Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Har nå lekt meg litt rundt på noen servere etter updaten, og kan med hjertens glede fortelle at Pyroene er borte!

 

Har sett flere som har fått unlocksa allerede, og flirte godt når jeg så en heavy jage en medic med KGB. Men jeg må jo nevne sandvichen, for den tar virkelig kaka. Ikke bare er animasjonen hysterisk, men det å jakte på dumme forsvarløse noobheavys som desperat prøver å få slukt smørbrødet sitt i tidet. Det kan ikke forklares, det må oppleves.

 

Badwater basin virket helt ok men må testes å læres før man kan si noe mer.

-men slenger inn at jeg likte at det var litt størrelse på det.

 

Arena overasket veldig i positiv forstand. Så artig publicspilling som jeg hadde det i natt har jeg ikke opplevd siden vi hadde "pub vs QA with classrestriction 1" på en gaming kveld for veldig! lenge siden.

 

Et par punkter på hvorfor:

 

-Korte runder og aldri stalemates

-Turtlere og campere vinner aldri

-Gode spillere vinner (noobsa blir satt på plass :p)

-Men med godt samarbeid, kan man slå potensielt bedre spillere enn seg selv.

-Man må passe JÆVLIG godt på medicen.

-Hver kill er betydningsfull

-Jeg fant denne modusen underholdene fra og med 3v3 opp til 8v8..(hakke prøvd med flere enda)

 

Jeg tror at det som gjør at jeg likte Arena, er at det er det nærmeste public vil komme pcw.

 

 

Testa også et par runder på "steel", men har fortsatt ikke helt sansen for det mappet.

 

Men nå skal jeg lage meg en "dum ilder" så skal jeg legge meg *gjesp*

Så dere for nesten bare teste ut de nye tinga sjøl.

 

Hahaha 8 heavyer på hvert lag var en nogen spesiell opplevelse. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå lekt meg litt rundt på noen servere etter updaten, og kan med hjertens glede fortelle at Pyroene er borte!

Da tar du feil. Jeg skal lage bacon idag. :D

 

Og hvordan skal du det? Vet ikke du at norges.beste.heavy skal spille i dag?

W00T! Den ultimate heavyen Brelett er tilbake! Fikk du orden på nettverskkort drivere?

 

Jeg fikk spillt 5 minutter før jobb i dag, og valgte å spille litt lumberyard. GODDAMN så sinnsykt gøy det var! Det har du jammen rett i Gitguru! Goodie, gleder meg til å grille heavyer jeg også!

Lenke til kommentar

Wow. Nice oppdatering! Ble overasket over arena, på en litt kjip måte... Trodde egentlig at det ville bli hakket mer intenst enn det var, men men, blir sikker bedre når jeg kan mapsa.

 

Heavy achievments får jeg skaffe når det er under 3 heavyer på hvert lag. (spilte badwater med 8 heavies i dag... ahah)

 

Badwater var skøy, stooor map der det går ann å springe uten å møte 14 stykker som spy.

 

Steel fikk jeg ikke prøvd, men regner med å prøve i kveld.

 

Kritz er buffa! Hooray!

 

Civilian heavy er også tatt vekk,,, bah.

 

 

 

Ingen som tenker på å lage en tf2 tråd for generell snakking?

Endret av Gaarulf
Lenke til kommentar

Hoi

 

Selv om jeg ikke kan spille for tiden, så vil jeg forsøke å vedlikeholde statistikkprogrammet så godt som mulig. Det innebærer å legge til Heavy-achievements så raskt som mulig, og for å gjøre det trenger jeg litt hjelp fra dere.

 

Kan så mange som mulig laste opp gamestate.txt-filen sin hit (ligger i C:\Programfiler\Steam\Steamapps\Brukernavn\team fortress 2\tf) eller sende den til meg på mail?

 

Har fått FF sin, men trenger et par til. Håper dere vil hjelpe meg :)

 

EDIT: Hvis dere har noen achievements med fremgang (X av Y ting utført, feks "Crime and Punishment" der en kan ha 5/10), så er det veldig verdifullt om dere skriver akkurat de achievementsene, og hvor mange dere har. Eks: "Crime and Punishment: 5/10". De dere enten har eller ikke har trenger dere ikke skrive noe om ;)

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Syntes egentlig de nye banene er litt forvirrende, men må nok spille dem en del før de "sitter". Ellers er jeg litt overasket over hvor fort det gikk å nå nye achievements. Spilte et par timer i natt og har allerede sandwich og nye minigun.. Syntes forøvrig ikke nye minigunen er mye og skryte av. Eneste virkelige pluss er at det er artig å se scouts plutselig gå i slowmotion ;)...Men lyden på nye minigun er fantastisk.

Lenke til kommentar

Jeg har nå lagt ut mitt forslag til hvilke kart vi skal velge i ETF2L. Se forumet vårt for mer info.

 

-----

 

Syntes egentlig de nye banene er litt forvirrende, men må nok spille dem en del før de "sitter".

Hvis du snakker om cp_steel, så er det et veldig forvirrende kart, selv om man har prøvd det et par ganger. De andre kartene synes jeg var svært lette å lære seg, og jeg likte dem alle.

 

Syntes forøvrig ikke nye minigunen er mye og skryte av. Eneste virkelige pluss er at det er artig å se scouts plutselig gå i slowmotion ;)...Men lyden på nye minigun er fantastisk.

Husk at det ikke er meningen at de nye våpnene skal være oppgraderinger. De skal være alternativer til de andre våpnene og fylle en annen funksjon, og på denne måten er jeg svært fornøyd med de nye våpnene til heavyen. Personlig likte jeg Natasha, selv om hun ikke nødvendigvis er bedre enn Sasha. Natasha lager mye mindre lyd, og det er dermed lettere å få med seg når de slibrige scoutene prøver å drepe medicen din. Ellers synes jeg slow-effekten er brukbar, og synes ikke det er noe særlig problem at den gjør mindre skade. Natasha håver kanskje ikke inn like mange kills som Sasha i alle situasjoner, men Natasha gjør det også lettere for lagkameratene dine å ta livet av motstanderne.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
Har nå lekt meg litt rundt på noen servere etter updaten, og kan med hjertens glede fortelle at Pyroene er borte!

Da tar du feil. Jeg skal lage bacon idag. :D

 

Og hvordan skal du det? Vet ikke du at norges.beste.heavy skal spille i dag?

Trur ONlock er på hytta..

^^

 

Så den komme før mordi' hylte i morges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...