Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Helt enig med Pharma og Brass, selv om jeg ikke har merka dramaet så veldig. Men la oss spille videre, finne bedre løsninger på ting, før det bygger seg opp til et punkt der man ikke har lyst å spille mer.

Signaturen min beskriver det her ganske bra trur jeg :p

Endret av nts
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vet det. Lot derimot være å fortelle ham det for å spare omverdenen fra å spille orange x med low gravity og latterlig høy ping :p

EDIT: Dessuten hadde jeg lite lyst til å hjelpe ham ytterligere hvis brannmuren hadde blokkert portene som er nødvendig for å få det til.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Da var sesongen over for ETF2L? Gøy var det iallefall. Håper de som ligger å vipper faktisk tar et balletak og blir!

Har for så vidt et forslag jeg og NTS har utarbeida.

Det er tatt fra WoWs loot distribusjon i raids innad i guilds...

Uten å gå nærmere i detalj kan jeg prøve å forklare hva mitt forslag til løsning på dette med for mange til ligakamper.

Saken er:

EN eller annen lager en liten PHP app. som da en av adminene registrerer hvem som spiller og hva som blir spilt. Man får poeng for å være aktiv, altså deltar man mye så får man lettere plass. Disse "poengene" skal dog ikke gå foran sunn fornuft og respekt for hverandre.

Dvs. La oss si at jeg og Jardar skal konke om medicplass i en viktig ligakamp. Jardar har gledet seg til denne kampen, men er så uheldig at jeg kom på først på VT, MEN det viser seg at Jardar har spilt mye mer enn meg de siste to ukene, han har jo gledet seg til kampen og har dermed "varmet opp". Da vil han selvfølgelig få plassen foran meg.

Disse poengene skal som tidligere nevnt bare være en "vippeposisjonsbestemmer".

Så da belønner vi aktivitet, aktivitet fører jo til skillprogresjon og da får vi flere ønskede effekter. Selvfølgelig fører det med seg litt ekstraarbeid for Il Duce (hvis han i det hele tatt kan lage denne applikasjonen) og admins(som må føre logg over dette). En annen løsning enn php er jo bare et enkelt dokument som ligger på en åpen plass på en FTP server eller noe sånt.

Njuh... Fyr løs, finn svakhetene og feilene til opplegget så det kan forbedres eller avbløses.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...