Gaarulf Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvem er deg, onlock? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er det Gitgurus kåk bak der? Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Er det Gitgurus kåk bak der? Jepp.. må nevne at jeg bodde i kjellern da :!: Endret 8. september 2008 av gitguru Lenke til kommentar
realnils Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvem er deg, onlock? Do'h, hadde ikke timer på kameraet, så noen måtte jo ta bildet. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Aaaah, da så! Kule søsken du har btw! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er det Gitgurus kåk bak der? Jepp.. må nevne at jeg bodde i kjellern da :!: ahhh. Da skønner jeg godt at du flytta etter meg Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvem er deg, onlock? Do'h, hadde ikke timer på kameraet, så noen måtte jo ta bildet. Beste komiske innslag på lenge! Er det dyr leie eller? innlagt vann eller blir det bare reinsdyrblod? Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 And now for something completely different: Vi skal spille pcw mot NuB på onsdag klokka 21.00. Jeg regner med at nok folk kan spille da... Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Onlock er helt sikkert den helt på høyre, han bare tør ikke å si ifra. Og jeg SKAL være med på kampen mot NuB, da jeg ikke var med de to forgje gangene mot de Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 NUB ja, de stiller sikkert med hele A-laget sitt denne gangen hvis de vet hva som er godt for rumpa si. Ellers så ser jeg nå at Andeby er innom, burde nesten vært medlem av klanen, bare for forum-nicket sitt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Gleder meg til kampen i kveld, håper det klaffer for oss=) Og Gitguru...jeg skal være med å se du tar hull NUB kommer til å stille opp med flere av de gode spillerne har jeg en følelse av. Men de er ihvertfall en real klan å spille imot. Endret 8. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg skal vær emed i kveld Drar p¨åtrening nå straks, skal være klar til å spille. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 kan ikke vi som vet vi skal spille møte opp litt før og varme opp? Er ikke sikkert jeg rekker å spille så mye før kampen. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Onlock er helt sikkert den helt på høyre, han bare tør ikke å si ifra. Trur jeg og Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lyst til å føle deg dum? Klikk Her Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lyst til å føle deg dum? Klikk Her Linken virker ikke Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nå skal det stemmes over om jeg skal utsette meg for selvtortur. De med stemmerett er: Brass,Pharma,Brelett,Husgark,FF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå