Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler at jeg gjentar meg selv nå, men gitguru ville absolutt at jeg skulle skrive det her :p Jeg stemmer altså imot at gitguru skal "utsette seg for selvtortur."

Ellers kan jeg nevne at neste match er mot Underworld Preachers, og vil foregå på badlands og gravelpit. Lineup og dato kommer jeg tilbake til senere. Jeg vil prøve å gjøre så vi spiller matchen 20.30 eller 21.00, slik at vi får spilt en pcw eller to før matchen starter. Jeg er helt sikker på at vi hadde vunnet kampen i dag hvis vi hadde varmet opp først, ettersom vi spilte så utrolig mye bedre etter 15 min på granary.

Lenke til kommentar

Ja, alt fløt mye bedre litt uti kampen. Det var veldig tydelig for oss som specca. Det var sinnsykt gøy å se på Freight forresten, var liksom veldig dynamisk og moro. Jeg syns dere spillte bra i går, og vi fortjente å vinne freight.

Neste ligamatch har jeg virkelig lyst til å være med på hvis jeg får lov. :)

Lenke til kommentar

I og med at det er så jalla å skaffe seg et hull i øret og alle var så sympatiske, så har jeg funnet ut at jeg istede skal la skjegge gro helt til vi får et dobbelt vinn.

Og hvis vi skal ha noen særlig mulighet til å rykke opp så må vi nesten vinne alle kampene fra nå av.. Noe jeg forventer at vi gjør!

Edit: lol jeg ragequita så fort fra freigth at jeg ikke ble med på screenshotte engang:P

Endret av gitguru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...