Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Hm, ja.. Jeg tror jeg tar Medic, da. Jeg synes jeg er temmelig god som medic på public, i alle fall. Men jeg har nesten ikke spilt noen pcw's i det hele tatt, så jeg aner nesten ikke hvordan jeg vil duge der.

Ser forresten litt på TFTV nå, jeg blir litt trist av det. En del av folka er jo så ubegripelig gode, fremstår det som :p

----

Jeg tror forresten jeg bør holde meg en del unna veldig raske klasser, jeg sliter en del med dårlig ytelse for tiden. Er nede i gjennomsnittlig 20 fps i noen kamper... Det er skummelt dårlig. Jeg aner ikke hva som har skjedd, for noen uker siden spilte jeg med ca 60 fps gjennomsnittlig!

Har Intel 4 3,60GHz CPU, Ati Radeon x800 XT og 1024 MB RAM. Selv om jeg bytter ut grafikkinnstillingene til lavere verdier hjelper det ikke det spøtt på fps'en.

Har ikke yst til å oppgradere for et flertalls tusen kroner, selv om jeg nok må koste på meg ett nytt grafikkort og 1024 MB ram ekstra snart...

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter en del med dårlig ytelse for tiden. Er nede i gjennomsnittlig 20 fps i noen kamper... Det er skummelt dårlig. Jeg aner ikke hva som har skjedd, for noen uker siden spilte jeg med ca 60 fps gjennomsnittlig!

Det samme skjedde med meg for en stund siden. Lå på opp imot 100fps. Nå ligger jeg normalt på 20-40

-BreLett

Lenke til kommentar
Jeg sliter en del med dårlig ytelse for tiden. Er nede i gjennomsnittlig 20 fps i noen kamper... Det er skummelt dårlig. Jeg aner ikke hva som har skjedd, for noen uker siden spilte jeg med ca 60 fps gjennomsnittlig!

Det samme skjedde med meg for en stund siden. Lå på opp imot 100fps. Nå ligger jeg normalt på 20-40

-BreLett

Ja, hva i helvette har skjedd?! Trist.

Lenke til kommentar
Var faen meg DIGG å spille i kveld gutter.

Alle på samme lag og som samme klasse MÅ vi prøve igjen :D

Satt og bare lo hele tiden jeg nesten :!:

Haha, ja! jeg hadde det rågøy i stad :D

Forresten, om jeg husker stemmene deres rett nå, så har du den råeste latteren/fnisingen jeg noen gang har hørt, Leiz! Jeg må ta den opp en gang, så kan jeg sitte og hre på den en gang jeg er deppa :D

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Jo er enig med deg Maci..

Hvis du vil ha en kraftig styrke, så spiller du med to soldiers og to scouts + 1 medic.

Må si at highlander moden hørtes perfekt ut for meg, digger at det bare er en av hver klasse, hvis det var opp til lmeg så skulle vi bare spilt highlander.

6 on 6 er greit det, men tenk 6 on 6 med class limit 1, hvor mye mer artig hadde ikke det vært?

Det var artig å spille i kveld ja, artig siste der på "well", med bare masse sentrys, de kom ingen vei! :)

Vi har i allefall to soldiers nå da.. FF63 og Leiz.

btw. "I Am Legend" var tøff!

Endret av realnils
Lenke til kommentar
Just as you know, jeg er Macisum.

Leiz er Armitage2 på forumet. Du finner en liste over hvem som er hvem for noen sider tilbake, og en litt gammal en i førstepost :)

Vet det ;) Det var bare jeg som postet og siterte samtidig på en forvirrende måte.

Jeg vil spille!!!

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Haha, ja! jeg hadde det rågøy i stad :D

Forresten, om jeg husker stemmene deres rett nå, så har du den råeste latteren/fnisingen jeg noen gang har hørt, Leiz! Jeg må ta den opp en gang, så kan jeg sitte og hre på den en gang jeg er deppa :D

Hahaha, morsomt å høre! :!:

Jeg holdt på dø av latter når vi var en hær av heavyer, som ble ledet av ONlock i "civilan mode". Det er det dummeste men beste jeg har sett, mens jeg har spilt dette spillet!

Ja, det var så utrolig fett med Onlock i sivil altså! Så utrolig villt! Det beste av alt var jo at serveren ikke ble tømt med en gang, motstanderne våres syntes det til og med var morsomt! hohooo

Lenke til kommentar

Haha, han er så genial. Jeg liker spesielt slutten på den første når han snakker om taunting og "humiliation" når man vinner. Toern var også ganske god, spesielt det intervjuet med engineeren. "So if anybody wants to come down and challenge me, I'll be more tha SPY SAPPIN' MAH SENTRY!" XD Det eneste som manglet var at han skulle ha sagt "Monitor comin' right up!" da han bygde skjermen :p

Dere burde se denne også.

Saving Privat Ryan- TF2 Style

Lenke til kommentar
Haha, han er så genial. Jeg liker spesielt slutten på den første når han snakker om taunting og "humiliation" når man vinner. Toern var også ganske god, spesielt det intervjuet med engineeren. "So if anybody wants to come down and challenge me, I'll be more tha SPY SAPPIN' MAH SENTRY!" XD Det eneste som manglet var at han skulle ha sagt "Monitor comin' right up!" da han bygde skjermen :p

Dere burde se denne også.

Saving Privat Ryan- TF2 Style

Haha :p Den der er så grusom, men likevel så morsom xD

Forresten, hvordan kan du ha en så stor avatar?! Jeg og vil ha QA-bildet mitt som avatar, men får ikke bildet under 10 kb uten videre.. Det blir jo rålite.

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...