Armitage2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Brass: Nå fikk du det jo til å virke som du var helt uenig med mitt forslag! Bare for å være klar så er jeg enig med Brass sitt forslag, forutsatt at det virker. Noe det sikkert gjør, bare at det kan hende det blir noen hinder vi må komme rundt for å sørge for at det ikke blir bytting av spillere midt i kampen. Jeg har også anbefalt at Brass blir lagleder nr. 1. Han har takket ja til "stillingen". Håper ingen begynner å brenne bildekk i gatene eller velter politibiler pga dette. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nei, jeg har ikke begynt å brenne bildekk. Teller det å brenne biler? Men fra alvor til spøk, jeg er helt enig i Brass sitt forslag. Må også gratulere han med at han er lagleder nr. 1! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har også anbefalt at Brass blir lagleder nr. 1. Han har takket ja til "stillingen". Håper ingen begynner å brenne bildekk i gatene eller velter politibiler pga dette. Trodde han var det fra før. Han er den eneste som tar sånt ansvar som en leder bør ta Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bare send meg kontonr. over pm FF, så får du penger=) GRATTIS BRASS Ps: Kan noen hjelpe meg med viftestyringa på 4870, Profil-mappa kommer heller ikke opp i ACE=( Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Soppen, se linken i posten Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Trodde han var det fra før. Han er den eneste som tar sånt ansvar som en leder bør ta jeg aner en smule kritikk rettet mot meg her... :!: Ps: Kan noen hjelpe meg med viftestyringa på 4870, Profil-mappa kommer heller ikke opp i ACE=( Du må først lage en profil, bare en helt standard-profil. Da vil det lages noen profilfiler og en mappe. Men det trenger ikke være en egen mappe, de kan ligge direkte i ACE. På min er plasseringen: C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale innstillinger\Programdata\ATI\ACE Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg fant det til slutt, for den første ACE mappe jeg fant var helt tom...så fant jeg den rette=) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Trodde han var det fra før. Han er den eneste som tar sånt ansvar som en leder bør ta jeg aner en smule kritikk rettet mot meg her... :!: Må jeg svare på det? Ja, det må jeg Alså Brass har gjort en kanonjobb. Med dette har han lagt lista som leder veldig høyt. Jeg skal ikke skjule helt hva jeg mener. Så ja, det var nok litt kritikk mot deg. Edit/OT: Kanskje jeg når 3000 innlegg i dag (klarte ikke bestemme meg for hvilken smiley som passa best) Endret 6. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg syns du er kjempeflink jeg, Leiz Brelett: Jeg vil anbefale Det betyr at du bør komme deg vekk fra internett en stund 3000 påster, jeken hårrå. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Brelett: Jeg vil anbefale Det betyr at du bør komme deg vekk fra internett en stund Hordan kommer man seg vekk fra det? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Må jeg svare på det?Ja, det må jeg Alså Brass har gjort en kanonjobb. Med dette har han lagt lista som leder veldig høyt. Jeg skal ikke skjule helt hva jeg mener. Så ja, det var nok litt kritikk mot deg. Javisst, og det er ment sånn. Brass er en flink admin. Jeg hadde egentlig skrevet en del, men gidder ikke. Du får heller spørre hvorfor det er sånn. Kan hende det er en grunn til det? Du trenger ikke være sur og anklage folk for å gjøre en dårlig jobb. Bidrar liksom ikke så mye til QA. Endret 6. august 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Nå må ikke dere to bli uvenner Husk at Leiz er opptatt med jobb, familie, småbarn, osv (kanskje til og med mer vi ikke vet om) i tillegg, så det er bra han likevel har tatt seg tid til det administrasjonsarbeidet han har gjort. Egentlig så ser jeg ikke at det er det helt store administrasjonsarbeidet som må gjøres, annet enn å trykke "Vi er med i denne ligaen" en gang i blant. (Mulig jeg overser noe, siden jeg ikke har administrert noe annet enn hjemmesiden vår) Endret 6. august 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er faktisk kjempemye som må gjøres og alle må levere komplett CV og Vitnemål for å søke om å bli det. Neida, vi skal ikke bli uvenner. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ingen som er med på noen tidlige PKK-er i dag? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jobber og har ikke nett, men ellers hadde jeg vært med Forsåvidt så har jeg stor tro på en bedre 2.-sesong for QA, kan vel strengt tatt ikke går værre enn første Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vi er 5 på VT nå, en til så får vi pcw EDIT: Jeg trenger HJELP! Har sittet foran pc'en siden 12.12 i dag, og pc'en har stoppet/restartet seg selv rundt20 ganger hittil. Klikket for senest 2 min. siden, og når jeg restartet og kjørte firefox var alle cookies og bokmerker slettet. Hva i helvette skl jeg gjøre? Har ingen garanti lenger, hvor dyrt blir det å sende på service til datakjeden/liknende? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er varmt? Støv hindrer luftgjennomstrømmning på ribber etc? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sjekk hvor mye plass du har på harddiskene Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hvis noen kan noe om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991692 HALP PLZ Til det forrige problemet: Har presslufta hele pc'en, Hovedkort 45*, CPU 49*, GPU54*, GPU omgivelse 56*. C-disk 33 GB ledig, D-disk 123 GB ledig. Endret 8. august 2008 av Beges Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 TRW (tysk klan)vil spille pcw mot oss i kveld, har vi nok folk på i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå