Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg legger ned veto mot steel. (Ja jeg vet jeg ikke har veto.)

 

Det var noen som foreslo å gjøre det til en no-crit server, dette syntes jeg var et fint forslag, fordi jeg syns vi bør rette oss mot et nisjepublikum. Og sammen med de allerede utpekte kartene, så vil no-crit hjelpe til med å skille oss ut fra alle de andre tradisjonelle serverne.

 

 

Men............jeg har selfølgelig ingenting jeg skulle sagt, men jeg bare lufter tanken.

 

 

Edit: fiksa stygg orddeling,og la til noen komma.

Endret av gitguru
Lenke til kommentar

Om dere skaffer en Deathmatch runde isteden for stalemate så er hydro dritgøy!

Selv er jeg ganske for limits i form av engineerlimit 3, sniperlimit x etc. Men bare på de mest "stacker" classene, som sniper, engineer og muligens spy.

 

Legg til Voteban, votekick og Rock the vote også. Kjipt om du *vil* prøve å fylle opp serveren, men spiller 3v3 på gravelpitt eller badwater.

 

Om ikke voteban / votekick så burde dere skaffe en !irc mulighet.

 

Mine 50øre.

Lenke til kommentar

Problemet med votes er vel at da blir ikke alle maps spilt så mye.

 

Hvis du har f.eks. Goldrush og Dustbowl i cycle kommer de til å bli spilt, i min mening alt for mye, noen ganger vet bare ikke folk hva som er bra(for dem). :p

 

I dette tilfellet tror jeg ikke demokrati er det beste.

 

Altså: Fjern spam maps og muligheten til å vote, så kommer dette til å bli tidenes server. no-crits hadde også vært fint, men klarer meg uansett. Er nok mange som etterhvert vil begynne å spille der da, av de bedre folka altså.

 

Synes serveren "safer" det litt nå med å velge det folk liker mest. Fix plox!? :D

Lenke til kommentar

Morsomt at alle her har lyst på nocrits, mens alle var imot det da jeg forelso det på ventrilo :p

 

Selv om jeg foretrekker pro granary, synes jeg vi skal heller skal ha vanlig granary på serveren, slik at noobsa slipper å laste ned kartet. Jeg er forresten sterkt i mot å ha cp_steel på serveren. Kartene jeg ønsker å ha med er badlands, granary, cp_well, turbine, fastlane og muligens freight, selv om jeg ikke vet hvordan dette kartet er på public. Jeg er ikke spesielt fan av kart som dustbowl, goldrush og badwater, siden det alltid blir ekstreme mengder med spam på disse kartene.

Lenke til kommentar

Har spilt en del freight på public og det funker fint det. Forutsatt at nok folk er på. Ellers så blir det ganske tomt til tider. Men Steel er gøy, skjønner ikke hvorfor folk hakker på det. Er det fordi dere ikke finner frem? :p

 

Og enig med Onlock igjen, med vote får man altfor mye skifting til de populære kartene og får aldri de gode. Hvis man kan få en mapvote som kun har 2 valg, og de hele tiden rulleres så er det jo et fint alternativ. :)

Lenke til kommentar
Har spilt en del freight på public og det funker fint det. Forutsatt at nok folk er på. Ellers så blir det ganske tomt til tider. Men Steel er gøy, skjønner ikke hvorfor folk hakker på det. Er det fordi dere ikke finner frem? :p

 

Og enig med Onlock igjen, med vote får man altfor mye skifting til de populære kartene og får aldri de gode. Hvis man kan få en mapvote som kun har 2 valg, og de hele tiden rulleres så er det jo et fint alternativ. :)

 

Færrest mulig custommaps, minst mulig load på dakare linja til serveren... Vil ikke at den skal være en rødglødende laggende suppe på slutten av kvelden?

Lenke til kommentar

Flott at dere fikser dere server. har ikke hatt internett på over en måned nå så det blir bare sporadisk med spilling for min del.

 

Flytter nå snart så da blir det forhåpentligvis litt jevnlig spilling igjen, kommer til å besøke serveren deres ofte. Så fremt det er folk på den selvsagt.

 

Bare en ting. I starten hadde det vært en ting å gjøre serveren "noob vennlig"? slik at dere får den populær for så å gå over litt mer "pro" senere?

 

 

Vet av erfaring at det fort kan ta tid å få en server populær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...