Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Brass: Nå fikk du det jo til å virke som du var helt uenig med mitt forslag! :p

 

Bare for å være klar så er jeg enig med Brass sitt forslag, forutsatt at det virker. Noe det sikkert gjør, bare at det kan hende det blir noen hinder vi må komme rundt for å sørge for at det ikke blir bytting av spillere midt i kampen.

 

Jeg har også anbefalt at Brass blir lagleder nr. 1. Han har takket ja til "stillingen". Håper ingen begynner å brenne bildekk i gatene eller velter politibiler pga dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har også anbefalt at Brass blir lagleder nr. 1. Han har takket ja til "stillingen". Håper ingen begynner å brenne bildekk i gatene eller velter politibiler pga dette.

 

Trodde han var det fra før. Han er den eneste som tar sånt ansvar som en leder bør ta

Lenke til kommentar
Trodde han var det fra før. Han er den eneste som tar sånt ansvar som en leder bør ta

:omg: jeg aner en smule kritikk rettet mot meg her... :hmm: :!:

 

Ps: Kan noen hjelpe meg med viftestyringa på 4870, Profil-mappa kommer heller ikke opp i ACE=(

Du må først lage en profil, bare en helt standard-profil. Da vil det lages noen profilfiler og en mappe. Men det trenger ikke være en egen mappe, de kan ligge direkte i ACE. På min er plasseringen: C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale innstillinger\Programdata\ATI\ACE

Lenke til kommentar
Trodde han var det fra før. Han er den eneste som tar sånt ansvar som en leder bør ta

:omg: jeg aner en smule kritikk rettet mot meg her... :hmm: :!:

 

 

Må jeg svare på det?

Ja, det må jeg

 

Alså Brass har gjort en kanonjobb. Med dette har han lagt lista som leder veldig høyt.

Jeg skal ikke skjule helt hva jeg mener. Så ja, det var nok litt kritikk mot deg.

 

Edit/OT: Kanskje jeg når 3000 innlegg i dag :confused::omg::fun::roll: (klarte ikke bestemme meg for hvilken smiley som passa best)

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Må jeg svare på det?

Ja, det må jeg

 

Alså Brass har gjort en kanonjobb. Med dette har han lagt lista som leder veldig høyt.

Jeg skal ikke skjule helt hva jeg mener. Så ja, det var nok litt kritikk mot deg.

Javisst, og det er ment sånn. Brass er en flink admin. Jeg hadde egentlig skrevet en del, men gidder ikke. Du får heller spørre hvorfor det er sånn. Kan hende det er en grunn til det? Du trenger ikke være sur og anklage folk for å gjøre en dårlig jobb. Bidrar liksom ikke så mye til QA. :hrm:

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Nå må ikke dere to bli uvenner ;)

 

Husk at Leiz er opptatt med jobb, familie, småbarn, osv (kanskje til og med mer vi ikke vet om) i tillegg, så det er bra han likevel har tatt seg tid til det administrasjonsarbeidet han har gjort.

 

Egentlig så ser jeg ikke at det er det helt store administrasjonsarbeidet som må gjøres, annet enn å trykke "Vi er med i denne ligaen" en gang i blant. (Mulig jeg overser noe, siden jeg ikke har administrert noe annet enn hjemmesiden vår)

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Vi er 5 på VT nå, en til så får vi pcw :D

 

 

EDIT: Jeg trenger HJELP! Har sittet foran pc'en siden 12.12 i dag, og pc'en har stoppet/restartet seg selv rundt20 ganger hittil. Klikket for senest 2 min. siden, og når jeg restartet og kjørte firefox var alle cookies og bokmerker slettet. Hva i helvette skl jeg gjøre? Har ingen garanti lenger, hvor dyrt blir det å sende på service til datakjeden/liknende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...