Mr. Fiskum Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Må jeg kanskje finne et bilde? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Jepp. det er liksom det jeg venter på. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Heheh, likte den figuren du hadde funnet Brass_monkey, men er det hakekors han har på uniformen sin?? Ja, vektorgrafikk er genialt. Kanskje du skulle antialiasert den sirkelen onlock? Neida, har jo ikke noe å si, er jo så lite så.. Meg som fant det Ja, det er et hakekors. Propagandafilm av Disney under WWII. http://en.wikipedia.org/wiki/Der_Fuehrer%27s_Face Haha. Endret 16. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Jepp. det er liksom det jeg venter på. Prøv med den. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg har funnet et bilde nå EDIT: Og slik ble resultatet. Endret 16. januar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg blir Klodrik Nå kan det spilles ^^ *murr*.. neste gang skal jeg være tidligere ute Endret 16. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Hadde ikke noe bedre å gjøre enn å fikse på din avatar Brass.. her har du den. Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg venter fortsatt på "BÆstemor duck" avataren! Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg og.. Ser for meg en der hun står med kjevla, og har et lumskt blikk... Ser derimot ikke for meg at det faktisk er Maci som sitter med den avataren.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jojo, jeg baker som bare det jeg :!: Eeeller ikke. Skal finne et bilde nå Edit: Det var utrolig lite der ute. Men det blir utrolig stort, men håper du kan endre på det Hvor fant dere alle bildene, jeg var på devianart, tips anyone? nytt bilde : Endret 16. januar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hadde ikke noe bedre å gjøre enn å fikse på din avatar Brass.. her har du den. Hehe, satt faktisk å fiksa på den selv Men takk for hjelpen likevel. Slik ble min seende ut nå: Hvilken synes dere er best? Maci: Jeg fant ingen bilder av Rotor da jeg søkte på norsk. Jeg fant en del da jeg søkte på engelsk, men bildet jeg brukte var faktisk dette: Bildet var ikke blant bildene som dukket opp da jeg søkte på Launchpad McQuack. Måtte lete gjennom mange linker for å finne det. Hvis du vil kan jeg sjekke om jeg finner noen kule bilder av Bestemor. Med mindre du vil bruke det bildet du fant selvfølgelig. Endret 16. januar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Sier jeg og, ser ikke forskjellen Men, det tok steike meg en evighet å finne avatarbilder :unsure: Overraskende få disneybilder på nettet, egentlig. Hurr.. Gikk pcw'en bra? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Bah, vi suger på pcw. Vi spiller for mye public frykter jeg Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hva med denne? Hm, ja... Jeg har i alle fall ikke noe særlig trening med pcw ennå. Endret 16. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Bah, vi suger på pcw. Vi spiller for mye public frykter jeg Tror vi blir nødt til å øve mye mere med bruken med Ventrilo og taktikker osv, spille masse sammen, og ikke bare dasse rundt hver for oss på serverne Lenke til kommentar
Bata Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ditta var jo gøy, på tross av tap Ingen som har tatt Petter Smart? O,o Endret 16. januar 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Ditta var jo gøy, på tross av tap Ingen som har tatt Petter Smart? O,o Nope.. Passende for en som spiller mye Ingeniør? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Vi må få rævva i gir å få spilt litt mer sammen, ser litt for mye til den her stikke på hver sin server holdningen. Vi må spille sammen! Jeg hadde en god hodepine i går kveld, hadde nok prestert bedre hadde det ikke vært for den. Btw, synes nok en del kunne vært litt mer aktiv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå