Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ALDRI ment for å splitte klanen. Det var bare et forslag!

Hadde vi gjort det, så hadde vi gjort det sammen. Det virker som de fleste er i mot å bytte navn å gå under den andre klanen, så da gjør vi ikke det. Grunnen til at vi tok det opp var jo at vi fikk tilbudet, å da måtte vi jo se om det var noe interesse for det.

Lenke til kommentar

Sier meg enig med flertallet (tror jeg), og stiller meg negativ til å bli en gjeng tanketomme lumier som utfører tanketomme oppdrag (være seg tanketomme kamper eller tanketomme lan på tanketomme steder) for smarte PR- og penge-lumier som sitter i telefonen hele tiden, bare for å få en tanketom t-skjorte og kanskje noen tanketomme servere og kronestykker.

 

:)

Lenke til kommentar

Hva er galt?

 

Hvis dere lurer på hvorfor så er svaret dette:

Vi spilte ikke en eneste pcw fra Fredag 18. Jul 2008 til Søndag 03. Aug 2008. Jeg syntes ikke akkuratt vi var den mest aktive klanen. Men, men. Jeg var vell ikke så veldig aktiv selv da pga data kjøp/problemer. Men dere andre kunne vell spilt litt?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Hva er galt?

 

Hvis dere lurer på hvorfor så er svaret dette:

Vi spilte ikke en eneste pcw fra Fredag 18. Jul 2008 til Søndag 03. Aug 2008. Jeg syntes ikke akkuratt vi var den mest aktive klanen. Men, men. Jeg var vell ikke så veldig aktiv selv da pga data kjøp/problemer. Men dere andre kunne vell spilt litt?

 

Var vel fremdeles sommerferie og vi snakket vel også om hvorfor det var lite spilling=)

Og om folk vil skifte klan så er det opp til dem, er alltid trist at folk slutter i en klan...men beste er uansett å støtte personen.

Herregud for et hobby-psykolog-skvip jeg skulle komme med da :love:

Meg personelig: Nei=) Ser ingen grunn til at du behøvde å si noe heller siden det ikke ble noe av.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...