Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heheh, likte den figuren du hadde funnet Brass_monkey, men er det hakekors han har på uniformen sin??

 

Ja, vektorgrafikk er genialt. Kanskje du skulle antialiasert den sirkelen onlock? Neida, har jo ikke noe å si, er jo så lite så..

Meg som fant det :p Ja, det er et hakekors. Propagandafilm av Disney under WWII.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Der_Fuehrer%27s_Face Haha.

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Hadde ikke noe bedre å gjøre enn å fikse på din avatar Brass..

 

her har du den.

Hehe, satt faktisk å fiksa på den selv :p Men takk for hjelpen likevel. Slik ble min seende ut nå:

 

post-141065-1200523106.jpg

 

Hvilken synes dere er best?

 

Maci: Jeg fant ingen bilder av Rotor da jeg søkte på norsk. Jeg fant en del da jeg søkte på engelsk, men bildet jeg brukte var faktisk dette:

launchpad4.jpg

 

Bildet var ikke blant bildene som dukket opp da jeg søkte på Launchpad McQuack. Måtte lete gjennom mange linker for å finne det. Hvis du vil kan jeg sjekke om jeg finner noen kule bilder av Bestemor. Med mindre du vil bruke det bildet du fant selvfølgelig.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Vi må få rævva i gir å få spilt litt mer sammen, ser litt for mye til den her stikke på hver sin server holdningen.

 

Vi må spille sammen!

 

Jeg hadde en god hodepine i går kveld, hadde nok prestert bedre hadde det ikke vært for den.

 

Btw, synes nok en del kunne vært litt mer aktiv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...