Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Yupp, er veldig bra muljø=) Den som sier noe annet får et gratis opphold hos meg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Skal dere spille noe i helga eller? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Det skal vi. Om det blir noe organisert spørs, og på kveldene er jeg dessverre ikke tilgjengelig (dessverre for min del, i det minste), men det er garantert noen som spiller EDIT: Jeg kan være med på PCW i morgen hvis vi er ferdige til senest 2100. Endret 1. august 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Vil bare nevne at registreringen for sesong tre av etf2l ligaen har begynt. Edit: Leste litt feil. Det ser ut som at registreringen starter den 3. kl. 19.00 Endret 2. august 2008 av Husgark Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Oj.. vil han være med oss enda vi spilte den ræva pcwn.. Det står det respekt av Welcome onboard! Vælkømmin tæll klans ja! Hehehe, men det var jo en del ting som gjorde gårsdagens kamp litt ufampete. Vi hadde det ihvertfall gøy og det er jo (nesten) det beste! Skal dere spille noe i helga eller? Jupp, som degeim sier så skal vi det. Er alltids noen på vt når 1 eller 2 spiller, du er velkommen til å stikke innom vår vt-server en kveld. Endret 2. august 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Vil bare nevne at registreringen for sesong tre av etf2l ligaen har begynt. Edit: Leste litt feil. Det ser ut som at registreringen starter den 3. kl. 19.00 Vi melder oss på den vel eller? Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Vi skal melde oss på etf2l ligaen ja. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Når starter ETF2L sesongen? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 woho! Påmeldigen begynner på bursdagen min.. Det er epic! JFM : Tror sesongen starter 24. August eller noe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jupp, da blir det et 4870 i pcen min også Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Gah, jeg vil og ha 4870 Anyways, CoD eie, og æ klard faktisk å ha en del fleir einn kills i går når banen va ferdig, så sei fra gutta når dåkk ska spæll det Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Protip : Ikke spill CoD 4 i 3 timer for å så tro du kan eie med en gang etterpå i Tf2... strevde for å finne 'nadelauncheren på scouten Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jupp, da blir det et 4870 i pcen min også Gratulerer! Tror du kommer til å bli veldig fornøyd m det ja, bare husk at vifta må stilles på i profiles, da blir den ikke så varm. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Den skal ha vann på seg...ikke noe vifte-drit...kaldt og godt er det eneste som teller Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Når det gjelder 4870. Jeg skal selge det ene kortet mitt. Menge her har spilt litt med kjøperen... Endret 2. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
realnils Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg sendte den til han tror jeg, da det er jeg som er mest på dagobah her . FORRESTEN, VELKOMMEN VÅRT NYESTE MEDLEM, CONCKER! ^^ Damn. Måtte i elva å fiske i går, fikk dermed ikke trya han før dere. Jaja grattis med nytt medlem da. Fikk forresten en 10kgs laks på flue i halv 11 tia i går kveld! Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 ...Fikk forresten en 10kgs laks på flue i halv 11 tia i går kveld! Jihu! Velkommen, Concker. Får håpe jeg (les: en av rakettene mine) får hilst på deg i løpet av helgen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Fikk forresten en 10kgs laks på flue i halv 11 tia i går kveld! Bilde? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg sendte den til han tror jeg, da det er jeg som er mest på dagobah her . FORRESTEN, VELKOMMEN VÅRT NYESTE MEDLEM, CONCKER! ^^ Damn. Måtte i elva å fiske i går, fikk dermed ikke trya han før dere. Jaja grattis med nytt medlem da. Fikk forresten en 10kgs laks på flue i halv 11 tia i går kveld! GRATTIS, vet åssen følelse man får av en stor laks Lenke til kommentar
Concker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 watch out, i got a sniper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå