Alt-Ctrl Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ajt, så dere spilte på serveren deres i kveld. Hva er adressen til ventrilo serveren deres? Skal til Rena en tur i morra, så jeg er sikkert ikke hjemme før på kvelden, sikkert da de fleste spiller uansett Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ventrilo Info: Ip: eurovent1.gameservers.com Port: 4226 Versjon: 3.0 Passord: ********** (spør en av oss på friends) Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 watch out, i got a sniper Watch out, they got sniped! Imponerende i går altså, så utrolig gøy å spille, selv om vi tapte og sleit. Det er det store problemet vi alltid har hatt: sliter med å rykke samlet videre til 4 punkt på badlands. Onlock: Imponerende fisk det der, det blir vel et godt måltid? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 En ting er sikkert...for en flott fisk=) Noe annet enn de ekle oppdretts-laksene ja. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ekte ferskvannslaks er det som gjelder Er hjemme fra ei helg med dama på hytta nå, plukka blbær og bada ^^ Så er klar for litt spilling! Har dere spilt mot NUB eller? Velkommen til Concker Ser frem til å spille med deg ^^ Jeg og vil ha 4780... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har ikke spilt imot de ennå nei, venter på svar fremdeles=) Etter det jeg vet ihvertfall. Velkømmen heim att Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) For dere som ikke vet det. Vår IRC: #Quack_Attack quakenet (quack net) Endret 3. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Vi skal spille mot NUB på tirsdag kl 21! Sånn, nå bør jo noen se det Endret 4. august 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Im in Fy flate, kampen i går var morsom.....ble litt stolt når jeg stoppet de den gangen jeg sprengte alle de som var på pointet. Tror det var 4 stk. eller noe. Nydelig sniping var det, medicen fungerte plæ med meg, men syns Brass gjorde det bra der. FF var flink som soldie...hvis jeg har glemt noen så beklager jeg det, men jeg syns vi spilte meget bra alle sammen i går Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg kan selvfølgelig også være med. Ellers kan jeg rapportere at Arthalion i likhet med Loffa har blitt suspendert, grunnet inaktivitet i klanen. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg kan ikke bli aktiv enda på ei stund på grunn av ondskapelsen kjent som canal digital. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Arthalion var da vel med og spilte i går (eller var det forgårs)? Jeg skal ikke gå så langt som å kreve noe, men jeg har ikke fått spilt PCW på lenge, og var en av initiativtakerne (sammen med Pharma) til å spille mot NUB, så jeg håper jeg får være med der (ser det er mange som melder seg nå) Så vidt jeg kan se har vi: il Duce FF63, Leizureman, Pharma, Brass, Jardar Men kanskje melder flere seg? Endret 4. august 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vi får diskutere linup på et senere tidspunkt på vt. Dessverre kan vi ikke bare ta med alle som ønsker å spilel, ettersom vi også må tenke på klasser vi skal bruke. Ser at vi ville hatt 3 soldiers og 2 demomen med oppsettet ditt Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, det var ikke ment som et oppsett, bare for å vise hvem som hadde meldt sin interesse Er det flere enn meg som har problemer med å starte Steam nå? Får bare "Could not connect to Steam network" (og nettilkoblingen virker jo åpenbart ). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Såklart vil jeg spille imot NUB, men utplukkinga står lederne for. Så samme hvem som spiller så blir det sikkert en bra kamp ( håper jeg ) Stått i kasse i klesbutikk i dag, herregud sier bare jeg Endret 4. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå