Armitage2 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Gratulerer Bata! Dæven, har du fått krangla til deg gratis etablering/flytting eller? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Gratulerer Bata! Dæven, har du fått krangla til deg gratis etablering/flytting eller? Gratis installasjon og to måneder med bruk av både kabelTV og nett :!: EDIT: Nå er nettet oppe og Endret 28. august 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
Beges Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Gratulerer Bata! Dæven, har du fått krangla til deg gratis etablering/flytting eller? Gratis installasjon og to måneder med bruk av både kabelTV og nett :!: EDIT: Nå er nettet oppe og Hvordan fikk du egentlig til å poste når du ikke hadde nett før? jobb/folkebibliotek? Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Concker kom med et forslag til meg angående klanen som jeg syns alle som kan bør høre senere Endret 28. august 2008 av FF63 Lenke til kommentar
lamav8 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hva slags headset bruker dere. spørsmålet passer ikke helt in her ,men jeg skal kjøpe snart. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Steelseries Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sennheizzarr! Hd.250 eller no sånt. Bruker høytalere til vanlig, Eltax 500 (løynaktig navn da de har bare 250W RMS effekt) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 fatal1ty gaming headset. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 47/50 på Jegereksamen Nå er jeg klar for en runde i TF2 Jeg har nemlig fellingstillatelse på N00BS! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Men gutta, vi kan ikke selge klanen, kom igjen, det blir for dumt... Kan utdype mer senere... Det blir for dumt å ende opp som noe helt annet for ei t-skjorte. No offence gutta, men at QA når proffnivå skjer ikke med det første og å selge oss inn med reklame o.l. hjelper ikke. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg kunne godt tenke meg å "selge" oss Lenke til kommentar
Beges Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg ser ikke hva forskjellen vil være (positivt sett). Derfor ser jeg ingen grunn til å gjøre dette, da flesteparten av oss bare gjør dette på hobbybasis. Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Må si meg enig med batabusa. Det vil ikke gi oss noen spesielt store fordeler å bli sponset. Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Må si meg enig med batabusa. Det vil ikke gi oss noen spesielt store fordeler å bli sponset. Enig selv om jeg ikke vet hva det er snakk om Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Pussig hvordan det ikke er kommet mer diskusjon om dette i løpet av natta. Jeg har sagt mitt og er enig med Jardar og Bata. Det eneste man tjener på det er at man må skrive en kontrakt til hobbyen sin. Uansett så er det hver mann hver sin glede. Og de som får stjerner i øynene av det får følge den veien. Best of luck to ya. Det må også sies at vi som blir igjen opprettholder QA, så QA vil bestå for de som fortsatt vil være med der. Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Må si meg enig med batabusa. Det vil ikke gi oss noen spesielt store fordeler å bli sponset. Enig selv om jeg ikke vet hva det er snakk om Sånn skal det låte Om denne saken fører til at vi splitter så vil det ødelegge for begge parter. Vi spiller bedre nå enn noengang før, og vis vi splittes må begge bygge seg opp igjen. Hvor mange som er i de ulike "leirene" er jeg ikke 100% sikker på, men jeg tror det er ca. 50/50. Grunnen til at jeg vil beholde QA, er at avatarene og klannavnet er en del av identiteten vår når vi spiller TF2. Dessuten er det litt nostalgi inne i bildet. Får håpe dette løser seg på en måte som tilfredstiller begge parter, og om det ikke gjør det vil jeg mest sansynelig spille under QA banneret, og i værste fall vil jeg se etter en ny klan. Dette er forresten en diskusjon vi burde tatt på forumet vårt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg blir i QA............så jeg sier som de andre her: De som vil gå den veien for gjøre det, jeg blir her=) Lenke til kommentar
Bata Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 5 med jardar 6 med gitguru som vil beholde QA, JFM er eneste sponsormann atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå