Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TRW (tysk klan)vil spille pcw mot oss i kveld, har vi nok folk på i kveld?

jeg er med :)

Søstersen bor hos meg i helgi... Det er kjipt det, slekt boende hos meg :/ Men uansett, er det noe jeg egentlig kan bidra med for QA utenom å spille?

Du kan jo bidra ved å betale server og ventrilo, men vi krever selvfølgelig ikke dette av noen, spesielt ikke av de som ikke har mulighet til å spille. Med andre ord så kan du altså ikke bidra med så mye annet enn å fikse internettlinja di snart :)

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

De har ikke sagt noe tidspunkt, men vi kan jo si 20:00? De er low, og har meldt seg på denne sesongen av etf2l. Ellers spiller de stort sett bare mot tyske lag. Hvordan de har funnet oss vet jeg ikke. :)

Bata: Bare skaff deg internett igjen du, og bli med og spill!

Lenke til kommentar

Interenett reddet dagen min :D oppdaget endelig at om man skal kopiere over eksisterende filer og ikke vil skrive over de eksisterende, er det bare å trykke inn shift mens man trykker"no". Dermed blir det automatisk "no to all" :D Thank you, internet!

Tror jeg skal formatere, så tar backup :)

Hvilke drivere bør jeg ta backup av, så jeg har til når jeg har formatert? :p

Lenke til kommentar

Hoi

Hæren har som tidligare nemnd bestemt seg for at dei treng meg eitt år (eg mistenkjer det er på grunn av soldaterfaring frå TF2), så eg vert no inaktiv ei stund.

Dei første vekene (dvs rekruttskulen) har eg med meg min eldgamle bærbare maskin, så det vert ikkje noko meir enn dei vanlege forumbesøka i den perioden. Etter rekruttskulen kjem eg til å kjøpe ein betre bærbar (med mindre eg vert stasjonert på ein dum plass), og reknar då med å vere tilbake meir eller mindre som før.

Så må alle vere flinke og skyte kvarandre medan eg er vekke!

Lenke til kommentar

Synd det Il Duce! Håper du overlever da! Hvis du ikke dimmer etter kort tid da. Har hørt mange gjør det pga de blir for overivrige når de får sånne soldatvåpen i hendene, sånne man har i tf2. Bare ikke skyt på de som er blå, så går det bra. :D

Lykke til!

Lenke til kommentar

Haha :D Du får bare gi sersjanten din en leksjon

"If fighting is sure to result in victory, then you must fight! Sun Tzu said that, and I'd say he knows a little bit more about fighting than you do, pal, because he invented it, and then he perfected it so that no living man could best him in the ring of honor.

Then he used is fight money to buy two of every animal on earth, and then he herded them onto a boat, and then he beat the crap outa'em!"

Lenke til kommentar

er det ikke "and then he beat the crap out of every single one" eller noe i den dur?

Men Leiz, hva om Il Duce blir satt på rødt lag? Da MÅ han jo skyte blå, ellers kommer lagkameratene hans til å hate ham i og med at friendly fire er på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...