JFM Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Ikke gjør det... Lyst til å føle deg dum? Klikk Her Linken virker ikke Det er jo poenget Endret 8. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ikke gjør det... Lyst til å føle deg dum? Klikk Her Linken virker ikke Det er jo poenget Hahaha, beste på en stund :!: Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ikke gjør det... Lyst til å føle deg dum? Klikk Her Linken virker ikke Det er jo poenget O rly? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Da har vi funnet ut at Gitguru ikke trenger å torturere seg? Men han må jo gjøre noe? Hvem stemmer for at han sponser husleia mi? De med stemmerett er: Jeg, meg og Brelett Endret 8. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Føler at jeg gjentar meg selv nå, men gitguru ville absolutt at jeg skulle skrive det her Jeg stemmer altså imot at gitguru skal "utsette seg for selvtortur." Ellers kan jeg nevne at neste match er mot Underworld Preachers, og vil foregå på badlands og gravelpit. Lineup og dato kommer jeg tilbake til senere. Jeg vil prøve å gjøre så vi spiller matchen 20.30 eller 21.00, slik at vi får spilt en pcw eller to før matchen starter. Jeg er helt sikker på at vi hadde vunnet kampen i dag hvis vi hadde varmet opp først, ettersom vi spilte så utrolig mye bedre etter 15 min på granary. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ja, alt fløt mye bedre litt uti kampen. Det var veldig tydelig for oss som specca. Det var sinnsykt gøy å se på Freight forresten, var liksom veldig dynamisk og moro. Jeg syns dere spillte bra i går, og vi fortjente å vinne freight. Neste ligamatch har jeg virkelig lyst til å være med på hvis jeg får lov. Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) I og med at det er så jalla å skaffe seg et hull i øret og alle var så sympatiske, så har jeg funnet ut at jeg istede skal la skjegge gro helt til vi får et dobbelt vinn. Og hvis vi skal ha noen særlig mulighet til å rykke opp så må vi nesten vinne alle kampene fra nå av.. Noe jeg forventer at vi gjør! Edit: lol jeg ragequita så fort fra freigth at jeg ikke ble med på screenshotte engang:P Endret 9. september 2008 av gitguru Lenke til kommentar
Beges Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 QA-siden virker ikke atm? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nei, det gjør den ikke Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Blir vel fiksa til helgen når ilduce får perm. Kan sende ham en sms sånn at han kikker innom siden. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det er fikset allerede, vi har hjemmeside på awardspace.com, som er gratisside. Var sikkert bare noe server problemer hos de. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Klar til å komme tilbake etter ommøblering Lenke til kommentar
nets Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Jeg kjenner meg vertfall veldig igjen i introen Endret 11. september 2008 av nts Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Old. Men bra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1006848&hl= Endret 11. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
Beges Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Består jeg? :/ Høres litt åndssvak ut, men det passer vel bra.. Samisk_2.wav Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Dette var veldig bra! absolutt godkjent. Du må gjerne prøve deg på norsk med samisk aksent, da dette også er en viktig del av det samiske språket. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hva betyr det du sa? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Um... "Din mor er en stor kurompe " Fant ikke noe mer sjarmerende.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Hmm, det var egentlig JÆVLIG SKUMMELT!! pissa nesten på meg, du hadde så mørk stemme og shit, du snakka samisk Btw, haha! Endret 11. september 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Btw, haha! Den var jævli bra! ROFL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå