Stonemeister Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Og jeg har 4500\750 linje:DOg dere ser hvilket land det er...Affkan eller åssen det skrives:P Aserbadjan. Endret 18. august 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 nei, Afkanistan..feil skrevet, men dere forstår... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 nei, Afkanistan..feil skrevet, men dere forstår... You sure there? http://en.wikipedia.org/wiki/Baku Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hva er statusen til maskinen min? -Fungerende og alt som hører med. Ja, jeg har løst alle problemene. Håper det blir mye spilling framover... Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Men du valgte serveren i Oslo. Du må velge serveren som er gul på bildet. Eller var Oslo gul? Ja, jeg valgte den som var gul. Den sa jo jeg skulle gjøre det. Wow, du fikk du fiksa alt, det var nettverkskortet? W00t! Den nye spillmodusen ble akkurat det jeg tippet på! Arena! Wohoooooooo... 10.0000 poeng til meg! eheheeheeee.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 nei, Afkanistan..feil skrevet, men dere forstår... You sure there? http://en.wikipedia.org/wiki/Baku Bah, hater å ta feil, men det sto det på siden der..uansett bøyer meg dypt i kvikksanden Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 1. Wow, du fikk du fiksa alt, det var nettverkskortet? 2. W00t! Den nye spillmodusen ble akkurat det jeg tippet på! Arena! Wohoooooooo... 10.0000 poeng til meg! eheheeheeee.. 1. Det var nettverkskortet. Kunne ikke bruke produsentens egen driver så jeg måtte finne noen andre. 2. Er heavy updaten kommet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Arens-mode ser kult ut:D Heavy-update er i morra...bare hold ut i dag Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Upaten kommer i dag den, sent i kveld. Det er jo tirsdag i dag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 aaaa..søren som jeg roter i dag:( Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og der klikka denne driveren og Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 ETF2L har nå delt inn alle lagene inn i divisjoner, og i denne sesongen skal vi spille divisjon 5e. I den sammenheng har de også åpnet for valg av maps, og diskusjonen rundt dette tar vi på det andre forumet. Jeg vil derfor be alle aktive medlemmer om å ta en titt innom forumet minst en gang om dagen, og gjerne komme med deres innspill. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Sukk bredbåndsinstallatøren kan jeg vel se langt etter, trege dævel! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Wut, skoger og daler i Arena-modus Gleder meg til å prøve ^^ Team deathmatch? NÅ kan det bli årntli bruk for Kritzkrieg Endret 19. august 2008 av Beges Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) LOL! MEET THE SANDVICH! http://steamgames.com/tf2/heavy/sandvich.htm Name: Sandvich Role: Edible Device Weapons: Toothpick He was a good lunch who played by the rules, until the rules robbed him of everything he ever loved. Now he's lettuce, tomato, cheese, bread, and a mysterious slice of meat, marching down your throat and straight to hell. He'll satisfy your hunger. FOR REVENGE! Endret 19. august 2008 av FF63 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Faen da! ALle leaksa fra SA og sånt er sant! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 HEAVY-UPDATEN ER UTE Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Fixed players getting stuck in a bad animation state when class switching while spinning the minigun Neeeeeeei!! Hvorfor?!? Civillian heavy du vil bli dypt savnet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noen bruker steam-kontoen min, 5 av de oppdragene til Heavy var gjort:( Og nå får jeg ikke logget meg i det hele tatt på steam:( Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg får helelr ikke logget meg på steam... Ser ut til at oppdateringa da må vente til i morgen. Gitguru: Jeg er helt enig. Ble nesten litt lei meg da jeg leste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå