Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men du valgte serveren i Oslo. Du må velge serveren som er gul på bildet. Eller var Oslo gul?

Ja, jeg valgte den som var gul. Den sa jo jeg skulle gjøre det. :D

Wow, du fikk du fiksa alt, det var nettverkskortet? :wow:

W00t! Den nye spillmodusen ble akkurat det jeg tippet på! Arena! Wohoooooooo... 10.0000 poeng til meg! eheheeheeee..

Lenke til kommentar
1. Wow, du fikk du fiksa alt, det var nettverkskortet? :wow:

2. W00t! Den nye spillmodusen ble akkurat det jeg tippet på! Arena! Wohoooooooo... 10.0000 poeng til meg! eheheeheeee..

1. Det var nettverkskortet. Kunne ikke bruke produsentens egen driver så jeg måtte finne noen andre.

2. Er heavy updaten kommet?

Lenke til kommentar

ETF2L har nå delt inn alle lagene inn i divisjoner, og i denne sesongen skal vi spille divisjon 5e. I den sammenheng har de også åpnet for valg av maps, og diskusjonen rundt dette tar vi på det andre forumet. Jeg vil derfor be alle aktive medlemmer om å ta en titt innom forumet minst en gang om dagen, og gjerne komme med deres innspill.

Lenke til kommentar

LOL! MEET THE SANDVICH!

http://steamgames.com/tf2/heavy/sandvich.htm

Name: Sandvich

Role: Edible Device

Weapons: Toothpick

He was a good lunch who played by the rules, until the rules robbed him of everything he ever loved. Now he's lettuce, tomato, cheese, bread, and a mysterious slice of meat, marching down your throat and straight to hell. He'll satisfy your hunger. FOR REVENGE!

Endret av FF63
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...