realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Tror du finner bedre representasjoner av Skrue.. Min Avatar i allefall, tror jeg skal gjøre mer med den. Den lilla ringen som går rundt har jeg en tom versjon av, slik at vi kan putte inn forskjellige figurer, og likevel opprettholde samme stil. Endret 16. januar 2008 av realnils Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, finnes masse av gode bilder av skrue, syntes bare det var litt kult med en 3D-versjon. Men sånt tar tid, kanskje jeg finner en fin en i løpet av dagen... Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Du må nok finne et litt større bilde av Rotor, Brass. Måtte forstørre det, og det ble det littegrann pixlete.. Kom igjen folkens gi meg arbeid, har ikke noe bedre å gjøre i dag, så kan gjerne bruke dagen på å mekke avatarer. Endret 16. januar 2008 av realnils Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det skal nok ikke være så vanskelig å skaffe et større bilde av Rotor. Det er derimot mulig at de bra bildene har farget bakgrunn, så da må jeg fikse bakgrunnen først. Det kan jeg dessverre ikke gjøre her på skolen Avataren din ble forresten sykt stilig Endret 16. januar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Går greit om det ikke er hvit bakgrunn, men er bare kjekt om det er det. Du trenger ikke gjøre noe, skal fikse bildet jeg hvis du finner. Ble fornøyd med avataren ja, selv om den stort sett er modifisert. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Testa bare med det bildet du la ut jeg Leiz. Her er resultatet: Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 heheh, ble faktisk ikke så verst. Kanskje jeg går for den. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jau, det funka jo.. Kan prøve med en tegning og, så kan du sammenligne. Skal jeg bare se etter, eller vil du finne en? Regner ikke med at du har så mye tid siden du er på jobb så. Endret 16. januar 2008 av realnils Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) hehe, bare å kikke det, jeg har funnet ett nettsted med Don Rosa tegninger. Men de er ikke tusja ferdig, så det er litt dvaske farger osv. litt kjipt. Men kanskje mulig å rette opp i PS? Skulle helst ha hatt den der han er sint, eller glad.. Endret 16. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Skrue i ekte overlegen stil.. Noe sånt? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Her er Andreas sin(Ikke Gitguru eller Jardar sin vel og merke): Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Skrue i ekte overlegen stil.. Noe sånt? hahaha, ja, den funker ypperlig. Tror sønnen min ville kjenne igjen det blikket der. blikket jeg gir ham når han prøver å spise opp fjernkontrollen. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Godt å høre at jeg traff blink. Jeg og Andreas prøvde å gå inn på en server, og det så ganske på symmetrisk å pent ut på scoreboarden. Noen flere som vil ha avatar? Endret 16. januar 2008 av realnils Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hei, realnils, hvis du legger opp den lilla ringen, så kan jeg prøve å lage noe selv Om ikke, år du hjelpe meg Har du Illustrator? Der kan man vektorisere bildene, slik at de kan forstørres "uendelig" uten å bli pixlete. Det kan jo være kjekt, særlig om du trenger ressursbilder PM meg eller noe om du ikke har Illustrator... Hm.. Jeg ville helst ha langbein! Jeg får prøve å finne en ny.. Kanskje en av B-Gjengen eller Raptus Von Rupp? Spiller mest medic/pyro/scout, bør ha noe med klassen å gjøre, gjerne.. Forslag? EDIT: Jeg mener helst figurene bør ha denne stilen, så de står mer i stil med TF2s design Endret 16. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Her er Andreas sin(Ikke Gitguru eller Jardar sin vel og merke): Man er på jobb i 8 timer, så mister man figuren sin og bildet sitt:P Sånn går det når man ikke reserverer seg;) Men ta det bare rolig, skal finne på no nytt:P Kjeltringer! Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Sånn,der har du ringen.. Skulle egentlig gitt deg oppdraget å lage oss avatarer, vet du er flink til sånt. Tenkte litt på 40 talls stilen, men det ble litt for mye å tenke på for min del, tror ikke du klarer finne slike bilder med hvit bakgrunn heller, da skyr jeg det ekstra arbeidet, syns heller ikke at TF2 og Donald har så altfor mye med hverandre å gjøre til at jeg gidder tenke på hvilken stil det er i. Sa at det dere ikke måtte forvente for mye, men jeg er da rimelig fornøyd med resultatet selv. Edit: har ikke illustrator nei. Endret 16. januar 2008 av realnils Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jaa! Fetter Anton er beslaglagt! Trenger man en ide se her Endret 16. januar 2008 av gitguru Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Jaa! Fetter Anton er beslaglagt! Haha, passer deg perfekt! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som har fiksa min, bestemor duck..? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Heheh, likte den figuren du hadde funnet Brass_monkey, men er det hakekors han har på uniformen sin?? Ja, vektorgrafikk er genialt. Kanskje du skulle antialiasert den sirkelen onlock? Neida, har jo ikke noe å si, er jo så lite så.. Endret 16. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå