JFM Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som blir med på en pcw nå? *banner om hvor ustabilt og treigt diskusjon.no er i dag* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Og det er ikke for å "overse" at noen har blitt såret pga. ting, men kanskje dette gjør at vi ser hva som kan forbedres og ikke. Utifra det jeg ser andre skriver her så har ikke det vært hensikt å såre noen. Må på butikken først Smørpakken=) FarCry2 rocker villmann foresten:D Endret 22. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Neida, dette ender ikke ille, såfremt til at ingen holder en grudge mot meg holder jeg ingen grudge mot dem. Missliker ingen synes bare at alles syn på saken skal komme like godt frem og tenkes igjennom og ikke bare avfeid med et kjapt motargument... Altså se igjennom øynene til den andre. Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Siden det har vært et stort frafall av spillere i det siste, pluss store interne problemer, må dere ikke bli overrasket om jeg trekker meg jeg og. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Neineinei! Ikke trekk deg Husgark! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Meh, veikt å trekke seg nå.. Vi finner da en løsning. Er det egentlig noen andre enn Amerikaneren og smøret? Synes vi heller ska være sterke og faktisk vise samhold, løse problemene. Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er et problem at vi akkurat nå er nede i seks spillere(siden il duce og Jardar foreløbig ikke kan spille). Men for å komme med en positiv nyhet, så sendes det en spennende kamp på QuadV mellom Übersexuals og 4kings i kveld. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Får pc'en i morgen. Har dog ikke spilt på tre uker, minst. Leser igjennom innleggene i tråden. Hva skal jeg med ny pc nå da, har jo ingen igjen å spille med Endret 22. oktober 2008 av Beges Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Forstår Hus. veldig godt, er ikke å feig tid å gjøre det på, 3stk. har gått på 2 dager. Så at flere forsvinner kommer ikke til å forbause meg, skulle bare ønske de som har sluttet nå kan gi klanen en mulighet til å rette opp....eller ikke. Strind.: Helt enig, men når det blir såpass konflikt så løper folk. Alt som har blitt sagt her kan jobbes med hvis man vil klare å holde sammen, såklart ingenting kan forandre det som har skjedd. Men føler ting bare blir dratt mer og mer ut, såklart det er bra at ting kommer frem...men de tingene må man tåle og høre også og så jobbe derfra. Endret 22. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg vil iallefall prøve å holde QA sammen, selvom jeg ikke er medlem lengere selv. Endret 22. oktober 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Her var det jaggu intriger... :O Håper jagge de fleste av dere holder dere samme. QA kan jo alldri knekke sammen, det var jo så fint et tårn. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Da lister vi opp de som leaver og blir da, for ordens skyld, jeg selv blir, men har mistet oversikten og er litt spent på hvordan "aftermath" av dette blir, selv mener jeg vi ikke bør ha tapt noen spillere på dette, spesielt mtp at problemene nå faktisk blir jobbet med. Synes alle som leaver skal la brass og resten av de som blir få en ny sjanse, for QA. Av leavere har vi: Brelett. Leizureman. FF63. Husgark? Gitguru? (har vel strengt tatt ønsket å inn i bedre klan lenge) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Som en klok fyr en gang sa (skreiv): Jeg vil iallefall prøve å holde QA sammen, selvom jeg ikke er medlem lengere selv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 hjelper ikke det når så mange har gått.......... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 hjelper ikke det når så mange har gått.......... Sier du at du vil ha meg tilbake? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jupp, QA må bestå. Dere klarer helt sikkert å holde sammen. Ingen grunn til å dra fordi andre drar. Hvis man ikke er fårete da...Det er fortsatt mye kjøtt på beinet, og muskler må bygges. Da må de nye admina jobbe sammen. Det har jeg all tro på at de klarer! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har ikke en av dem sluttet allerede? Synes dette er for dumt. Jeg vil ikke spille med andre idioter fra andre klaner, jeg vil spille med idiotene i QA. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Ja, Brelætt..jeg hadde blitt glad=) Jeg er glad i denne gjengen, det skal litt til for å få meg ditt at jeg sitter å prater på mic med folk, og har følt meg velkommen samtidig. Og føle at det er greit selv om jeg har mine ting. Så jeg er glad i gjengen her=) Endret 22. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
qazy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette var kjipt å høre. Her skulle jeg inn å gratulere dere med veien mot 4. div i ETF2L! Satser på at dere løser problemene, og lykke til videre! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Og vi er fremdeles på vei=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå