Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Den er over den nå neida, tusen takk=) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Gratla soppen Hvor stor har du blitt nå? -- Gode nyheter, pc'en skal sendes på reperasjon innen en uviss dato Endret 7. oktober 2008 av Beges Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Flott, da er det bare å vente på den uvisse datoen da Ellers kan jeg nevne at torsdagens match ble utsatt til søndag. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer Pharma! Om det fremdeles gjelder! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Takker Ulf Knallkamp i går ihvertfall:D Lenke til kommentar
Bata Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 MEOW! Jeg kan ikke delta i kampen på søndag, kan vi ikke ha kamper på mandager? Eller de helgene jeg er hjemme Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dere må prøve noe rått: Skriv mat_showlowresimage 1 i console. Når dere går lei av faenskapen så skriver dere mat_showlowresimage 0 Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hæhæhæh:) Har du prøvd å spille den på laptopen? det må jo funke fint:) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har ikke prøvd. Kanskje jeg tester det på skolen i morgen. Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg får vel legge alle kortene på bordet så ingen går rundt og lurer, eller tror noe som ikke stemmer. I kveld (sjekk tidspunkt av post) spilte jeg en try for "Mafia". Grunnen til at jeg gjorde det var i hovedsak for å sjekke hvordan jeg taklet å spille på mid/mid+ nivået. Og selvom poeng ikke betyr noe, så nevner jeg at jeg var blant top 3 på alle 4 mapsene vi spilte. Så jeg fikk da drept noen og cappa litt her og der. Men så over til om dette vil ha noe å si for mitt "medlemskap" i QA. Jeg må nok desverre si at det å spille på et høyere nivå ga mersmak. Og selv om jeg digger (holdt på å skrive elsker men det blei for klissete) å spille med dere, så kommer jeg etter denne etf2l-sesongen å søke etter en mid/mid+akitg klan. Og jeg kommer også til å takke ja hvis jeg blir tilbudt plass hos Mafia. Jeg spiller gjerne i de resterende ligakampene, og kommer til å stå på QA-roostern ut sesongen, med mindre noe annet er ønskelig fra QAs side. Og ellers er egentlig alt som før er med på på pcw hvis jeg kan, kommer på VT og er "stille" osv. Så med det så håper jeg at dere ikke hater meg, men hvis dere skulle ha lyst til å gi meg en skikkelig omgang juling så VET FF HVOR JEG BOR! :!: MVH Andreas, Gitguru, Samen! Edit: klarte å stave navnet mitt feil Endret 13. oktober 2008 av gitguru Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vi kan da vel aldri hate deg, du er jo favoritt samen vår <3 Men etter prestasjonene vi i QA har gjort i det siste kan jeg ikke si at jeg ikke forstår deg, bra du sier ifra og hvertfall spiller ut sesongen! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vi kommer nok ikke til å hate deg gitguru, bare brenne noen flagg med deg på og kaste dartpiler på bilder av deg. But no, seriously, we won't do that. Godt du har funnet ditt kall, har vært kjempekult å spille med deg og godt vi får spille litt lenger med deg også. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 samen har gått til sprithuset! Fristet av djevelen(svann). Kautokeinoopprøret må utføres. Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Når gitguru drar så vil vi mest sansynelig bare ha en person med scout som hovedklasse og som samtidig er kompetent(det er nts jeg snakker om). Jeg kan nemlig ikke regne meg selv som en kompetent scout lenger. Jeg er langt bedre som både demoman og soldier. Siden det sansyneligvis er noen som fremdeles er uenig i den utallelsen, får jeg ta å referere min 1v1 kamp mot Brass fra igår. I første del var begge demoman, og selv om jeg tapte, presterte jeg langt bedre som demoman enn som scout. For å kort oppsumere scoutduellene, kan jeg si at jeg overbeviste Brass om mine nåværende ferdigheter. Jeg gidder ikke å skrive detaljer her, men de som er intressert kan bare spørre meg. Egentlig så skrev jeg dette innlegget kun for å overbevise alle de som måtte mene at jeg spiller bra for tiden, ikke for at Gitguru skal skifte klan. Jeg skal selv også innrømme at jeg vurderte et høyere nivå en gang, noe jeg kan takke gode resultater i mixer mot lag som wotr2 og TFPortal.de for, men det er uaktuelt nå takket være dårlige prestasjoner. Men for og ikke bare skrive vås og synes synd på meg selv, så kan jeg fortelle at die Philosoffen tapte mot All for One, så vår tredjeplass er så godt som sikret, med mindre vi går på en smell på Onsdag. Dessuten så ber jeg dere alle om å håpe på at Titans får et poeng mot Rejected, for da kan vi fremdeles klare en andreplass. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jaja, Gitguru. Må si meg litt enig med FF, men bra du spiller videre med oss ut sesongen -- En kollega av farsjan har tatt inn pc'en min til reperasjon hos seg selv Gratis sørvis ftw. Eller.. hvor mye sørvis det blir vet jeg ikke, men gratis er det lell Endret 14. oktober 2008 av Beges Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg forsåtr deg god Gitguru, selv om jeg kommer til å savne stille deg Men det å finne seg en bedre klan er en del av dette, selv om det er tungt å ta farvel med klanen du er i. Er kjempeglad for at du er med til ligaen er ferdig:=) Lenke til kommentar
nets Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Noes vi er jo scout dreamteam #1 !!!123456789000:-O Jaja, lykke til og bra du blir med ut sesongen :-D Endret 15. oktober 2008 av nts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå