" "+duck" // ,,,,, // /(o o)\ //<=-----ooO--(_)--Ooo-----=> //<=------Screenshots------=> //<=-----------------------=> jpeg_quality "100" // jpeg screenshot quality bind "F5" jpeg clear echo " __ _ " echo " / _(_) " echo " ___ ___ _ __ | |_ _ __ _ " echo " / __/ _ \| '_ \| _| |/ _` |" echo "| (_| (_) | | | | | | | (_| |" echo " \___\___/|_| |_|_| |_|\__, |" echo " __/ |" echo " |___/ " echo " _ _ _ " echo "| | | | | |" echo "| | ___ __ _ __| | ___ __| |" echo "| |/ _ \ / _` |/ _` |/ _ \/ _` |" echo "| | (_) | (_| | (_| | __/ (_| |" echo "|_|\___/ \__,_|\__,_|\___|\__,_|" echo echo echo echo "Configuration made by JFM" echo echo "QA Public Server" echo "ServerIP: 85.17.165.7:27029" echo "connect 85.17.165.7:27029" echo echo echo "QA War-Server: echo "ServerIP: 92.48.107.151:27015" echo "ServerPW: **********" echo "connect 92.48.107.151:27015; password ********" echo "Server Rcon: **************" echo "rcon_password **************" echo "SourceTV: 92.48.107.151:27020" echo echo "FTP IP: **********" echo "FTP PW: *********" echo echo echo "VT-info (v.3):" echo "IP: eurovent1.gameservers.com" echo "Port: 4226" echo "PW: *******" echo Edit: ble noe rot når den kom inn i forumet. Endret 2. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Så, er klanen død eller? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er nok rimelig død, ja Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Den er da ikke død, bare i dvale. Den vil leve igjen om en stund. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vet ikke om jeg er så sikker på det, virker nokså død nå. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Den er da ikke død, bare i dvale. Den vil leve igjen om en stund. Hvis du har lyst til å gjenopplive klanen kan du gjerne det Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 MEOW! Jeg kan poste igjen! HARR HARR! Jeg for min del har vel strengt tatt gitt opp tf2 på høyere enn public nivå. (Eller spillet generelt, forbanna umulig å finne en klan som ikke er 5. div. Norsk og vil ta inn meg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg kunne iallefall trenke meg å spille med deg Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ich auch, men jeg har elgomant treigt nett for tiden, så det blir ikke så mye spilling Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For dere som fortsatt ser her, VT er nå kansellert, bare å kontakte noen for info til mumble ;P Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For dere som fortsatt ser her, VT er nå kansellert Merka det... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Eg og Jaja, greit å bli samla på mumble. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Mumble suger balle... Alt jeg trenger å si. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Mumble, er det no jeg bør skaffe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå