Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ydmykelse er vel mer det rette ordet............Når vi vet vi kan spille så ufattelig mye bedre...og da med stor U, så er sånt ydmykelse. Pharma, du må ta en chillpill og lære deg å svelge noen tap. Skader ikke å tape når det ikke gjelder liv og død. Alle de gangene vi har banka de, har de lov til å vinne såvidt. Derfor er det så kult med pickup-matcher, man kan liksom bare spille og ha det gøy uten å tenke på om man vinner eller ikke. Vet det, mate og det iriterer meg faktisk at jeg er sånn...for jeg blir så jævlig agresiv imot alle på laget og syns til tider jeg er en rappkjefta dust imot dere pga. piss som ikke er noe krise...som å tape foreks. Takker ihvertfall for innlegget ditt=) Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hehehe, jeg syns ikke du er aggresiv og rappkjefta! Det har jeg aldri merka. Og forøvrig var bildet til Brelett helt brilliant! Lenke til kommentar
realnils Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Var lei den gamle brødskiva, og ble inspirert å prøve ut "Heavy weapons guy sandvich" Hadde ingen olivener, så 2 druer fikk gjøre jobben. Her er mitt forsøk: PS. Den smakte fortreffelig! Endret 30. september 2008 av realnils Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hahaha. Hva er alt du har mellom skivene? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 What? No salad? Min vegetar-sjel gråter inni meg. QQ Jeg hater i tillegg druer, men de står heldigvis på pinner. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er enig med FF, druer er virkelig elsk. Heavy Sandvich er også elsk, men jeg har ennå ikke laget en med oliven på toppen. Kanskje like greit ettersom jeg ikke liker oliven. Og nå over til matchnytt: Match mot DkT i morgen klokka 21.00. Kartene er freight og badlands. Legg merke til at vi skal spille freight, og ikke freight_b3, så de som ikke har den endelige versjonen må laste den ned asap. På tirsdag blir det kamp mot GuinneX klokka 20.00. Heldigvis skal vi spille noen tradisjonelle kart, nemlig badlands og well. Det er mulig det blir enda en kamp denne helgen, ettersom vi ennå ikke har spilt forrige ukes wireplaykamp. Dette blir sannsynligvis på søndag, men vi har ikke avtalt noe ennå. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvis jeg får låne Stiffys maskin så kan jeg spille match i morgen. Nå sitter jeg på bussen hjem. Tar ca 3.5 timer men heldigvis har de noe så moderne som internett her Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) To ting til: Neste torsdag klokka 21.00 blir det enda en kamp. Vi skal da spille mot diced:Reloaded på pro_granary og *gulp* dustbowl. Dessuten skal vi sannsynligvis spille mot die philosoffen en gang i neste uke (antageligvis på søndag, med mindre vi vil spille match tre dager på rad). Endret 1. oktober 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvis jeg får låne Stiffys maskin så kan jeg spille match i morgen. Nå sitter jeg på bussen hjem. Tar ca 3.5 timer men heldigvis har de noe så moderne som internett her U wish Lenke til kommentar
realnils Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 What? No salad? Min vegetar-sjel gråter inni meg. QQ Jeg hater i tillegg druer, men de står heldigvis på pinner. Er salat i den jo. Kanskje vanskelig å se, men det grønne som stikker ut på stykket til venstre er salat. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Der var det gjort, Jeg, Brass (Muligens også Gitguru og Brelett?) er banna fra battlefield.no forumet(Forumet til hellfragger), TF2 serverene deres OG CSS serverene deres. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og det synes du er noe å skryte av? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Litt morsomt er det, ja. Men jeg får ikke tilsendt aktiverings link til kontoen min der. Endret 3. oktober 2008 av JFM Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi hadde konsert for allmenheten. Vi var bare gode community medlemmer ^^ Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Synes han ene adminen på hellfreger serveren var frekk. En admin skal holde en sivilisert tone. [Hf.no]Machinim@n: Hva faen er problemet ditt?[QA] Brelett: problem? [Hf.no]Machinim@n: Ja! Kommer inn på serveren og skaper kvalme!!! [QA] Brelett: lol [QA] Brelett: Dere kunne jo bare mute [Hf.no]Machinim@n: Selvfølgelig, men endrer ikke det faktum at dere kom inn og oppførte dere som noen jævela små drittunger! [QA] Brelett: ikke nødvendigvis [Hf.no]Machinim@n: Jeez, du har kanksje ikke så mye å bedrive tiden din med? Bruke så mye energi på å komme inn på nytt og på nytt bare for å plage?! [QA] Brelett: nei [Hf.no]Machinim@n: Nei vettu hva! Gå ut i kveld og skaff deg noe fitte! [QA] Brelett: Så måtte jeg støtte en venn med å spamme [QA] Brelett: Kanskje du må skaffe meg fitte? [QA] Brelett: Eller kanskje du bør skaffe deg selv det først. Slik at du ikke blir så sur... [QA] Brelett: Er du der? [QA] Brelett: Jeg er ensom [QA] Brelett: plz.. svar meg [QA] Brelett: Jeg angrer... Kan vi bli bestevenner? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 haha! ingen records av hva som skjedde? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Åh, jeg vil også bannes fra Hellfragger serverne! Misliker så sterkt å spille på de at jeg ikke vil inn og spille for å bli bannet. Meget godt gjort FF og Brelett! Ypperlig usaklig samtale om fitte! Endret 4. oktober 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Syns de overdrev litt, de ble jo banna fra battlefield.no forumet også..ikke bare hellfragger :!: Samtalen der viser jo hvor seriøse admin. folka der er :!: Endret 4. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Som jeg pleier å si, de eier ikke sans for humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå