Beges Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hvis jeg var i hæren hadde jeg bare vært nødt til å løfte en bazooka opp på skuldra og kauke Maggots! JEg spiller HL2 på nytt Kommet til luftbåten ^^ Endret 11. august 2008 av Beges Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ahh HL2 Lurer på hvor mange ganger jeg har startet på nytt på det spillet, og kommet meg til rundt Highway 17 før jeg går lei, litt kjipt mtp. at slutten er så sykt bra. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 er det ikke "and then he beat the crap out of every single one" eller noe i den dur?Men Leiz, hva om Il Duce blir satt på rødt lag? Da MÅ han jo skyte blå, ellers kommer lagkameratene hans til å hate ham i og med at friendly fire er på. The Duce is a spy? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg har da endelig klart å gjøre det jeg skulle gjort for lenge siden: melde meg ut av QA. Jeg har lenge prøvd å kutte ned på spillinga mi. Spiller altfor mye og blir rett og slett helt oppslukt. Har prøvd å kutte ned men får det bare ikke til. Sånn det er nå er jeg såpass fraværende fra "familietiden" at jeg ikke ser noen annen løsning enn å slutte i QA og kun spille TF2 noen timer i uka. Jeg måtte bare ta dette drastiske tiltaket. Brass_monkey er da leder og han får velge et par betjenter. Jeg håper jeg klarer å fortsatt spille noen timer i uka, så jeg sletter ikke spillet og vil fortsatt være på friends. Håper ingen blir sur eller fornærma over dette, jeg vet det er tragisk at jeg ikke har bedre kontroll på meg selv..men sånn er det nå bare. Har hatt det sinnsykt moro med dere! Håper dere vinner divisjonen deres i etf2l! PS: Onkel Skrue avatar er nå ledig. Endret 11. august 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Håper ikke du slutter fordi jeg sa det jeg sa tidligere her... Lykke til videre Endret 11. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Utrolig trist å høre:( Men forstår deg faktisk..........fått klager her også, så man kan fort bli oppslukt. Håper å se deg på banen igjen:D Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Big news, skrue avataren er ledig! Tøysa bare leiz, kjipt å se at du slutter selv om jeg ikke er med i qa lengre. Endret 11. august 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Beges Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Neei Kjempetrist at du slutter Leiz, du er jo en stor del av driftkraften her! Men skjønner deg godt, familien kommer i første rekke! Bare trist at de må ta såå mye av tiden Da har vi mistet to gode soldater (il Duce) Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Veldig synd å høre at du slutter leiz . Du var en av de første jeg ble kjent med i QA. Får håpe vi kan spille litt public en gang i blant. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Leiz kommer ikke unna oss så lett, skal han spille public SKAL han komme på vår VT. SKAL. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 QAs største sans for fornuft forsvant, iallefall da jeg var aktiv... Så fornuftig at han fant ut at QA ikke var fornuftig å for den sosiale delen av livet,eller kanskje livet i det hele tatt? Jaja, the show must go on! Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Leiz du vet hva jeg pleier å si! (har riktignok bare sagt(skrevet)det en gang, og da var du sikkert ikke der en gang men pytt pytt) Alle som stikker av er samer! Men på den seriøse siden så vil vi alle (iallefall vi som har vært her en stund) savne å ha en pyroforsvarende vegetarianersmåbarnsfar i klanen. Endret 12. august 2008 av gitguru Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Edit: Her prøver man å rette en skrivefeil, så ender det i dobbelpost. Endret 12. august 2008 av gitguru Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Var hyggelig å ha noen i klanen som vet åssen det er å være samboer i flere år, man må bare oppleve det selv før man vet åssen helvete det er :!: Neida, men jeg kommer faktisk til å savne deg Leiz Men du kommer jo sikkert på publicen og eier av og til Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Takk, og ja, jeg får ikke revet meg vekk helt. Er slettes ikke død eller uten pc. Men blir max 2 dager spilling i uka og max 2 timer om gangen, helst mindre. Har satt det som et mål...og må bare holde det. Skal sørge for å stikke innom VT når jeg spiller selvsagt og må jo holde meg aktiv her inne. Jeg skal aldri slutte å spamme denne tråden! Pharma: Ja, det kan være et sant helvete, men jaggu er det mer positivt enn bakdeler med det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Enig i den Leiz, mye mer positivt enn negativt=) Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kamp mot S^O i dag vis vi blir nok! HVEM ER MED? (Det passer 19.00 for de) ;P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er med=) Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kan være med på kamp jeg. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Håper ikke du slutter fordi jeg sa det jeg sa tidligere her...Lykke til videre Nei, lang ifra. Helt og holdent familieaffærer som fikk meg til å slutte. Ikke noe noen i klanen har sagt eller gjort, jeg er da ikke så simpel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå