Vrengtpolvott Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vet ikke om denne har blitt postet før, men syns den passet litt inn her Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vet ikke om denne har blitt postet før, men syns den passet litt inn her Haha, den var dritbra! 1000x bedre enn Mortal Kombonk Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 ey! I dag kommer beyerdynamic headsettet mitt i posten (forhåpentligvis) Ble postet i går. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Fant denne og bare måtte legge den opp: Endret 18. september 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 ey! I dag kommer beyerdynamic headsettet mitt i posten (forhåpentligvis) Ble postet i går. Got link? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) I'm here to chew bubblegum and kick ass. And I'm all out of bubble gum. Endret 18. september 2008 av Beges Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Wow, fin liten luftpistol du har der Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tøff pangert! Now, get a Rocket Launcher! Beklager, kunne ikke dy meg: Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Tøff pangert! Now, get a Rocket Launcher! Beklager, kunne ikke dy meg: Hahaha. Endelig registrert konf.gaven i mitt navn. Så nå bli're bjørn tell jul og rype tell kvelds, høhøhø. Endret 18. september 2008 av Beges Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fant denne og bare måtte legge den opp: Picard = teh win. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 ey! I dag kommer beyerdynamic headsettet mitt i posten (forhåpentligvis) Ble postet i går. Got link? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46869 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Strindmo: Godt å se noen har god smak når det gjelder headsett Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du mener lite på bruke penga på? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 2 fuckings tusen? dæven steike, grats Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du mener lite på bruke penga på? Haha, enig. Jeg mener, hører du forskjell? Hadde du vært en pr0 l33t 4ku5tIk3r kunne jeg akseptert det, men en lekmann som deg... No way Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Ey Hadde 26 høvdinger utbetalt denne måneden, må jo kunne unne seg litt ? Edit: Må jo også nevnes at jeg bor sammen med en person (av og til flere) som er GLADE i å lage lyd, da er det gøtt med isolasjon for å si det sånn Endret 18. september 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 I'm here to chew bubblegum and kick ass. And I'm all out of bubble gum. Kan ikke legge opp bilder, men: link. Jeg slo faktisk løytnanten sin rekord (og fikk troppens beste poengsum) under taking av skarpskyttermerket i dag Må være på grunn av treningen som soldat i TF2! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 I'm here to chew bubblegum and kick ass. And I'm all out of bubble gum. Kan ikke legge opp bilder, men: link. Jeg slo faktisk løytnanten sin rekord (og fikk troppens beste poengsum) under taking av skarpskyttermerket i dag Må være på grunn av treningen som soldat i TF2! Bah. La gå, du er litt mer badass nais med rekord lell, da! Når jeg skulle skyte leirduer traff jeg 4/15.. Way to go! Og skøt av 3 bein på en elg med rifle Tror smygjakt med beinsag ligger mer for meg Lenke til kommentar
Concker Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Strindmo: Godt å se noen har god smak når det gjelder headsett Altså det er vel mer et hi fi headsett en gaming headsett. mye bass i gaming headsett er jo ikke akkurat en bra ting. vertfall i spill som cs, og tf2, et gaming headsett som steelsound 5h er det jo laget slik at du kan spraye som faen med en ak i cs, og fremdeles høre at det kommer folk bak deg. men med mye bass så hører du ikke noe annet. og er vel ikke med på mic på det heller ? blir litt feil og kalle det gaming headsett etter min mening. Og en vel stiv pris er sikkert et konge headsett til film, og lyd, men usikker til gaming. Men du blir vel fornøyd, gleder meg til får bestil mitt razer barracuda på mandag Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 http://tf2.wireplay.co.uk/6v6/index.php?pg=map&id=22 Last ned, vi skal spille kartet i uke 2 i wireplay ligaen, og da forventer jeg at dere har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå