Gaarulf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hva faen? sponsor? Muligheter for å få litt info, selv om jeg er utenifra? Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Dette var ALDRI ment for å splitte klanen. Det var bare et forslag! Hadde vi gjort det, så hadde vi gjort det sammen. Det virker som de fleste er i mot å bytte navn å gå under den andre klanen, så da gjør vi ikke det. Grunnen til at vi tok det opp var jo at vi fikk tilbudet, å da måtte vi jo se om det var noe interesse for det. Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sponsor? Nå ble jeg nyskjerig her. Mulig å få vite hva som skjer? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Sponsor? Nå ble jeg nyskjerig her. Mulig å få vite hva som skjer? Det er interne saker og det er ikke sponsor i den forstand. Det er ikke snakk om penger her. Endret 29. august 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Sier meg enig med flertallet (tror jeg), og stiller meg negativ til å bli en gjeng tanketomme lumier som utfører tanketomme oppdrag (være seg tanketomme kamper eller tanketomme lan på tanketomme steder) for smarte PR- og penge-lumier som sitter i telefonen hele tiden, bare for å få en tanketom t-skjorte og kanskje noen tanketomme servere og kronestykker. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 syns det manglet en tanketom en plass der :!: :!: Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 syns det manglet en tanketom en plass der :!: :!: Det der var et unødvendig og tanketomt innlegg Lenke til kommentar
Bata Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) syns det manglet en tanketom en plass der :!: :!: Epic win :!: Endret 30. august 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 syns det manglet en tanketom en plass der :!: :!: Det der var et unødvendig og tanketomt innlegg For det du kom med var mye bedre:P Noen som har stått opp med ræva først i dag. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) syns det manglet en tanketom en plass der :!: :!: Det der var et unødvendig og tanketomt innlegg For det du kom med var mye bedre:P Noen som har stått opp med ræva først i dag. Endret 30. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 I morgen (1. september) må vi betale for war serveren? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Traitor? :O http://forum.pulkai.com/index.php?showtopi...entry2195 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hva er galt? Hvis dere lurer på hvorfor så er svaret dette: Vi spilte ikke en eneste pcw fra Fredag 18. Jul 2008 til Søndag 03. Aug 2008. Jeg syntes ikke akkuratt vi var den mest aktive klanen. Men, men. Jeg var vell ikke så veldig aktiv selv da pga data kjøp/problemer. Men dere andre kunne vell spilt litt? Endret 1. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
Bata Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 BUSTED Rett person til å si dette? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Haha, you got torched, Maci Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hva er galt? Hvis dere lurer på hvorfor så er svaret dette: Vi spilte ikke en eneste pcw fra Fredag 18. Jul 2008 til Søndag 03. Aug 2008. Jeg syntes ikke akkuratt vi var den mest aktive klanen. Men, men. Jeg var vell ikke så veldig aktiv selv da pga data kjøp/problemer. Men dere andre kunne vell spilt litt? Var vel fremdeles sommerferie og vi snakket vel også om hvorfor det var lite spilling=) Og om folk vil skifte klan så er det opp til dem, er alltid trist at folk slutter i en klan...men beste er uansett å støtte personen. Herregud for et hobby-psykolog-skvip jeg skulle komme med da Meg personelig: Nei=) Ser ingen grunn til at du behøvde å si noe heller siden det ikke ble noe av. Endret 1. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Håper ikke dere tar dette ille opp. Følte ikke at det var nødvendig å si noe, siden jeg fikk nei i svar. Edit: Bare spam på friends om dere hater meg Endret 1. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå