Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hva faen? sponsor? Muligheter for å få litt info, selv om jeg er utenifra? Ja, vi får masse penger. De likte så godt rompene til de som er med i QA at de skal lage en rompe-kalender. Jeg fikk November Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Vi hadde ikke nok til å spille, var litt av problemet Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er helt sikker på at du hadde gode grunner til å gjøre som du gjorde, så jeg foreslår at vi lar dette gå i glemmeboka. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Enig med den Brass ;P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Enig i den=) Er ikke noe å lage en greie ut av, siden det ikke er noe greie lengre. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, og hvis han hadde dratt så hadde vi jo bare måttet spille pcw mot P*K og banket rumpa hans. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, og hvis han hadde dratt så hadde vi jo bare måttet spille pcw mot P*K og banket rumpa hans. My thoughts exactly den som forlater oss får svi! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Anytime baby Kanskje vi kunne spilt mot dere i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gjerne det, vi trenger å få spilt flere treningsmatcher. Vi kan snakkes på steam Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det er foresten en liten mulighet for at jeg kan spille på søndag. *Kommer tilbake til det senere på VT* Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) BUSTED Rett person til å si dette? Hmm, vil ikke si at ble tatt med buksa nede da (håper jeg ikke har missforstått det utrykket ), sa til dere en mnd. eller to før at jeg kom til å bytte clan så.. Men forstår brelett litt og, var ikke så mye aktivitet i ferien. Endret 2. september 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg minner om at kampen på søndag er avlyst, ettersom våre motstandere har droppet ut av ligaen. Neste uke møter vi Underworld Preachers på badlands og gravelpit. Forrige gang vi spilte mot dem, spilte vi også på disse to kartene og vant relativt lett på begge. Forhåpentligvis klarer vi å gjenta dette. Endret 2. september 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som har peiling på nettverk av dere? Har ikke internett på hybelen så jeg tenkte jeg skulle spille litt TF2 på Høgskolen her på kvellinga, men det ser ut til at en eller annen port er sperra siden jeg ikke finner noen servere. Litt irriterende siden det alltid er noen her som spiller wow. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du kan bruke en http-tunnell eller lignende software, f.eks your freedom. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Så klart! ----------------------------------- Hvor lasta du ned BOINK-sangene Brass? Edit: fant det selv. Endret 3. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) SØNDAG KL 19:00 KAMP MOT REJECTED. (De har tatt over for Dutchnet Familiars.) Forresten, før kampen på søndag må ALLE ha lastet ned cp_freight, da vi skal spille på dette kartet. http://www.fpsbanana.com/maps/59565 Endret 3. september 2008 av FF63 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er ikke sikkert jeg kan spille på søndag. (Ja, vet jeg har fortalt det før.) Men kan være at jeg rekker det... Yeah_Why_don_t_you_come_over_and_say_that_to_my_face_tough_guy_Boink.mp3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Du kan bruke en http-tunnell eller lignende software, f.eks your freedom. hehe, fant ut litt senere at det ikke går an å spille over internett med det trådløse nettet her. Men hvis jeg plugger i PCen i veggen funker det fint. Men takk for tipset EDIT. viser seg nå at det ikke fungerer allikevel. Rart da det fungerer for andre. Prøvde EVE Online i sta, det funket uten problemer. Mildt sagt JÆVLIG irriterende. Endret 4. september 2008 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå