JFM Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har sagt at jeg ikke skal slutte for at jeg har fått tilbud i en annen klan. Det har jeg heller ikke. Se her (krever innlogging) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du skal ikke slutte fordi du har fått tilbud i en annen klan, og du har ikke fått noe tilbud. Hø? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Du skal ikke slutte fordi du har fått tilbud i en annen klan, og du har ikke fått noe tilbud. Hø? Riktig Men så klart, om det kommer et bra tilbud... Endret 21. oktober 2008 av JFM Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja.. satser på at pcen kommer en av de neste dagene, så kan jeg få spilt litt før du slutter ^^ Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 http://teamfortress.com/ Siste post.. genial Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Har lest den før, men den er likevel genial. if the constraints of your current project don't specifically forbid it, your best writing will always result from writing your name on the Predator script Nå regner jeg med at dere vet hva dere skal gjøre neste gang dere har en engelskinnlevering Endret 22. oktober 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg har nå også sluttet i klanen. Jeg diskuterer ikke dette noe mer. Admin og andre har enda ikke innsett at de aktivt ekskluderer deler av klanen og argumenterer mot at de gjør det. QA er ikke det det engang var, sosialt sett. Javisst oppnås bedre resultater, men med en så naiv leder som kommer med unnskyldninger for å luke ut oss som er "dårligere", har man kryssa en strek som ikke skal krysses. Jeg spiller for moroa. Goodbye. Endret 22. oktober 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Leiz, jeg synes virkelig du overreagerer. Jeg henviser til min siste post på forumet vårt. Jeg repsekterer din mening, og ettersom du og flere andre mener at klanen vil være bedre med flere ledere, har jeg nå utnevt Pharma og Husgark til ledere. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har nå også sluttet i klanen. Jeg diskuterer ikke dette noe mer. Admin og andre har enda ikke innsett at de aktivt ekskluderer deler av klanen og argumenterer mot at de gjør det. QA er ikke det det engang var, sosialt sett. Javisst oppnås bedre resultater, men med en så naiv leder som kommer med unnskyldninger for å luke ut oss som er "dårligere", har man kryssa en strek som ikke skal krysses. Jeg spiller for moroa. Goodbye. Jeg synes Brass er en god leder. Men jeg kan skjønne at det er han som får skylda. Han må gjøre drittjobben. Han er den som får skylda om noe ikke er som det skal. Og det som er så trist er at han altfor skjelden får ros for det han gjør. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva...jeg leder...er du glemt å ta medisinen din? Uansett det som skjedde meg Highlander foreks. er faktisk ikke Brass sin skyld...han ville faktisk spørre resten som jeg forsto, men det var andre igjen som ville spille sammen med Resti....Forstår den biten...større mulighet for å vinne blablabla...men det har noe med å føle man blir spurt=) Men samtidig så blir det litt sånn "kult for dere" også. Men tror mest deth ar med å bli spurt. Jeg kommer meg desverre ikke inn på forumet vårt Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg diskuterer ikke dette noe mer. Jeg vil ikke kalle noe av det du har skrevet her eller på QA-forumet for å diskutere. Du har etter min mening ikke gjort noe annet enn lange ut med beskyldninger som ikke holder vann.Og når du i tillegg velger å utpeke brass som en slags syndebukk (noe Brelett heller ikke er enig i). Da mener jeg faktiskt at du er i ferd med å krysse en grense. Beklager dette er ikke personlig ment, men noe av det du skriver er veldig provoserende. Jeg syns virkelig ikke noen fortjener å bli kalt trangsynt og egoistisk, Eller sleip for den saks skyld. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Men han hat da vitterlig noen gode poenger.. VI har fått en elite i QA, den som ønsker å nå lang (som også faktisk ser ut til å nå langt) og en del som er "casuals", nærmest glemt. Nå er vel jeg en del av casuals, klager dog ikke, da det ikke vil føre noen veg... At all. Kvakkistansen er jo det perfekte eksemplet, jeg kom i snakk om highlander-cup i går... Spurte om vi skulle ha et lag, da var svaret jeg fikk: "Vi har allerede et lag". Altså, jeg var ikke invitert, det var ikke nevnt engang. Ikke så farlig, men det faktum at det ikke er gjort et forsøk på sette i gang et QA lag siden det allerede er et resistansen lag, altså det har ikke blitt postet om det i noen forum plager meg litt. Det har jo blitt nevnt flere ganger at viktig informasjon MÅ postes i forumt. jf post husgark 21.10.08 - klokken 17:37 Om man føler at diverse ting blir oversett på VT, kan man alltids poste på forumet. Det tar kanskje litt lengre tid å få svar, men det vil mest sansynelig ikke bli oversett om man har det skriftlig. Jeg beklager allikevel om jeg personlig skulle ha oversett noe. Føles litt som at siden "eliten" allerede har skaffet seg et lag er "vi andre" ikke så viktige. Jada det kom også etter hvert fram at det var fremdeles mulig å joine laget. Men bare innse det, "vi andre" ville aldri ha fått mulighet til å spille i highlanderen uansett så fremt til at andre hadde møtt opp. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå føles det som om jeg er grunnen til at QA splittes, derfor vurderer jeg sterkt akkurat nå å slutte med umiddelbar effekt, heller meg enn leiz. Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Men han har da vitterlig noen gode poenger.. Hvis du mener det, så er jeg redd vi er fundamentalt uenige. Jeg skjønner hva hans oppfatning av saken er, men gode poenger har jeg ikke sett. Og det er helt tydlig at han har en stor misfortåelse av hvordan jeg ser på saken fra min side! Jeg mener at highlander-cupen ikke berørte klanene direkte og derfor har det heller ikke vært behov for å poste noe om den.. Faktisk så ville jeg regnet med at alle som var interessert i den hadde fulgt med på sida hvor den blei annonsert. Og jeg gir en god lang faen i HL-cupen, den betyr absolutt ingenting for meg. Derfor finner jeg det komisk at den skal være en utløser for såpass store konlikter i QA. Edit: Nå føles det som om jeg er grunnen til at QA splittes, derfor vurderer jeg sterkt akkurat nå å slutte med umiddelbar effekt, heller meg enn leiz. Vel det var jo du som requesta den forbanna cupen.... men sånn seriøst så trenger ikke du å ta på deg noe som helst skyld. Og det er tydlig at det ligger noe mer bak enn bare en enkeltstående fun-cup. Så du kan desverre ikke resignere på et sånt grunnlag. Endret 22. oktober 2008 av gitguru Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Bedre at jeg forlater enn at leiz forlater uansett, det virker jo som jeg er skyld i alt. Stopper det denne konflikten, selv om jeg tviler sterkt på det forlater jeg med umiddelbar effekt. Gir gjerne fra meg plassen i highlander jeg og. Endret 22. oktober 2008 av FF63 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå føles det som om jeg er grunnen til at QA splittes, derfor vurderer jeg sterkt akkurat nå å slutte med umiddelbar effekt, heller meg enn leiz. Neida, du har da ikke gjort noe galt, det er egentlig ingen som med vilje har gjort noe galt, i tilfelle det er noen som har gjort noe galt er det de kritiske røstene som ikke har sagt noe tidsnok. Det er bare at det har liksom blitt glemt at det er noen som ikke spiller daglig og for å bli best, disse har blitt gletm.. Ikke med vilje, men det har skjedd. Det har ført til at noen få styrer klanens retning mens resten bare dilter litt etter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Herregud sier jeg nå, man må kunne ta opp ting uten at folk forsvinner. Gituru: Jo, det berører klanen for folk føler seg oversett, og når det er flere som sier det så er det vel litt sannhet i det? Men når det er sagt, jeg syns det tar av litt dette. Joda, jeg er en av de som spiller mye her og fikk først vite om dette i går. Jeg kan godt sette meg ned å sutre, men det hjelper lite. Kanskje vi burde bli bedre på å åpne kjeften våres til hverandre neste gang det er noe sånt. Nå vet ikke jeg grunnen til at det ble sånn som det ble, jeg kan tenke meg til det. Men såklart det blir en reaksjon når det er såpass folk som kunne tenke seg å bli med i cupen..etter det jeg har forstått. Men jeg syns uansett ikke at noe av dette er grunn nok til å lage det styret som har blitt. FF: Syns ikke du burde gå, hvem i svarte skal jeg plage nå da Leiz: Syns det er trist du går, siden dette er noe som kan fikses hvis folket vil. Endret 22. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Herregud, dette var ikke ment for å legge skylden på Brass! Brass har gjort sin jobb som sjef. Det er VELDIG vanskelig å være sjef. Brass har frem til nå gjort en veldig god jobb. All ros for det. Det hele kunne enkelt blitt løst ved å utnevne 2 admin til. Det har han nå gjort, håper han ikke slutta selv, for det ville være et tap. Da fordeler man ansvaret og admin kan stemme seg i mellom for avgjørelser som påvirker alle. Nå er det derimot tatt helt feil vei, siden han ikke fikk se den andre siden av saken. Det er ingen spesifikk person dette ligger på, og jeg skjønner at de som er med i kvakkistansen ikke ser mine argumenter. Men Bata støttet opp under akkurat hva jeg mener, og han viser til nøyaktig hva jeg mener er feil. Og FF, ikke slutt, ikke være tåpelig, det var ikke din feil. Jeg bare orker ikke være med i en klan der jeg ikke inkluderes. Jeg gidder heller ikke være med fordi noen synes synd på meg, og jeg kan ihvertfall ikke være med nå, for så å være grunnen til at det "perfekte" laget taper. Nå brøt jeg selv med min lovnad om å ikke diskutere mer. Og det var dette jeg refererte til..ikke at jeg la frem et argument, men at jeg ikke kom til å følge opp svar/flaming på mitt innlegg. Hvis du tror jeg er dum, og ikke kan å argumentere, tar du feil. Og det var også ment å provosere, det måtte tydligvis til litt provokasjon for å skjønne alvoret..men det trenger jo ikke inn allikevel. Endret 22. oktober 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Farma: Det jeg mener er at det ikke er en selfølge at vi stiller som den samme klanen i en utradisjonell fun-cup som for meg er uviktig og betydningsløs. (les mine poster på qa-forumet) Så jeg mener fortsatt at en slik cup ikke har noe med klanen direkte å gjøre, men at situsjonen og dens ulike oppfatninger har berørt enkeltpersoners følelser er det liten tvil om. Jeg har forsåelse for deres(jeg mener ingen spesielle) oppfatning. Men føler at det liten forståelse å hente i motsatt ende. Edit etter lest leiz siste post: Har mye jeg kunne sagt men nøyer meg med å si at hadde jeg trodd det du insinuerer i siste paragraf så hadde jeg ikke deltatt i debatten i utgangspunktet. Og jeg er heller ikke særlig glad for at du tillegger meg den egenskapen. Endret 22. oktober 2008 av gitguru Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Derfor jeg sier det tok av litt dette, men kanskje vi lærer noe av det til slutt. Syns uansett det er trist at folk slutter pga. ting jeg mener kan ordnes opp i..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå