Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Oi, det var tidlig, for hun maser på meg om at jeg skal stå opp TIDLIG..

Du er vel og merke litt ung, men jeg tror du er gammel nok til å høre det...

MORDI' og jeg har et forhold... Ja, veit, din far er ført bak lyset og alt det der, men det bare skjedde, bare ble sånn, sukk. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ETF2L sesong 3 starter denne uka, og jeg skal prøve å kontakte lederen til Old Quake school, som er våre første motstandere. Kartene vi skal spille denne uka er gravelpit og well, så i kommende pcwer setter vi fokus på disse to kartene. Ellers har jeg tatt en titt på hvilke kart vi skal spille fremover, og ser at det ikke er så mange uvanlige kart. Følgende kart skal vi spille i denne sesongen:

6x Badlands

4x Well

3x Pro Granary

3x Gravelpit

1x Freight

1x 2fort

Lenke til kommentar

We have decided for a Demolimit of 1, effective immediately for the ETF2L 3rd season and all future competitions. Our running competitions, the Nations cup and the 3rd cup will not be affected by this, they will be played out with a demolimit of 2.

Lenke til kommentar
:love:

ONlock var på besøk hos meg idag og viste meg den. Vi så den sikkert ti ganger på rad, og jeg flirer like mye hver gnag av den stakkars soldaten som aner fred å ingen fare før han plutselig av uante grunner akselererer rett ned i bakken

:!:

Edit: Hva farsken, en übra pyro på brua :hmm:

Endret av gitguru
Lenke til kommentar
We have decided for a Demolimit of 1, effective immediately for the ETF2L 3rd season and all future competitions. Our running competitions, the Nations cup and the 3rd cup will not be affected by this, they will be played out with a demolimit of 2.

En gledelig nyhet :D

Lenke til kommentar

Braffle på gang igjen..

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...