detvarvondtdet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Synts vel nivået på Norske pubservere er så som så. Dårlig humor, eller mangel på sådan. Dårlige/useriøse admins. For mange fjortiser egentlig.. Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Skjønner fortsatt ikke hvorfor de banna meg... Jeg løp jo bare rundt og var ubrukelig som medic,pyro, og engie. Og hvis det er grunnlag så må de i tillegg til å banne seg selv banne hele servern. Og det høres ut som dårlig business spør du meg. Edit:retta skrivefeil Endret 4. oktober 2008 av gitguru Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skjønner fortsatt ikke hvorfor de banna meg... Jeg lurer egentlig og på det. Skjønner at jeg, FF og Brass ble banna. Men du gjorde da vel ikke noe annet enn resten av folket på serveren? Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gitguru var der, han brukte sine samepowers for å gjøre de mer irritert. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Activate Samepowers! Samepowers FTW! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Lokalen er den eneste norske serveren du har sjangs til å få litt motstand på. Med unntak av QA Pubben da. Det er sånne ting som må filmes ffs! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Men nå er vel Lokalen svensk Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skjønner fortsatt ikke hvorfor de banna meg... Jeg løp jo bare rundt og var ubrukelig som medic,pyro, og engie. Og hvis det er grunnlag så må de i tillegg til å banne seg selv banne hele servern. Og det høres ut som dårlig business spør du meg. Edit:retta skrivefeil Jeg synes du skal registrere deg på forumet deres og klage på at du ble banna, og si akkurat det du sa her. Ville vært utrolig morsomt å se hvordan de svarer, dvs se hva slags grunn de finner for å banne deg fra forumet. Begunnelsen deres for å banne ff og meg var jo helt latterlig. Vi uttrykte bare hvor leit vi syntes det var å bli banna fra cs:s-serverne deres De moderatorene er virkelige noen av de kjipeste moderatorene jeg har vært borti, selv om de så ut til å like å fôre trollet. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gaarulf, ikke lett å få alt recorda når man blir kicka annenhvert minutt ^^ Lenke til kommentar
Bata Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da var jeg hjemme igjen etter en snarvisitt i Namsos... Forhåpentligvis litt spilling på meg til uken Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Mulig jeg er på og spiller litt i kveld på morfars pc Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Da var Pure filmene lasta opp. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jaså, er det slik spillene ser ut idag? Sykt deilig grafikk. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Håper det var ironsik. For jeg stilte ned grafikken når jeg recorda Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde ikke hatt noe imot å kunne kjørt spill med den grafikken jeg, nei :uhm: Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pent spill. Men fy fader så kjedelig det er. Lenke til kommentar
nets Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 SÅNN, serversenteret har hatt problemer, og jeg har ikke sett at dedicated servern vår har vært nede. Men nå er den oppe igjen, serverleverandør tok en reboot på den. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå fikk jeg tak i Brothers in arms: Helss Highway...og for et spill Og jeg kan ikke forstå åssen Pure er kjedelig utenom loadetiden den har, men det fisker man lett=) Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå fikk jeg tak i Brothers in arms: Helss Highway...og for et spill Og jeg kan ikke forstå åssen Pure er kjedelig utenom loadetiden den har, men det fisker man lett=) Så bra at det er kjøpbart? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, bursdagsgave fra Sonja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå