Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BUSTED :wow:

Rett person til å si dette?

Hmm, vil ikke si at ble tatt med buksa nede da (håper jeg ikke har missforstått det utrykket :p), sa til dere en mnd. eller to før at jeg kom til å bytte clan så..

Men forstår brelett litt og, var ikke så mye aktivitet i ferien.

:)

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Jeg minner om at kampen på søndag er avlyst, ettersom våre motstandere har droppet ut av ligaen. Neste uke møter vi Underworld Preachers på badlands og gravelpit. Forrige gang vi spilte mot dem, spilte vi også på disse to kartene og vant relativt lett på begge. Forhåpentligvis klarer vi å gjenta dette.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på nettverk av dere?

Har ikke internett på hybelen så jeg tenkte jeg skulle spille litt TF2 på Høgskolen her på kvellinga, men det ser ut til at en eller annen port er sperra siden jeg ikke finner noen servere. Litt irriterende siden det alltid er noen her som spiller wow.

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Du kan bruke en http-tunnell eller lignende software, f.eks your freedom.

hehe, fant ut litt senere at det ikke går an å spille over internett med det trådløse nettet her. Men hvis jeg plugger i PCen i veggen funker det fint. :)

Men takk for tipset :)

EDIT. viser seg nå at det ikke fungerer allikevel. Rart da det fungerer for andre. Prøvde EVE Online i sta, det funket uten problemer. Mildt sagt JÆVLIG irriterende.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...