JFM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kanskje det blir CPU klokking på meg i dag? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Go crazy, ned med FSB opp med multiplier. DON'T STOP AT NOTHING! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hehe. Må kjøpe ny kjøler først. Skal på datakjeden i dag... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 var det kamp i kveld? Ikke sikkert jeg kan spille, skal sitte på snobbehotell, middag i kveld. Det er kult, glad i jobben min. Spiste creme brulee (eller no sånt sært, staving er vanskelig) til lunsj i dag der, var godt, men rart med middag og dessert til lunsj O,o Rart at disse mennene med store hatter og dress ikke er uberfeite, jeg veit jeg ville ha blitt sumo raskt med disse spisemulighetene til vnalig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvis du går og kjøper deg kjøler når jeg sender en til deg i morra så lurer jeg på hva du røyker eller spiser for den saks skyld.......... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Han tar sikkert en hippieflip, flein og knips i skjønn forening... Alle veit jo at vår kjære Jørn er en psychonaut av dimensjoner! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 en som "flyr" på stoff...en sånt naut;) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Creme Brulee er GODT Finnes det rike kapitalister med dress og (floss)hatt fremdeles? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Var på nidelven rica hotell, ingen med flosshatt da... Men masse dressfolk med stresskoffert. :O Lenke til kommentar
Beges Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Stresskofferten og slipset er dessverre den nye sløyfa og flosshatten Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, savner flosshatten og sløyfa. Jeg brukte skikkelig flosshatt og skikkelig pimp-cane når jeg gifta meg..men har desverre brukt slips siden. Så er jeg heller ikke en rik kapitalist heller. De rike skulle gått med flosshatt, stokk, sløyfe og monokkel. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg brukte skikkelig flosshatt og skikkelig pimp-cane når jeg gifta meg... Pic's please Lenke til kommentar
Bata Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 GG gutta Ditta er alt for gøy, vi vinner og greier om dagen. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvordan gikk wireplay? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Da drar jeg på rypejakt til helga snakkes på søndagskvelden, gutta. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har ferieuke til uka, skal være hardcore mot helga (neste helg that is, opptatt begge helger med bl.a. Oslotur i morgen. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg er hjemme i dag og i morgen, men må nesten besøke noen kamerater før jeg kan spille for mye. Satser på litt spilling i morgen kveld, og muligens littegrann i dag også Den nye bærbaren min er på plass nå, så når militæret får summet seg til å opprette brukernavn og passord til internettet, kan jeg (så sant linja er god nok) spille litt mer regelmessig igjen! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 I dag, den siste matchen har jeg da satt standarden i tragisme Gjorde geniale feil som å løpe rett i feller, enda bedre, heale spies. Så gi meg en klem, jeg er definisjonen på low-skill i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå