JFM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) "glem det, er som å snakke til noen i barnehagen" Håper ikke det var en komentar til meg. Jeg leser innleggene dine, så å fjerne dem blir bare dumt. Edit: selvom jeg er uenig så betyr ikke det at jeg ikke ser poengene dine, for det har du. Noen poeng Endret 26. oktober 2008 av JFM Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jo, det var til deg i høyeste grad. Nei, det blir ikke for dumt...det som blir for dumt er å si det du gjør og lage det oppstyret. Hvis du tror Maci mente noe dritt med det..SÅ SPØR HAN. Sånn som du og stiff driver på nå blir for dumt. Endret 26. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jo, det var til deg i høyeste grad.Nei, det blir ikke for dumt...det som blir for dumt er å si det du gjør og lage det oppstyret. Hvis du tror Maci mente noe dritt med det..SÅ SPØR HAN. Sånn som du og stiff driver på nå blir for dumt. Kanskje det er dumt. Men Maci burde tenke at ting kan misstolkes. Maci kunne også skrive hva han mente senere. Men i stede kom han med, "Kødder du?" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ja, for vi burde kjenne han, Brælett, og Stiffy har ikke noe med å komme med " du bør passe kjeften din". Og jeg sletter innleggene mine pga. jeg blir litt små-iritert og da skriver man alltid for mye. Endret 26. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg satt da faktisk på Resistansen VT i går, og han mente nok bare at QA er en fun klan, i den forstand at det faktisk er morro å spille med oss! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja, for vi burde kjenne han, Brælett, og Stiffy har ikke noe med å komme med " du bør passe kjeften din". Neivell. Men Maci har vel ikke så mye mere å si i QA? Med mindre jeg er blit omgjort til public enemy nr1 i QA, og Maci til friend nr1 Jeg satt da faktisk på Resistansen VT i går, og han mente nok bare at QA er en fun klan, i den forstand at det faktisk er morro å spille med oss! Det er bar at du sier det. Da har vi løst den saken. Synd han ikke kunne skrive det selv. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 QA er da en fun klan.. -----> <----- -----> :!: <------- quoter meg selv jeg.. Sorry hvis du ble sint altså, men trudde ikke at en liten spøk kunne gjøre så mye skade... Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sia når begynte alle å ta noe en Lama sier seriøst? Grattis m ny pc Jardar! Misunner deg dine 80fps, får bare 30fps pga mine dustete skjerm og tearing. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sia når begynte alle å ta noe en Lama sier seriøst? Hvem er egentlig denne Lama? Regner med det er jeg, Maci eller Pharma siden vi posta her sist. Men hvem mener du? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 HAHAHAHAHA! DET ER SÅ FØKKINGS DEILIG Å SPILLE MED MINIMUM 80 FPS DAMMIT! Bare 80? Neida, men grattulerer, er så herlig følelse å se tf2 på full pupp for første gang, skulle håpa at jeg kunne skru tiden tilbake noen mnd. for å oppleve det igjen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 JFM: Lama er et dyr :!: Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) JFM: Lama er et dyr :!: Joda, jeg vet det. Men han brukte det som om det skulle være et kallenavn på noen her... Edit: Brass forklarte hvem Lama er Endret 26. oktober 2008 av JFM Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Lama er en del av nicket til han som starta det hele...i tilfelle brass ikke forklarte riktig Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Lama er en del av nicket til han som starta det hele...i tilfelle brass ikke forklarte riktig Joda, var det Brass sa Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vi har match i dag klokka 21:00 mot dxp i wptf2l. Er mulig at noen av dere "eksmedlemmer" må spille, siden dere fortsatt er registrert på laget der Tviler dessuten på at vi blir nok ellers. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg kan spille i kveld=) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er mulig at noen av dere "eksmedlemmer" må spille, siden dere fortsatt er registrert på laget der Har jeg noe valg? Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 pcw mot eXhale 19:00 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har noen tipset il Duce om forslaget til Bata? Støtter det fullt og helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå