Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Strindmo: Godt å se noen har god smak når det gjelder headsett :love:

Altså det er vel mer et hi fi headsett en gaming headsett. mye bass i gaming headsett er jo ikke akkurat en bra ting. vertfall i spill som cs, og tf2, et gaming headsett som steelsound 5h er det jo laget slik at du kan spraye som faen med en ak i cs, og fremdeles høre at det kommer folk bak deg. men med mye bass så hører du ikke noe annet. og er vel ikke med på mic på det heller ? blir litt feil og kalle det gaming headsett etter min mening.

Og en vel stiv pris :p er sikkert et konge headsett til film, og lyd, men usikker til gaming.

Men du blir vel fornøyd, gleder meg til får bestil mitt razer barracuda på mandag :D

Helt klart, mic har jeg en gammel icemat mic. og kjører igjennom en forsterker, så kan kjøre ned bassen om det er ønskerlig (hvilket det tydeligvis er), det må vel være eksplosjonene som blir problemet da jeg ikke akkurat har høylydte våpen :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://tf2.wireplay.co.uk/6v6/index.php?pg=map&id=22

Last ned, vi skal spille kartet i uke 2 i wireplay ligaen, og da forventer jeg at dere har det.

WTF? Når har vi blitt bedt om å oppretta konto på wireplay? Det har gått meg hus forbi...Nå har jeg gjort det da. Eller var det bare ment for visse medlemmer?

Bare for samene! :tease:

Neida:P Dette er bare noe vi fant ut på VT for en stund siden, så det er vel bare tilfeldig at du ikke har blitt informert.

Lenke til kommentar

Det er som gitguru sier, jeg nevnte det bare på vt et par ganger og ba de som var der om å registrere seg. Dere som ennå ikke har gjort det, må registrere dere her :http://tf2.wireplay.co.uk/6v6/. Dere må selv passe på å jone laget og legge til deres steam_id. Neste kamp ser ut til å være allerede neste uke, så info om det kommer senere. Vi skal forresten spille mot PnS-gaming i ETF2L førstkommende onsdag klokka 22.00.

EDIT: Ser at leiz posta linken før meg :p

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

I går var tidenes beste Casual Friday Highlander! Det var det morsomste som har skjedd noensinne. Klarte jo ikke å spille ordentlig fordi man konstant lo av morsomme folk på laget! :D Thoa var jo hysterisk komisk! "Flytt deg en klasse til høyre etter hver runde" er tydligvis veldig forskjellig fra hvordan det høres ut på svensk! :rofl:

Hell yeah, Norsk Fredag Gathering, "Alle" møtes på en server og kjører i gang en gigantisk mashup! Bare klanfolk da...du skulle vært der Gaarulf!

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...