Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan snart spille i helgene når jeg er hjemme.

Har bare et lite problem: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1012347

Jeez, hvor mange ganger ødelegger dere pc'ene per uke? Du og Jardar ser jo ut til å ha problemer oftere enn jeg skifter sokker (det er dog ikke så ofte, venter til de får sånn deilig grønn pels)...

Så har det noe med de pcene vi sitter på er av litt høyere kvalitet og standard enn det digre huset du kjøpte på 80 tallet av en pc.

Og du mistet nettoppall gratis pc-støtte fra QA hw-ekspert...MEG

Lenke til kommentar

Men kommer litt ann på hva man definerer som problemer også da... Jeg for min del er opptatt av at maskinen skal være i topp stand til enhver tid. Derfor formaterer jeg disk C ekstremt ofte.

Edit: Er lettere å få problemer når man har 4-5 maskiner å holde styr på og da... Jeg har en stasjonær og en bærbar. I tilleg er det jeg som hjelper Stiffy når han har problemer. Han har to stasjonære maskiner. Mamma har også maskin for å si det sånn....

Endret av JFM
Lenke til kommentar
LOL, stått opp på feil bein av senga i dag Pharma? :p

Men Bata har et poeng, jeg har oppgradert pc-en min flere ganger i år og jeg har ikke hatt noe som helst problemer. :D

Har satt opp flere pcer i år og gjort mye på mine....0 problemer.

JFM har bare vært sykt uheldig med hkene jeg rådet han til å kjøpe...og når det var fikset...så kom det nytt problem.

Så slik det var med JFM er ikke vanlig.

Har ikke stått opp på feil bein, har bare ikke fått i meg medisinen min ennå.

Var å tok 1time med masasje i går( firmaet jeg er vikar hos av og til har en ordning at vi betaler bare 50kr, det koster egentlig 500kr for en time, men firmaet betaler resten)

Og det hjalp mye på musklene mine..siden de er alltid sykt stive pga. anfallene mine. Så jeg har håp om at dette kan fungere litt. Skal gå der 2-3 ganger i måneden. Har håp om at det kommer til å hjelpe på nyre-sykdommen min også.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Ja, har en kollega som også tar massasje regelmessig pga muskelproblemer osv, og hun er alltid tydelig letta når hun kommer tilbake fra en massasjetime.

Jeg minnes også brått den gangen vi var i usa og søstra mi gikk rundt på fest og fortalte slektningene våre at hun skulle ta en utdanning som gjorde at hun ble "masseuse". Det skal egentlig være "massage therapist". :D

Lenke til kommentar
Jeg kan snart spille i helgene når jeg er hjemme.

Har bare et lite problem: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1012347

Jeez, hvor mange ganger ødelegger dere pc'ene per uke? Du og Jardar ser jo ut til å ha problemer oftere enn jeg skifter sokker (det er dog ikke så ofte, venter til de får sånn deilig grønn pels)...

Så har det noe med de pcene vi sitter på er av litt høyere kvalitet og standard enn det digre huset du kjøpte på 80 tallet av en pc.

Og du mistet nettoppall gratis pc-støtte fra QA hw-ekspert...MEG

EY, jeg er som regel først inne på servere :p

SItter på godt clocket dual hd3870s, klarer de fleste braser :) Men dog, har jo tross alt gått skole for bedrive med sånt, gikk IKT Drift på skole.

EDIT:

Ikke så vanskelig å kjenne igjen meg, liten feit mann med grønn fjellrevenjakke og dreads.

:p

Endret av Strindmo
Lenke til kommentar

Jeg har et problem med TF2 som jeg lurer på om noen andre har.

Det står noe med verifies game files, det gjør seg ferdig også skjer ingenting. Eneste løsning er å reinstallere spillet. Har skjedd ca. 3 ganger siden jeg installerte spillet første gang i august.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...