Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Tror vi blir nødt til å øve mye mere med bruken med Ventrilo og taktikker osv, spille masse sammen, og ikke bare dasse rundt hver for oss på serverne :)

 

Vi må få rævva i gir å få spilt litt mer sammen, ser litt for mye til den her stikke på hver sin server holdningen.

 

Vi må spille sammen!

 

Btw, synes nok en del kunne vært litt mer aktiv..

 

Ja, i går så vi tydelige resultater av at vi ikke spiller nok i sammen. Vi kan ikke slutte å spille public, men må få til mer gruppespilling. Er halvparten av jobben å bruke miccen aktivt for å koordinere. Vi viste bedre kommunikasjon i går, var gøy å se at vi var blitt flinkere på det området. Men vi må bli mye flinkere, vite våre roller og plasseringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har jo sida på steam, synes den funker helt greit. Er jo ikke noen andre enn oss som skal se den uansett.

 

Har noen ideer om hvordan vi kan organisere oss litt bedre, med tanke på ingame.. Vi bør ha en egen server hvor vi kan leke oss litt med forskjellige strategier og slikt. På hvert map bør hver av oss ha vår faste plass, som naturligvis vil endre seg etter hvor fronten og actionen er, men det er bare slike ting som må øves inn.

 

Tror også vi må bli enig om hvem som skal spille hva! Fra nå av spesialiserer vi oss på maks to klasser. Enig?

 

Meg: Scout, Medic...

Lenke til kommentar

ja, egen server hadde vært fint. Men hvem av oss har hw og linje til å ha det stående?

 

Teoretisk sett så hadde det vært fint med 2 klasser hver. Men jeg f.eks. er veldig glad i pyro. Det er også gitguru har jeg merket. :D Dermed vil det være konflikter..og littebitt vanskelig å løse sånne konflikter..

 

Jeg har nå endelig begynt å bli litt dugandes på soldier nå, så: Soldier og pyro på meg. Kan også ta heavy (har jeg funnet ut).

 

Ok, hvordan løser vi sånne konflikter?

Lenke til kommentar

Rett og slett inngå kompromisser, hvis ikke får de finne seg en annen klan.

 

Vet også at både Maci og Gitguru er glad i scout. Hvis de vil ha den klassen så får de ta den på andrevalget, men jeg er spesialisert på nettop scout, så den kommer til å bli mitt førstevalg uansett, Sjefer jeg nå?

 

Altså, finn dere en klasse, spesialiser dere, finn ut så mye dere kan om den aktuelle klassen og øv! Så har dere andrevalget da.

Lenke til kommentar

Gjentar at det er viktig å se dette:

 

TFTV

 

Er visst fortsatt noen som ikke har sett det, har jeg skjønt det riktig. Det er fortsatt pensum for alle oss i QA, som Leiz sa..

 

Igjen setter jeg opp en liste for å se hvem som spiller hva:

 

Scout: [QA] ONlock, [QA] Gitguru

Soldier: [QA] FF63, [QA] Leizureman

Pyro: [QA] Andreas

Demoman: [QA] Brass_Monkey

Heavy: [QA] BreLett

Engie:

Sniper:

Medic: [QA] Jardar, [QA] Batabusa [GB]

Spy: [QA] Macisum

 

Denne lista er ikke endelig, bare for å gi en liten oversikt over hva folk foretrekker, så slapp av dere mister ikke klassen deres hvis dere ikke er rask nok.

 

Bestem dere for EN klasse..

Endret av realnils
Lenke til kommentar

Problemet er at vi ikke er noe sammspillt enda, og vi spiller litt "feil" klasser.

Som dere har sett så spiller de gode clanene med 2 soldiers, 2 scouts 1 Medic og en Demoman/Sniper og noen ganger hw. Så hvis vi da bare prøver å få til å spille bra som en av de klassene så vi alle har en fast klasse å spille så blir vi like så flinke og sikkert bedre enn de vi har spillt mot tidligere :)

Men heey, det er det jeg mener ville gått best

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...